Nowa kampania Wybieram krótkie życie Jak żyć krótko i niezdrowo
Add Reply
darius
2024-10-15 22:41:52 UTC
Odpowiedz
Nowa
kampania - Wybieram krótkie życie - Jak żyć krótko i niezdrowo

https://chomikuj.pl/alveo/Zdrowie/M.+Tombak+-+Jak+*c5*bcy*c4*87+d*c5*82ugo+i+zdrowo,56357424.pdf

Nalewka czosnkowa
35 dag obranego czosnku (z nowych zbiorów) rozetrzeć i zmieszać z 200 ml
czystego spirytusu.
Szczelnie zamknąć i postawić w ciemnym i chłodnym miejscu (ale nie do
lodówki) na 10 dni.
Następnie masę naleŜy przecedzić, przelać do słoika i postawić w ciemnym
miejscu jeszcze na 4
dni. Teraz środek jest gotowy do uŜycia.
Dzi

Śniadanie Obiad Kolacja
1 1 kropla 2 krople 3 krople
2 4 krople 5 kropli 6 kropli
3 7 kropli 6 kropli 9 kropli
4 10 kropli 11 kropli 12 kropli
5 13 kropli 14 kropli 15 kropli
6 15 kropli 16 kropli 17 kropli
7 18 kropli 19 kropli 20 kropli
8 21 kropli 22 krople 23 krople
9 24 krople 25 kropli 25 kropli
10 25 kropli 25 kropli 25 kropli
11 25 kropli 25 kropli 25 kropli
A. Filip
2024-10-15 23:13:35 UTC
Odpowiedz
Post by darius
Nowa
kampania - Wybieram krótkie życie - Jak żyć krótko i niezdrowo
[…]
Nie pij i nie pal. Umrzesz zdrowszy.
--
A. Filip
darius
2024-10-16 10:59:42 UTC
Odpowiedz
Przyjmę Tombaka do Instytutu Długowieczności #WiecznieMłody

jako Profesora Honorowego,
bo jako jeden z nielicznych, promuje długowieczność:

M. Tombak - Jak żyć długo i zdrowo

Nie przebił Davida Rockefellera, bo ten chciał żyć wiecznie, gdy z nim
rozmawiałem to miał już 102 lata i był po 3 przeszczsepach serca.
Niestety zmarł po 4 przeszczepie serca./

Ale już dzwonię do Tombaka, bo 150 lat to brzmi optymistycznie.

Mam już w Instytucie Profesora Honorowego Długowieczności z Indii, ma
118 lat, a on sam mówi, że ma 180 lat.

"

CZY MOśNA śYĆ 150 LAT?

Według ostatnich badań naukowych udowodniono, Ŝe organizm człowieka jest
jednym wielkim
energetycznym systemem, którego wszystkie komórki i organy, są między
sobą ściśle powiązane.
KaŜdy z nas posiada trzy rodzaje energii.
1. Energię fizyczną pobieramy z pokarmu.
2. Energię astralną dziedziczymy od rodziców.
3. Energię mentalną otrzymujemy z kosmosu.
Te trzy rodzaje energii tworzą wokół naszego ciała biologiczną obwódkę —
“aurę", która określa
fizyczny i psychiczny stan człowieka.
Patrząc z punktu widzenia zgromadzonej w człowieku energii powinniśmy
Ŝyć około 150 lat.
PoniewaŜ w naszym Ŝyciu wyróŜniamy 22 etapy, które zmieniają się co
siedem lat. W ciągu siedmiu
lat komórki naszego organizmu są w stanie całkowicie się zregenerować,
naleŜy tylko stworzyć dla
tego odpowiednie warunki. Naukowo stwierdzone, Ŝe 15% zdrowia człowiek
dziedziczy od rodziców,
15% mogą zwrócić lekarze, a natomiast 70% jest uzaleŜnione od jego trybu
Ŝycia.
W swoim Ŝyciu przeczytałem duŜo ksiąŜek o chorobach i zdrowiu, mogę
powiedzieć, Ŝe jest pięć
głównych przyczyn, które niszczą zdrowie człowieka:
I. zaniedbany kręgosłup
II. nieprawidłowe oddychanie
III. brak wewnętrznej higieny ciała
IV. nieprawidłowe odŜywianie