Donald Trump-Salvator mundi?
2020-05-21 07:07:01 UTC
https://www.telegraph.co.uk/news/2020/05/20/donald-trump-drug-tested-nhs-staff-hopes-preventing-coronavirus/

Powyzej cos dla Pana Zalka.Wszak pamietamy jak wysmiewal owego krolika doswiadczalnego par excellence-Trumpusia.Teraz gdy jego lek-chinine beda testowac na sobie tysiace lekarzy i innego personelu medycznego i gdy sie okaze,ze Zlota Grzywka ocalil Ludzkosc to ja licze na to,ze Pan Zalek rzuci dolara na pomnik ZbawicielaSwiata.
u2
2020-05-21 09:41:57 UTC
[...]
prędzej świat zniknie pod uderzeniami głowic atomowych niż zalek
cokolwiek dobrego napisze o Trumfie, którego nienawidzi bardziej niż
swoją teściową:))))))))))))))