Żyd komendantem obozu koncentracyjnego na Łotwie
mkarwan
2008-03-07 19:30:48 UTC
z http://chodakiewicz.salon24.pl/56541,index.html
(...)Najbardziej kontrowersyjny jest udział osób pochodzenia żydowskiego w
SS.
Wspomniałem już Heinza Löwen, który skłamał, że jego matka była prostytutką,
aby móc jako "Aryjczyk" służyć w Waffen-SS.
Na lepszy pomysł wpadł "czysty Żyd" Karl-Heinz Löwy.
Ten zmienił nazwisko na Werner Grenacher, udawał "Aryjczyka".
Został z poboru wcielony do 6 dywizji górskiej SS.
Z wyboru i z aprobatą przełożonych w tej formacji znalazł się "ćwierć-Żyd"
SS-Obersturmbannführer Peter Sommer, wcześniej oficer Wehrmachtu.

Chyba najbardziej szokujący przykład Żyda, który ukrył się w SS to Elke
Sirewiz, który jako SS-Obersturmführer Fritz Scherwitz został komendantem
obozu koncentracyjnego na Łotwie.

(...)Rigg napisał: "Wbrew oczekiwaniom, moje badania wykazały, że niektóre
osoby pochodzenia żydowskiego brały bezpośredni udział w Holokauście jako
sprawcy, głównie ze względu na swoją rangę i obowiązki z nią związane."
Najbardziej winny był feldmarszałek Milch, którego nie tylko informowano o
mordach oraz pracy niewolniczej, ale nawet o pseudo-medycznych
eksperymentach na więźniach. "Pół-Żyd" Milch uznał je za "interesujące."
Dlatego też należy uznać go za "żydowsko-niemieckiego zbrodniarza
wojennego."
Podobnie rzecz ma się z "ćwierć-Żydem" Dr. Leo Killy z Kancelarii Rzeszy,
oraz z "ćwierć- bądź pół Żydem" Dr. Hansem Eppignerem, odpowiedzialnym za
pseudonaukowe eksperymenty medyczne w Dachau.
Zbrodniarzami byli też "pełna Żydówka" Stella Goldschlag, agentka Gestapo,
która denuncjowała ukrywających się w Berlinie Żydów, czy "pełny Żyd"
Günther Abrahamsohn, który jej pomagał wraz z około 15 innymi żydowskimi
"łapaczami" (Greifer) w stolicy III Rzeszy.

Jednym z najbardziej szokujących był przypadek "pełnego Żyda" Elke Sirewiz.
Załatwił on sobie fałszywe papiery na nazwisko Fritz Scherwitz.
Został członkiem NSDAP.
Służył w SS jako Obersturmführer.
Był komendantem obozu koncentracyjnego w Lenta pod Rygą na Łotwie.
Według Rigga, Elke Sirewiz był odpowiedzialny za wysyłanie Żydów na śmierć.
Świadkowie twierdzą, że osobiście wziął udział w zabijaniu 200 Żydów w Rydze
31 października 1942 r.
Zgwałcił też kilka kobiet.
Po wojnie pracował w instytucji w Monachium, która pomagała Żydom odzyskiwać
ich własność.
Ktoś go rozpoznał i doniósł władzom.
Scherwitza oddano pod sąd jako zbrodniarza wojennego.
Grzegorz P. Kruk
2008-03-07 20:33:26 UTC
Post by mkarwan
[...]
To był pana stary, że tak to pan przeżywa panie kapusiu mkarwanie Ziemba,
niby doktorze socjologii z kolorowymi kredkami z zawodówki?
mkarwan
2008-03-07 21:21:53 UTC
Post by Grzegorz P. Kruk
Post by mkarwan
[...]
W przeciwieństwie do ciebie nie jestem Żydem i kapusiem.
Nie jestem tez Ziembą.
Wesoły Romek Bełty-ch
2008-03-07 21:23:45 UTC
Post by mkarwan
W przeciwieństwie do ciebie nie jestem Żydem i kapusiem.
Czy Żydem pan nie jest tego nie wiemy.
Kapusiem jest pan na pewno.
Post by mkarwan
Nie jestem tez Ziembą.
A kim?
mkarwan
2008-03-08 10:04:45 UTC
Post by Wesoły Romek Bełty-ch
Post by mkarwan
W przeciwieństwie do ciebie nie jestem Żydem i kapusiem.
Czy Żydem pan nie jest tego nie wiemy.
Kapusiem jest pan na pewno.
Powtarzam po raz kolejny, w przeciwieństwie do ciebie, nie jestem Żydem i
kapusiem.
Z***@hotmail.com
2008-03-08 12:24:24 UTC
Post by mkarwan
[...]
Przepraszam - Pan rzeczywiscie nie kapowal, Pan tylko przekazal
informacje do miejsca pracy dr. Kruka z wyjasnieniami - podobnie jak
posel Nowak. Dr. Kruk potwierdzi:
--------------------------------
From: "mkarwan" <***@rx.au>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: donosiciel mkarwan
Date: Wed, 23 Feb 2005 10:28:43 +0100
Post by mkarwan
mkarwan doniosl na dr Kruka do Rektora jego uczelni, Dziekana oraz
Kierownika Katedry. Nikt na uczelni nie chce byc wci?gany w wojne mkarwana z
dr Krukiem i nie zycz? sobie dalszych listow od niego. Tak jest pochloniety
skladaniem donosow w kraju i poza granicami, ze nie ma czasu pisac do grup
dyskusyjnych.
Rektor dr Kruka ma juz dosyc listow mkarwana, a mkarwan codziennie wysyla
emailem kolejne donosy na dr Kruka, licz?c na to, ze pozbawi go pracy w
PRLowskim stylu, kiedy wystarczal donosik i czlowieka zsylali.
Wysyla Pan listy Pan listy ze ?l?ska, podobnie jak Pan Kruk,. wiec
albo
jest Pan jego znajomym albo jest Pan Krukiem, ktory zmienil nicka.
Pan Kruk uzywal wzgledem mnie slow obraĽliwych (moge podac
przyklady).
Przeanalizowalem archiwum google i znalazlem w nim wiele ciekawych
informacji.
Wymienilem kilka listow z Panem Krukiem, nie zmienilo to jego postawy.
Nie pozostawil mi innego wyj?cia jak przekazanie informacji o tym co
robi.
Jak widac pomoglo poniewaz Pan Kruk na razie nie pisuje.
Poniewaz przyslal mi obrazliwy list wiec zmusil mnie do przekazania
informacji o jego obraĽliwym liscie.
Moje listy tylko informowaly o tym co Pan Kruk pisze, fakty mowily
same za
siebie.
To jeszcze nie byla interwencja.
Z interwencj? moge zwrocic sie do TP SA podaj?c konkretne przyklady
jego
listow.
Post by mkarwan
mkarwan dorobil sie juz w Internecie swojej wlasnej strony, zalozonej
prawdopodobnie przez poprzedni? ofiare jego donosow.
http://www.mkarwan.friko.pl/
Nic nie poradze, na to, ze jakis duren zabawia sie w tworzeniem stron
internetowych zawieraj?cych klamliwe informacje.
Widac zabraklo mu argumentow w dyskusji i pozostaly mu tylko klamstwa
na
moj temat.
Ta strona to wyraz nie tylko jego chamstwa ale tez i bezsilno?ci bo
zabraklo mu argumentow w dyskusji.
Post by mkarwan
O wyczynach mkarwana, jego pomawianiu i antysemityzmie mozna poczytac na
http://www.google.pl/groups?as_q=mkarwan&ie=UTF-8&lr=&hl=pl
Na pierwszym miejscu jest Sharon osoba znana ze swojej wulgarno?ci
niecheci do KK.
Je?li Pan sobie zyczy moge podac przyklady jego listow.
Druga osoba to nieslawnej pamieci wieslaw, natura podobna do Sharonsa,
znikl juz od dawna z Internetu.
Jego tez moge zacytowac.

Privacy Policy

Zalek
mkarwan
nie porównuj innych do siebie nie każdy jest tobie podobny!
Z***@hotmail.com
2008-03-08 17:38:04 UTC
Post by mkarwan
Post by mkarwan
[...]
Oczywiscie ze nie porownuje innych do siebie, a szczegolnie Pana.
Dr. Kruk moze zaswiadczyc ze w "przekazywaniu" informacji do miejsca
pracy oponenta nie ma Panu rownych.

Zalek
Jacob Bekker
2008-03-08 23:57:54 UTC
Post by Z***@hotmail.com
W przeciwieñstwie do ciebie nie jestem ¯ydem i kapusiem.
Czy ¯ydem pan nie jest tego nie wiemy.
Kapusiem jest pan na pewno.
Powtarzam po raz kolejny, w przeciwieñstwie do ciebie, nie jestem ¯ydem i
kapusiem.
Przepraszam - Pan rzeczywiscie nie kapowal, Pan tylko przekazal
informacje do miejsca pracy
nie porównuj innych do siebie nie ka¿dy jest tobie podobny!
Co za przekonywujacy argument!!!
Odrazu wybiela mkarwana...

jakub
Z***@hotmail.com
2008-03-08 01:42:43 UTC
Post by mkarwan
[...]
Wspanialy artykul - doskonale podkresla roznice miedzy Polakami i
Zydami. Polak nigdy nie sluzyl ani Niemcom, ani Rosjanom. Polak nigdy
nie byl komunista, Polak nigdy nie mordowal, Polak nigdy nie kapowal -
dr. Kruk zaswiadczy ze na niego donos napisal Zyd.
Szkoda ze my Zydzi nie jestesmy jak Polacy.

Zalek