A w Calgary
2021-04-04 08:36:56 UTC
https://twitter.com/JackPosobiec/status/1378506493025255431

Zygmunt Yörgensen
2021-04-04 09:52:20 UTC
https://twitter.com/JackPosobiec/status/1378506493025255431
A to ci heca, wot progresywiści.

cyt.
Artur Pawlowski was feeding homeless people in downtown Calgary when over
half a dozen police officers surrounded him and issued him a cool $1,200 fine.

brat_olin
2021-04-04 10:11:16 UTC
https://twitter.com/JackPosobiec/status/1378506493025255431
sławek jastrzę***@sjastrzebowski
"Przepędź zło. Zdecydowanie. Polubiłem faceta. Naprawdę polubiłem.
Właśnie tak. Komuniści, faszyści, gestapo. Wypad z mojej własności!
Tu się nie ma co certolić!"
2021-04-04 10:20:59 UTC
https://twitter.com/JackPosobiec/status/1378506493025255431
"Przepędź zło. Zdecydowanie. Polubiłem faceta. Naprawdę polubiłem.
Właśnie tak. Komuniści, faszyści, gestapo. Wypad z mojej własności!
Tu się nie ma co certolić!". Interesujaca dyskusja:
https://twitter.com/sjastrzebowski/status/1378602388332945409
2021-04-05 10:31:12 UTC
[...]
Kanadyjska @CalgaryPolice wydała oświadczenie po incydencie w kościele
pastora Artura Pawłowskiego, który bez ceregieli wywalił ich z kościoła.
Piszą o "jednym policjancie" chociaż było ich pięciu i umywają ręce od
dalszego ciągu. Służby higieny nałożą ewentualnie karę. Może."
Oswiadczenie policji:
https://twitter.com/sbalcerac/status/1378852590419652608/photo/1

2021-04-06 00:45:39 UTC
;-)
Post by brat_olin
"Przepędź zło. Zdecydowanie. Polubiłem faceta. Naprawdę polubiłem.
Właśnie tak. Komuniści, faszyści, gestapo. Wypad z mojej własności!
Tu się nie ma co certolić!".
Alberta ma obecnie najwiecej nowych przypadkow COVID w Kanadzie, i ma zarowno brytyjski jak i brazyliski wariant. I poniewaz ma wielu pracujacych z innych prowincji - bedzie rozsiewac te warianty na pozostale prowincje.

Ale co tam smierc i choroba ludzi w porownaniu z arogancja polskiego ksiedza, ktory uwaza ze jest ponad prawem.

I co tam smierc i cierpienia prawdziwych ofiar Stalinizmu i Gestapo - nasz dobrzy ksiadz implikuje, ze to ciamajdy skoro dali sie zamordowac jak barany zamiast ostrym glosem kazac oprawcom z NKWD i Gestapo sie wyniesc, tak jak to potrafil zrobic nasz dzielny ksiadz "Komunistom" i "Gestapo" z Calgary.

- Puk, puk.
- ks. Artur Pawłowski: "Czego? Kogo diabel niesie ?!!!"
- [niesmialo] To my, z Gestapo.
- ks. Artur Pawłowski- "Wynocha!", "nie chcę z wami rozmawiać, nie rozumiecie po polsku?"
- [cichutko] "To my przepraszamy, juz idziemy"

I nic dziwnego ze zachwyca sie tym katolik z Szwecji, ktory sam nie protestowal przeciwko Komunie i nie wystepowal w obronie zdelegalizowanej Solidarnosci , mimo ze stan wojenny zastal go na stypendium w USA, a wiec poza zasigiem ubecji. I tak wtedy bezkompromisowo walczyl z komuna, ze gdy wrocil dobrowolnie do PRLu Jaruzelskiego i Kiszczaka to nie tylko, ze go komunisci za jego goracy antykomunizm nie tylko nie aresztowali ani nie wyrzucili z pracy na uczelni - ale wprost przeciwnie dostal awans w pracy i paszport na dalsze wyjazdy na Zachod.

A teraz na stare lata - probuje anonimowymi postami nadrabiac swoje tchorzostwo lub sprzedanie sie komunie w mlodosci.Brat_olin
vel Leszek Andrzej Kleczkowski - w calej swojej etycznej krasie.
===
Piotr Trela*
* dla prawackich anonimow opluwajacych ludzi spod anonimowej ksywy.