Sztuczna Mgła nad Warszawą (smog)
A. Filip
2018-11-10 19:14:52 UTC
Dziś przez większość dnia nad Warszawą wisiała "sztuczna mgła" (smog).
A niedowiarki kwestionowały że człowiek może sztuczną mgłę zrobić! ;-)
--
A. Filip
John_Smith
2018-11-10 23:49:48 UTC
Post by A. Filip
Dziś przez większość dnia nad Warszawą wisiała "sztuczna mgła" (smog).
A niedowiarki kwestionowały że człowiek może sztuczną mgłę zrobić! ;-)
telewizor nie pokazal, to skad maja wiedziec...?

ps:
A. Filip
2018-11-11 19:46:40 UTC
Post by John_Smith
Post by A. Filip
Dziś przez większość dnia nad Warszawą wisiała "sztuczna mgła" (smog).
A niedowiarki kwestionowały że człowiek może sztuczną mgłę zrobić! ;-)
telewizor nie pokazal, to skad maja wiedziec...?
http://youtu.be/fZmr8KqPLhc
A to TMC-65 dorobiło się strony w Wikipedii?
Cała maszynka jak rozumiem ma cel _podstawowy_ odkażanie pojazdów
wojskowych po działaniach w strefie skażenia atomowego (i chemicznego).
Jej wydajność można zgrubnie oszacować także po grubości przewodu
dostarczającego wodę z beczkowozu [był na filmie przy wylocie].

A co do "Mgły Smoleńskiej": "dogęścić" mogli w sposób trudny do udowodnienia.
Zrobienie "od zera" raczej powinno wyjść na zdjęciach satelitarnych.
Nikt nie drze mordy to zakładam że na "nie utajnionych" zdjęciach
satelitarnych tego nie widać (w sposób w miarę oczywisty).
--
A. Filip
John_Smith
2018-11-12 02:18:33 UTC
Post by A. Filip
Post by John_Smith
Post by A. Filip
[...]
To nie tylko woda... to podchloryn sodu, zwany w handlu Domestosem,
(woda jest w powietrzu i czeka na ten Domestos).

ps: A co do Smolenska, to od poczatku sytuacja byla taka jak w szatni:
"Nie mamy panskiego plaszcza... i co nam pan zrobisz...?".