Ratownik medyczny zaatakowany przez pacjenta. Z ranami kłutymi trafił do szpitala
2020-03-25 11:59:43 UTC
W nocy z wtorku na środę pacjent przewożony karetką do szpitala w Bolesławcu
zaatakował nożem jednego z ratowników medycznych. Poszkodowany trafił do
szpitala z ranami kłutymi klatki piersiowej. Jego życiu nie zagraża
niebezpieczeństwo. Policja w środę rano ujęła sprawcę. Z nieoficjalnych
informacji wynika, że pacjent był objęty kwarantanną po powrocie z
zagranicy.

Jak udało nam się ustalić, do zdarzenia doszło na autostradzie A4 niedaleko
Legnicy. - Potwierdzam, że pacjent podczas przewożenia karetką zaatakował
ratownika medycznego. Przez prokuraturę rejonową w Złotoryi prowadzone są
czynności śledcze w kierunku usiłowania zabójstwa - mówi nam Lidia
Tkaczyszyn z Prokuratury Okręgowej w Legnicy.

- Z informacji, które przed momentem uzyskałam wynika, że stan
pokrzywdzonego nie zagraża jego życiu. Nie chcę jednak mówić o konkretnych
ranach, które poniósł. Sprawca został już zatrzymany przez policję. W
sprawie pojawia się wątek koronawirusa, ale na tę chwilę nie potwierdzam, że
sprawca zdarzenia był poddany kwarantannie. Badane są wszystkie wątki -
dodaje Tkaczyszyn.

Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że pacjent przyjechał niedawno z
zagranicy, przez co był poddany kwarantannie. Odbywał ją u rodziny. Z powodu
niestandardowego zachowania rodzina wezwała zespół ratownictwa medycznego.
Zapadła decyzja o przewiezieniu pacjenta najpierw do szpitala zakaźnego w
Bolesławcu, a następnie, ewentualnie, do szpitala psychiatrycznego. Pacjent
podczas transportu był spokojny, jednak nieoczekiwanie wyjął nóż i zadał nim
ratownikowi kilka ciosów w klatkę piersiową. Wywiązała się szamotanina,
napastnik zbiegł. Ostatecznie policja zatrzymała go w środę rano. Ranny
ratownik przebywa w szpitalu w Bolesławcu.

https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-w-polsce-ratownik-medyczny-zaatakowany-przez-pacjenta-z-ranami-klutymi-trafil-do-szpitala-6492696073668225a

Darek
1 godzinę temu

Ci co wrocili z pracy za granica a sa na kwarantannie lub szpitalu sami
powinni ponosic koszty z tych euro i funtów ktore zarobili w nowej
ojczyznie.

Ja
1 godzinę temu

Masakra. Ludzie odwala Wam bo chwilkę jesteście ograniczeni przez wirusa.
Opamiętajcie się zanim będzie za późno. Wiele osób odczuwa ten sam
dyskomfort i mamy na siebie napadać? ://

Zwykły podatnik
1 godzinę temu

Sto procent pokrycia wszelkich kosztów; za dojazd karetki,za ewentualne
leczenie i 5 lat odsiadki na własny koszt - za wszystko; za jedzenie, za
miejsce w celi i dodatkowo odszkodowanie dla dla ratownika i to minimum
25000 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Russet Bulba
2020-03-25 12:15:17 UTC
Trzymaj wszystkie noze pod kluczem. A klucz oddaj zonie.
boukun
2020-03-25 12:28:28 UTC
Użytkownik "Russet Bulba" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Trzymaj wszystkie noze pod kluczem. A klucz oddaj zonie.

--------------------------

Uuuu, nie byłoby to bezpieczne, trzy razy w życiu ugodziła mnie nożem.

Ta byla piekna zona? Nie dziwie sie,ze od niej spierdalales w podskokach.
𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
2020-03-25 13:38:47 UTC
Post by Russet Bulba
[...]
Trudno sie dziwic, bo ma meza obiboka, od 20 laty bezrobotnego, na
ktorego robi czyszczac u nas kible i staruchow. Chyba nawet kobiecia
podupadla na zdrowiu. A on od czasu do czasu jedzie na budowy i
zarobione wydaje na zbytki.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)
andal
2020-03-25 18:54:04 UTC
Post by Russet Bulba
Trzymaj wszystkie noze pod kluczem. A klucz oddaj zonie.
Uuuu, nie byłoby to bezpieczne, trzy razy w życiu ugodziła mnie nożem.
boukun
to musi teraz masz duzo odpornosc