Weinstein suicided (In progress)
2020-03-23 19:55:56 UTC
The Daily ***@thedailybeast:
"BREAKING: Harvey Weinstein has reportedly been placed
into isolation in a New York prison after testing positive
for COVID-19. https://trib.al/j2TmB5U

Russet Bulba
2020-03-23 19:59:01 UTC
Moze i oficjalnie umrze na tego wirusa a potem gdzies tam w osobnosci sobie zmartwychwstanie. W takim zamecie jak teraz wszystko mozliwe.
fatso
2020-03-23 23:12:33 UTC
Ten Zyd mnie fascynuje: mial najpiekniejsze aktorki Hollywoodu pod soba.
Ohydny wizualnie fenotyp. W sadzie ogladano zdjecie jego zdeformowanego penisa-chyba rzezak przy robocie musial byc pijany. A mimo to zerznal Nicole Kidman, Sharon Stone i inne. Jak on to robil?
u2
2020-03-23 23:14:34 UTC
[...]
miał długiego penisa, o ile go walił ręką:)