Hitleryzm w sztuce wspolczesnej
2021-05-02 12:13:39 UTC
Wlasnie nabylem za jedne 165 funtow sterlingow(zredukowane z 199 funciakow) dzielo powyzsze Karla Kowalczewskiego. Nazwalem rzezbe Eva Braun-na czesc siedzacego na kominku obok Chazara Hitlera studiujacego Tore. Tez juz zreszta prezentowanego smakoszom sztuki ze sciepy w przeszlosci. Trzecia rzezba-Die Wacht am Rhein -to dzielo brata Karola czyli Paula Ludwiga Kowalczewskiego. Cala trojca sie mieni odcieniami bronzu niczym jakis antyczny Mercedes w garazu. Jest swiadectwem tego ze hitleryzm w sztuce zyje.
narc...@gmail.com
2021-05-02 13:01:13 UTC
jak już mam płacić to wolę płacić za żywą:

https://tinyurl.com/ve3znet4
http://f26.ifotki.info/org/343eac2dad6501fec719fe015bfc48d402615d402610099.jpg
u2
2021-05-02 15:28:19 UTC
toż to barbie, klaus barbie:)
fatso
2021-05-03 08:33:49 UTC
toż to barbie, klaus barbie:)
Ja tam widze duza wesz lonowa wydziargana na zwienczeniu krocza u tej Damy.
Co do mojej Ewy Braun to wlasnie odkrylem, ze w m. Bydgoszczy stoi od stulecia chaltura Mistrza-Karla Kowalczewskiego i ja ja po wielekroc mijalem nie zwracajac uwagi na to gowno. Jest to mala fontanna gdzie umieszczone wysoko bawia sie chlopiec, dziewczynka z gesia w wodzie. Tak miejscowa apteka Pod Orlem zafundowala sobie produkt Mistrza na wlasne 100-lecie istnienia. Lepiej by moja Ewe Braun z wiaderkami wody tam postawili.
u2
2021-05-03 14:33:13 UTC
Lepiej by moja Ewe Braun z wiaderkami wody tam postawili.
teraz moda na pomniki świętojebliwych, mośki co prawda robią szwancparady i je obalają jak niedawno pomnik księdza J.:)
fatso
2021-05-04 09:19:38 UTC
Problem w tym ze pomniczek Karla Kowalczewskiego to nie zabawa z gesia ale tej gesi dreczenie przez rozwydrzonych niemieckich bachorow. Widac wyraznie przerazona glowke gesi i tak Anglicy nie portretuja zwierzat u siebie. Juz za lat 30-ci od ustawienia fontanny na Starym Rynku w Bydzi beda tam rozstrzeliwac obok Polakow a wytrenowaniu na gesi mlodzi ss-mani pokaza co potrafia. W tej sytuacji moja dobrotliwa Ewa Braun z wiaderkami bardziej by sie tam przydala.
u2
2021-05-04 15:42:04 UTC
W tej sytuacji moja dobrotliwa Ewa Braun z wiaderkami bardziej by sie tam przydala.
ale ale Eva B. nie nosiła wiaderek, to jakaś chłopka z Rusi:)
fatso
2021-05-04 18:32:30 UTC
http://www.nobility.by/forum/index.php?topic=2982.new#new
fatso
2021-05-04 18:33:29 UTC
http://www.nobility.by/forum/index.php?topic=2982.new#new
Как видим-Ева Браун торопится принести воду в носилках на вегетарянский суп Адолфу Алойзовичу. Очень привлекательное зрилище. Но в польском городе Быдгоще где я сам родился, уютная скулптура того-же самого Карла Ковалчевского, вознесена во 1909г. Парень, девчонка “играют" с гусем на фонтане. Но посмотрите повнимательнее-они не играют но удручают животное которое старается избежать от своих преследователей. Через 30 лет эти детишки будут расстреливать польских граждан неподалеко, в Старом Рынке. Так я думаю что разоблачил эти германские по душе скулптуры. Првезут курьером Еву Браун так прежде поставить её на английском камине, мне придется плюнуть
u2
2021-05-04 18:43:23 UTC
ale ale szlachcianki nie nosiły wiader:
fatso
2021-05-04 18:52:25 UTC
Jak jej Adolf przykopal z glana to nosila wiadra
u2
2021-05-04 19:41:24 UTC
2021-05-04 21:55:49 UTC
[...]
Adi nie miał dzieci, ponoć nie mógł ich mieć, a kobiety traktował jako zasłonę dymną wobec Niemców, pierwsza popełniła samobójstwo, druga Eva B. usiłowała, ale jej się nie udało
Adi de facto było homo niewiadomo, znane są obecnie jego wspólne lata spędzone z Rudim w Wien:)
znowu siejesz ruska propagande, czy ty na pewno jestes jacwingiem?
u2
2021-05-05 15:33:05 UTC
Post by andal
[...]
ja nie Jaćwing ormowcu:)

a to jest fakt dostępny w oficjalnej biografii Adiego, której nie przeczytałem jeszcze do konca, podobnie jak biografii Putki, psychopaci mnie za bardzo nie interesują:)
andal
2021-05-06 01:04:23 UTC
Post by andal
[...]
ja nie Jaćwing tylko ormowiec :)
a to spierdalaj
fatso
2021-05-06 18:22:35 UTC
Ewa Braun przyszla dzis kurierem. Fajna chinska podrobka z napisem Kowalczewski. Ladna buzia, stoi na jakims pienku i nabiera wode do dwoch wiaderek. Asystuje jej nadmuchany sterydami Germanin z mieczem.
Chazar Hitler zaczytany w tej swojej Torze, nie zwraca uwagi na fajna dupe ale mysle, ze gdy spac pojde to Adolfek na Ewe naskoczy-i to pomimo fakltu ze ma co jedyne jedno jajo.
Za Ewe Braun dalem chinczykom 165 funtow, germanin z mieczem juz 2x drozszy bo chyba autentyczny.
Hitler-10 lat temu jakies 135 funtow-tanio.

andal
2021-05-04 21:49:42 UTC
http://www.nobility.by/forum/index.php?topic=2982.new#new
a propo hitler: