Jak czytac gorace wiesci z pogranicza donieckiego
2021-04-06 18:40:49 UTC
Narasta tam po cichu koncentracja wojsk obu stron, 4 zolnierzy ukrainskich zabili snajperzy pro-rosyjskich rebeliantow. Nagle slychac wrzask oburzenia z Moskwy-Wladika, chlopczyka 5-letniego z drona zabili! Ukraincy oczywiscie.
Mozna by oczywiscie zapytac-po co sie Wladik napatoczyl pod rakiete z drona.
Czy nie mial nic lepszego do roboty? Ale ja mam inne skojarzenia. Pamietam jak wojska azerow rozniosly w pyl armenskie w NagornoKarabachu, szczegolnie ich sowieckie czolgi. I uzyly do tego tureckie drony, podobno b.efektywnie. Oskarzano nawet samych Turkow, ze oni osobiscie tymi zabawkami operuja. Wszak niesposob operowac kontrolkami dronow bez dlugiego treningu wczesniej.
Tak wiec moja interprretacja nerwowych doniesien z Moskwy-tureckie drony juz tam lataja w Doniecku i Lugansku. I wkrotce sie dobiora do skory rakietkom Putina co stracily z nieba malezyjski samolot pasazerski. Oj, bedzie tam goraco!
A. Filip
2021-04-06 19:14:45 UTC
[...]
Jak Gruzinom w Osetii Południowej? Rosja/Putinistan "nie zawsze wygra"
ale jak się chce grać ostro to warto pamiętać los "niedostatecznie
kompetentnych" co pogrywali ostro a wyszło "inaczej niż planowali".
Awersja ryzyka Putina jest poniżej poziomu komfortu zachodka.
--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.