GW donosi: Wiosna Biedronia zmarła. Niech żyje (czerwone) SLD!
A. Filip
2021-06-12 07:22:03 UTC
https://wyborcza.pl/7,75398,27189425,historia-wiosny-biedronia-dobiegla-konca-partia-sie-rozwiazala.html
"Historia Wiosny Biedronia dobiegła końca". Partia się rozwiązała
; 11 czerwca 2021 | 19:15
Władze Wiosny podjęły decyzję o samorozwiązaniu partii. Jej członkowie
przejdą do Nowej Lewicy, dawnego SLD, które zmieniło nazwę. […]
Bo ta tęczą musi być czerwona ;-)
--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
Basia

Basia
A. Filip
2021-06-12 09:12:54 UTC
Post by Basia
Post by A. Filip
[...]
Od kiedy (dla ciebie)?
Basia
2021-06-12 09:43:57 UTC
Post by A. Filip
Post by Basia
Post by A. Filip
[...]
Twoja pamiec szacuje na 3 do 4 tygodnie.
Moze uzytkownicy ksywki Filip zmieniaja sie
co 3-4 tygodnie.
Post by A. Filip
Byla nadzieja, nie zaden zawrot glowy, ze
stworzona zostanie i bedzie kontynuowana
niezalezna Partia pod przewodem Biedronia.
Tak sie nie stalo. Biedron jezeli nawet
zostanie w przyszlosci mianowany na Prezydencka
kandydature to bedzie to kandydatura SLD'owskiego
Golema co z tego ze homoseksualnego.
Na cos takiego nie sposob sie pisac.
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/257jBonNcbU/m/bSz7xUb_BgAJ

Basia
A. Filip
2021-06-12 17:06:07 UTC
Post by Basia
Post by A. Filip
Post by A. Filip
[...]
Ja zapamiętałem bardziej twoje "entuzjastyczne oczekiwania" z początku.
Narastania "rozczarowania" nie chciało mi się śledzić.
Basia
2021-06-15 13:41:03 UTC
Post by A. Filip
Post by Basia
Post by A. Filip
Post by A. Filip
[...]
Biedron mial szanse sprobowac wybic
sie na lidera niepodleglego ruchu,
niepodleglej partii.

Z tego co pamietam Ty wrozyles mu
przegrana bo male partie w Polsce nie
maja szans, ...no i poszedl w koalicje z
ktorej i tak niewiele co wyszlo.

Bedzie pewnie w przyszlosci probowal
znowu cos tworzyc, ale moment spontanicznego
entuzjazmu ma juz chyba za soba. Za lojalnosc
cos mu tam skapnie i tyle z Niego bedzie, ot jeszcze
jeden polityk, tyle ze LGBT. Szkoda, wiecej
sie po nim spodziewalam.

Basia
u2
no co ty Stasia, Biedaroń jest jak Bida z USA, nawet nazwisko ma podobne, to teraz twój wódz, a uzbrojenie masz w bejzment, w razie czego możesz dostać powołanie do US Army i tam pokażesz gdzie raki zimują heterusiom:)
u2
2021-06-12 20:46:34 UTC
Post by A. Filip
https://wyborcza
fuj
A. Filip
2021-06-12 21:15:46 UTC
Post by A. Filip
https://wyborcza
fuj
Chcesz kopać leżącego cytowaniem "mniej przyjaznego" źródła?
Po co ta *zbędna* brutalność? :-)
u2
2021-06-12 21:23:40 UTC
Post by A. Filip
Post by A. Filip
> [...]
--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Pasuje jak świni siodło. (Przysłowie polskie)
ja rozumiem, żeś mosiek z gazowni

ale po co tak gazujesz na żydoskiej ściepie ? sądzisz, że ktoś się na to nabierze ?:)