Hallelujah!
2020-02-10 19:23:29 UTC
Ryan ***@RyanAFournier:
"President Trump just fired 70+ individuals from the National
Security Council. All of them were Obama holdovers. Thank God."

Ano. About time z ta melioracja.

2020-02-10 19:27:52 UTC
"President Trump just fired 70+ individuals from the National
Security Council. All of them were Obama holdovers. Thank God."
Ano. About time z ta melioracja.
Jak biedny Trump niemal cztery lata przetrwał z aż tyloma sabotażystami?!
CUD!
--
A. Filip : Pij mleko (matki)!
brat_olin
2020-02-10 19:39:49 UTC
[...]
Dems robili wszystko, by nie mogl tego zrobic. Ale po Unimpeachment
Trial, gdy Trump zostal acquitted FOREVER, it's payback time.
Taka mam koncepcje.

2020-02-10 21:38:34 UTC
[...]
w USA przepychanki, Niemcy dołują, w Chinach epidemia, musi jaka wojna
idzie ?:)
j***@gmail.com
2020-02-11 20:21:24 UTC
"President Trump just fired 70+ individuals from the National
Security Council. All of them were Obama holdovers. Thank God."
----------

Mógłby też sprawdzić, ilu "użytecznych idiotów" Obama tam powsadzał.

JB
Z***@hotmail.com
2020-02-12 00:32:11 UTC
On Mon, 10 Feb 2020 11:23:29 -0800 (PST), brat_olin
Post by brat_olin
"President Trump just fired 70+ individuals from the National
Security Council. All of them were Obama holdovers. Thank God."
Ano. About time z ta melioracja.
To doskonala wiadomosc Panie Leszku. Mam nadzieje ze Prezydent Trump
wyrzucil z National Security Council tych wszystkich ktorzy bardziej
wierzyli FBI/CIA niz Prezydentowi Putinowi.
Mam tez nadzieje ze caly swiat bedzie nasladowal partie Republikanska
- sady sadzace prawicowych politikow powinny zabronic uczestnictwo
swiadkow oskarzenia i dostarczania dokumentow oraz uniewiniac
prawicowych politykow w oparciu o brak dokumentow i brak swiadkow
u2
2020-02-12 06:14:16 UTC
Post by brat_olin
[...]
oskarzenia.
Haleluja i do przodu!
zalek
tam gdzie zalek blum mieszka są jakieś dzikie przepychanki:))))))
brat_olin
2020-02-13 13:46:49 UTC
Post by Z***@hotmail.com
Post by brat_olin
[...]
Ano. And drain the swamp! Sa juz pewne oznaki:

Michael ***@MichaelCoudrey:
"BREAKING: 4 corrupt prosecutors who worked closely with
the fraudulent Mueller investigation resigned from the
Roger Stone case, with one resigning from the Department
of Justice: Jonathan Kravis - Resigned from DOJ; Aaron
Zelinsky, Adam Jed, Michael Marando: Resigned from case"

Smart questions to stupid anaswers
Z***@hotmail.com
2020-02-14 01:26:23 UTC
On Thu, 13 Feb 2020 05:46:49 -0800 (PST), brat_olin
Post by brat_olin
Post by Z***@hotmail.com
Post by brat_olin
[...]
Swietna wiadomosc Panie Leszku! Najwyzszy czas aby zlikwidowc ta
anachroniczna niezaleznosc miedzy wladza prawodawcza, wykonawcza i
sadownicza - cala wladza powinna byc w rekach prezydenta ktory musi
miec prawo w ustalaniu wyrokow sadowych.
W pale sie nie miesci zeby jakis prokuratorczyk podnosil reke na
przyjaciela prezydenta.
Dziwi mnie ze Roger Stone nie dostal jeszcze zadnego me
Konopny
2020-02-14 16:53:46 UTC
Post by Z***@hotmail.com
[...]
Grunt żeby w PL w SN było tylu "ż" co w usa:)