Hop-hop Signor Balconetti
Maxopka
2018-07-10 03:20:40 UTC
I Tedeschi sono davvero barbari?

Don Eugenio machorka con Facio
u2
2018-07-10 09:16:53 UTC
Post by Maxopka
I Tedeschi sono davvero barbari?
https://images81.fotosik.pl/1115/483c4fa118467005gen.gif
Don Eugenio machorka con Facio
gienek, chyba wiesz gdzie ciebie syfek ma:))))))))))))))))))

Silvio Balconetti
2018-07-10 11:12:28 UTC
Post by Maxopka
I Tedeschi sono davvero barbari?
https://images81.fotosik.pl/1115/483c4fa118467005gen.gif
Don Eugenio machorka con Facio
Signor Burattino powinien to tez zobaczyc, choc jestem coraz bardziej
przekonany, ze z niego taki historyk jak z koziej rzyci waltornia. :-)
Tylko jak on sobie poradzil w tych bankach?
--
saluto
Silvio Balconetti
przecież mniej boli'
u2
2018-07-10 18:42:39 UTC
Post by Silvio Balconetti
Signor Burattino powinien to tez zobaczyc, choc jestem coraz bardziej
przekonany, ze z niego taki historyk jak z koziej rzyci waltornia. :-)
Tylko jak on sobie poradzil w tych bankach?
zabawny ten niemiecki syf, żyd miałby sobie w banku nie poradzić