Dramat czy komedia?
2020-07-04 09:34:27 UTC
http://forum.pomorska.pl/historia-zywa-w-obrazkach-t422430/page-11
u2
2020-07-04 15:44:20 UTC
http://forum.pomorska.pl/historia-zywa-w-obrazkach-t422430/page-11
komedia to gatunek dramatyczny:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Komedia
fatso
2020-07-04 19:20:35 UTC
To zwyczajna, 125-letnia szkocka broszka srebrna, zdobiona cytrynem jak i innymi kamuszkami. Nic specjalnego ale odnotowuje wazkie w mym zyciu wydarzenie. Mondrusia, zamiast mnie podoic w jakiejs drogiej francuskiej restauracji, zaciagnela mnie do taniego sklepu. I tam kupilismy autentyczne pletwy rekina. Cos tam pitrasila na kuchni w naszym palazzo, kroila i skrobala. Wyszedl z tego gar ogromny zupy z pletwy rekina. Zjadlem bodajze 7 talerzy i malo nie peklem. Po powrocie do mokrego Albionu udekorowalem zdolna kucharke, wziela Order do Polski i nosila z duma.

Niestety, jak w kazdej bajce jest zadlo, na koniec pieknej opowiesci. Kilka lat pozniej odlatujemy z John Foster Dulles lotniska w Waszyngtonie. Drobiazgowa kontrola, przeswietlaja bagaz itp. Order Dobrej Kucharki zdjety z piersi i schowany w kieszeni plaszcza. W Londynie na Heathrow juz go nie bylo. Mondrusia sie zaklina, ze podiwanila go Murzynka na kontroli. Bo mial on szpilke, czyli to bron niebezpieczna byla. Zapewne Murzynka do dzis moja broszke antyczna nosi.
u2
2020-07-04 19:25:05 UTC
to się nazywa, że wzięła w depozyt:))))))))))
fatso
2020-07-04 19:30:54 UTC
http://forum.pomorska.pl/bydgoski-weekend-f56/
u2
2020-07-04 19:53:32 UTC
http://forum.pomorska.pl/bydgoski-weekend-f56/
"W samych Suwalkach nigdy nie bylem ale to dzisiaj fajne miasto, czyste
i dobrze wybrukowane centrum."

ano, każdy kij ma dwa końce, wcześniej było tam dużo drzew, teraz jest
plac wybrukowany, drzewa zapewniają w gorąc cień i dają dużo czystego
powietrza