Bracia Wachowscy sa juz siostrami
2016-03-09 16:31:56 UTC
http://www.tvp.info/24358122/bracia-wachowscy-sa-juz-siostrami-drugi-z-tworcow-matrixa-zmienil-plec

Bracia Wachowscy są już siostrami. Drugi z twórców "Matrixa" zmienił płeć
pch, dmilo publikacja: 09.03.2016 aktualizacja: 13:20

Kiedyś Andy, teraz Lilly. Drugi z rodzeństwa Wachowskich przyznał, że jest osobą transseksualną i czuje się kobietą. Reżyserka w specjalnym oświadczeniu ogłosiła: Bracia Wachowscy są teraz siostrami! W 2012 r. do operacji zmiany płci przyznał się Larry Wachowski.

"Mówcie mi Caitlyn". Ojczym Kim Kardashian jako kobieta na okładce "Vanity Fair"
Bracia Wachowscy to legenda kina s-f. Nakręcili m.in. kultowy "Matrix" wraz z kolejnymi częściami. Równie interesujące jak dokonania artystyczne jest ich życie prywatne.

Latem 2012 roku do zmiany płci przyznał się Laurence (Larry) Wachowski, a brukowce z lubością rozpisywały się o jego zmiłowaniu do damskich fatałaszków. Od 2012 r. Larry nazywa się Lena.

Teraz na podobny krok zdecydował się Andy Wachowski, obecnie Lilly. Publiczny "coming out" przyśpieszyły działania brytyjskiego brukowca "Daily Mail", który podobnie jak wiele innych tabloidów groził napisaniem "całej prawdy".

Lilly postanowiła wyprzedzić "cios" i opublikowała oświadczanie w "Windy City Times".

- "Szokująca zmiana płci - bracia Wachowscy są teraz siostrami! "Na takie nagłówki czekałam od roku. Do niedawna ze strachem lub z irytacją. Ten >>news<< wyciekł już niemal kilka razy [...] W odpowiedzi na zagrożenie tej >>demaskującej<< informacji bez mojej zgody, postanowiłam przygotować oświadczenie, które składa się po częściowo z wściekłości, octu i dużej ilości benzyny" - napisała reżyserka w liście, którego tłumaczenie podajemy za portalem "Stopklatka".

Reżyserka spodziewała się, że zachowanie sekretu będzie trudne. "Jeśli jesteś osobą transseksualną, jest to trudne do ukrycia" - napisała Lilly, narzekając zarazem, że została do tego zmuszona przez wścibskie media. "Niestety nie mogłam zadecydować o odpowiednim dla mnie czasie na coming out" - dodała z goryczą.
BBC, Stopklatka, filmweb
u2
2016-03-09 16:37:43 UTC
Bracia Wachowscy to legenda kina s-f. Nakręcili m.in. kultowy "Matrix" wraz z kolejnymi częściami. Równie interesujące jak dokonania artystyczne jest ich życie prywatne.
e nie, prywatne zycie niech zachowaja dla siebie:)))))))

Jakub A. Krzewicki
2016-03-09 16:44:29 UTC
[...]
No wiesz, jutu, niestety w tym racji ni masz - gwiazdy są po to, żeby gwiazdorzyć.

Tu sobie zmienić fajfuska na kuciapkę albo na odwyrtkę, ówdzie żeby przejść na kult latającego potwora spaghetti albo wkręcić noskiem kreskę jakiegoś eksperymentalnego procha...

No wszystko taki musi robić, żeby na niego zwrócili uwagę, stanąć na głowie tyż, jak trza. Z definicji celebryty - tj. kogoś, kto jest znany z tego, że jest znany.
u2
2016-03-09 16:48:55 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by u2
e nie, prywatne zycie niech zachowaja dla siebie:)))))))
No wiesz, jutu, niestety w tym racji ni masz - gwiazdy są po to, żeby gwiazdorzyć.
dla mnie nie sa nikim wartym grzebania w ich zyciu prywatnym:)

t***@gmail.com
2016-03-09 22:26:52 UTC
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by u2
e nie, prywatne zycie niech zachowaja dla siebie:)))))))
No wiesz, jutu, niestety w tym racji ni masz - gwiazdy są po to, żeby gwiazdorzyć.
dla mnie nie sa nikim wartym grzebania w ich zyciu prywatnym:)
No kidding, zajubancu.

Taki polonicus, i azeby nie byc z niego dumnym :-)
u2
2016-03-09 22:33:55 UTC
Post by t***@gmail.com
Taki polonicus, i azeby nie byc z niego dumnym
serio jestes dumny ? to sie bardzo ciesze tyfusiku:)

mkarwan
2016-03-10 07:30:31 UTC
U?ytkownik <***@gmail.com> napisa? w wiadomo?ci news:ca68173d-1f50-4be6-b206-***@googlegroups.com...

http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/msg/ad12e461716da4a0?hl=pl
brat_olin
2016-03-09 20:33:33 UTC
[...]
Trudne jest zycie w matrixie.

Basia
2016-03-09 22:44:21 UTC
Trudne jest zycie w matrixie.
Ale matrix nie musi byc determinantem.
Brawo Wachowskie!

Basia
Basia
2016-03-10 00:11:13 UTC
Post by Basia
Post by brat_olin
Trudne jest zycie w matrixie.
Ale matrix nie musi byc determinantem.
Brawo Wachowskie!
Tu male sprostowanie sie chyba nalezy,
Wachowski pisze ze czuje sie juz kobieta,
i bardzo ladnie sek w tym co znaczy dla
Geja czuc sie kobieta.

99% jezeli nie 100% tych plciowych
transformacji jest about gay sex :)))))

Basia
brat_olin
2021-02-10 10:56:57 UTC
"Mówcie mi Caitlyn". Ojczym Kim Kardashian jako kobieta na okładce "Vanity Fair"
Tutaj:
https://www.vanityfair.com/hollywood/2015/06/caitlyn-jenner-bruce-cover-annie-leibovitz

I to:
Michael ***@michaeljknowles:
"Not only did Caitlyn win the decathlon, she even beat all the men!"

Ano!

2021-02-10 11:05:29 UTC
[...]
fuj

He was not having genital surgery. There are an estimated 700,000
transgender women and men in the United States; only about a quarter of
transgender women have had genital surgery.
brat_olin
2021-04-06 21:04:09 UTC
[...]
***@Breaking911:
"AXIOS: Transgender reality TV star Caitlyn Jenner is considering a run for
CA governor as a Republican"
Hreczecha
2021-04-06 22:18:21 UTC
[...]
Nie juz. Sa siostrami od 9-ciu lat.