Czy wolałbyś żyć u Zalka czy u u2?
Zexon
2021-02-01 09:18:24 UTC
Zalek NYC's

Suwałki u2

u2
2021-02-01 16:01:48 UTC
Zalek  NYC's
http://youtu.be/QfXHew1Naz8
Suwałki u2
http://youtu.be/aJYSL7bFwi0
oczywiście Suwałki jako małe miasto 70 k mieszkańców trudno porównywać
do megapolis Boswash :

https://pl.wikipedia.org/wiki/BosWash

49 mln mieszkańców

w małym mieście łatwiej zadbać o czystość, komunikację miejską, zieleń
itp itd
u2
2021-02-01 16:14:55 UTC
[...]
warto jednak zwrócić uwagę, na wypasione autka zaparkowane wzdłuż drogi

the hole to miejsce gdzie dużo kamperów, ale to normalka w USA, ceny
mieszkań w Nowym Jorku są kosmiczne, przybysze do megapolis muszą sobie
jakoś radzić
u2
2021-02-01 16:41:59 UTC
[...]
a tutaj jak wygląda Brooklyn, bardzo czysto, wielkomiejska architektura,
nie ma drapaczy chmur, bo to nie Manhattan, ale są dwa mosty, słynny
Brukliński i Manhattański:)

Zexon
2021-02-01 19:34:46 UTC
http://youtu.be/ckXBf7b-q4U
Miałem na myśli normalnych ludzi nie żydo-bilonerów.
u2
2021-02-01 19:41:55 UTC
Post by Zexon
[...]
to na Manhattanie żyją nowi ruscy i szejkowie arabscy

na Brooklynie to normalni jankesi, nawet wasner tam się załapał, tylko
ciągle siedzi w ukryciu w masce i ślęczy 10 godzin dziennie nad
programowaniem:)
Zexon
2021-02-01 20:12:19 UTC
Post by Zexon
[...]
Przestałem już wierzyć w to programowanie wasnera, człowiek, który nie potrafi przeprowadzić prostej
czynności ustawienia UTF-8 nie może być programistą. Program, co niby on zrobił do statystyki grupy
to nic inne jak mossadowski program do szpiegowania.

-
Zexon
2021-02-01 20:19:15 UTC
Post by Zexon
Popatrz na http://sciepa.org/ strona, którą on sklecił, przecież pięcioletnie dziecko w przedszkolu
zrobiłoby to 1000 razy lepiej.
u2
2021-02-01 21:51:22 UTC
Post by Zexon
[...]
to programista amator, taką mam koncepcję:)

ale zawodowy opluwacz Bolandy i Trumpfa:))))))))))))))))
Zexon
2021-02-01 22:58:56 UTC
Post by Zexon
[...]
Może ten kurs pomoże wasnerowi