Żydzi już nie są koszerni
1970-01-01 00:00:00 UTC
Słyszałem takie info od kolegi że żydzi mogą w piątki już jeść
wieprzowinę. Wreszcie po smakują Co to jest dobre żarcie a nie
tylko cebula i czosnek

----Android NewsGroup Reader----
Hreczecha
Z tego co wiem, zydowska kuchnia jest podobna do wloskiej: Do czosnku i cebuli dodaje sie inne produkty.
andal
2020-03-25 18:49:50 UTC
Post by Hreczecha
Post by boukun
[...]
lubie zydowska kuchnie

ale czemu ty zawsze odracasz kota ogonem, to do produktow dodaje sie
cebule i czosnek a nie odwrotnie jak piszesz
Hreczecha
Jak to kiedys powiedzial niedzalowany Kobusz: Nie ucz ojca dzieci robic.
andal
nie musze, ciebie WUML wyksztalcil
Hreczecha
Co ty pieprzysz. Po pierwsz, na WUML-u nie prowadzono kursw gospodarstwa domowego. A po drugie, WUML chyba skonczyl sie po 1956 roku, tzn. kiedy ja sie przygotowywalem do szkoly podstawowej.
andal
za toba to i zyd nie trafi
Hreczecha
Nie znam sie na zydowskiej kuchni. Ale od ponad 30 lat gotuje po wegiersku. Klasyczny wegierski perkelt zaczyna sie do cebuli, a potem dodaje reszte. To samo dotyczy paprykarza z kurczaka - ulubionej ptrawy mojej zony i mojej szwagierki
boukun
2020-03-26 10:00:27 UTC
Post by andal
[...]

------------------------

Biedne kobiety, nawet nie wiedzą, co to jest dobry polski bigos.

boukun
Hreczecha
Wiedza. Ale wola paprykarz. Z plskich ptraw moja zna najbardziej lubi sztuke miesa z chrzanem.
boukun
2020-03-26 14:36:23 UTC
Post by Hreczecha
Post by andal
[...]

--------------------------

To ta twoja murzynka, o której Mieczu Sławomir przed wielu laty wspominał?

boukun
Hreczecha
Hmm.....Jej przodkwoie wywedrowali z Afryki. Ale to bylo dawno temu.
boukun
2020-03-26 14:56:09 UTC
Post by Hreczecha
Post by Hreczecha
Post by andal
[...]

Uff, czyli zeszli już z drzewa.

boukun
Hreczecha
2020-03-26 14:59:26 UTC
Post by Hreczecha
Post by Hreczecha
Post by Hreczecha
Post by andal
[...]
Ale twoi tez. Wyglada na to, ze jestesmy spokrewnieni.