Pan Daniel Obajtek wietrzy w nabytkach
2021-04-29 18:23:05 UTC
Janusz ***@SchwertnerPL:
"Redaktor naczelny "Gazety Krakowskiej" też właśnie został wyrzucony
z pracy przez duet Obajtek&Kania. Czekamy na dokonania wspaniałego
następcy, który z pewnością z dumą i oddaniem będzie gotów robić
dobrze Naczelnej Partii o każdej porze dnia i nocy."
https://wiadomosci.onet.pl/krakow/naczelny-gazety-krakowskiej-odwolany-wojciech-mucha-nowym-naczelnym/9090ej5

Ten Schwertner to z GWna jest. Znaczy dobre wiesci!

2021-04-29 18:30:52 UTC
[...]
Poczekaj na to o ile wzrośnie/spadnie sprzedaż/zysk.

Jak spadnie to wyjdzie że Schwertner miał rację,
jak wzrośnie to wyjdzie na twoje.
--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
Piotr
2021-04-29 18:56:16 UTC
[...]
Ile pan ma lat, p. Filip? . Przeciez gdy Partia i Pierwszy Sektetarz Partii Jaroslaw K. desygnowali tow. Obajtka na dowodztwo panstwowego koncernu, to przeciez nie z troski o sprzedza czy zyski, tylko o podporzadkowanie przejetych mediow prywatnych linii Partii,
.
Post by A. Filip
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Wysoki jak topola, a głupi jak fasola. (Przysłowie polskie)
Z jego powyzszego komentarza wynika ,ze Filip powinien miec warunki na granie w NBA.
===
2021-04-29 19:15:21 UTC
[...]
Życie to gra w osiąganie kilku częściowo sprzecznych celów na raz.
Ty widać jesteś pierdołą która widzi/osiąga tylko jeden cel na raz,
cel twojej partii. Zawsze oceniasz innych po sobie?
Piotr
2021-04-29 19:56:07 UTC
[...]
Tyle ze, nie wszystkie sa jednakowej waznosci, bo jest cos takiego jak PRIORYTETY
i dla totalitarnej Partii dazacej do kontroli spoleczenstwa - to nie zyski gazety sa priorytetem
lecz to by indoktrynowala spoleczenstwo wg wytycznych Partii. Stad
- DOTACJE finanoswe dla mediow Rydzyka
- stad spolki skarbu panstwa wydajace pieniadze podatnika na reklamy z roznych gazetach ktore kiedys mienily sie Mediami, a ich autorzy Dziennikarza Niepokornymi, ale ich niezaleznosc i niepokora najwyrazniej skonczyly sie ze zmiana partii u wladzy na te ktorej chca byc pokorni.
- i stad PALIWOWA spolka skarbu panstwa wydajace pieniadze podatnika na przejecie w imieniu Partii sieci gazet do tej pory niezaleznych od Partii
Post by A. Filip
Ty widać jesteś pierdołą która widzi/osiąga tylko jeden cel na raz, cel twojej partii.
Na nieszczescie dla Filipa, to nie Filip decyduje ktory z nas dwoch jest pierdola - o tym to decyduje warosci naszych argumentow. Ktora porownac kazdy moze nawet powyzej.
Post by A. Filip
Zawsze oceniasz innych po sobie?
Jesli ma na mysli ze stosuje do innych te same standardy co do siebie - to odpowiedz brzmi: tak
- gdybym TO JA tak bezmyslnie kupil partyjny narratyw, ze decyzja partyjnego aparatczyka kierujacego z ramienia Partii panstwowym koncernem paliwowym, aby wykupic siec lokalnych ... gazet byla decyzja ekonomiczna (zwiekszenie zyskow), a nie polityczna (podporzdakowanie wczesniej niezaleznych od partii gazet kontroli partyjnej)
TO TEZ uwazalbym siebie za uzytecznego idiote PiSu.
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
| Dobrze jest zrywać cudzymi rękoma tylko kolce.
| (Przysłowie ormiańskie)
Piotr: Na pochylego Filipa to i koza wejdzie.
(Przysłowie afgańskie)
u2
2021-04-29 20:48:43 UTC
trele ziomal mordercy Polaków morele, cały trele, cały on:)
brat_olin
2021-04-30 12:47:53 UTC
[...]
Ano, bedzie brakowalo tego niezaleznego dziennikarstwa
niemieckich "mediow prywatnych" sprzed wykupu przez
p. Obajtka:
https://twitter.com/antinho_/status/1388103811869384704

Czy Glos Szczecinski tez wpadl w lapy p. Obajtka?

2021-04-30 13:04:55 UTC
[...]
I to ma byc odpowiedz na pytanie do Pana:

"co fellow PiSowcy Zexona, jak katolicki profesor z Umea, mysla o taktyce Zexona zapozyczonej
od mafii, ktora probuje zamyka usta swiadkom lub wplynac na jurorow, poprzez "zainteresowanie sie"
ich rzeczywistymi czy urojonymi bliskimi. Kiedys, jesli dobrze pamietam, to pan Kleczkowski uwazal to za podlosc. Czy cos sie zmienilo?"

A wiec ..... ?
===
Piotr Trela
brat_olin
2021-04-30 13:26:41 UTC
Post by Piotr
[...]
Nie jestem "fellowem" p. Zexona. A w temacie, to juz raz stanalem w
Panskiej obronie, gdy p.Maxopka produkowal tu sie z zenujactmi personalnymi
atakami na Pana. I co? Skonczylo sie na Panskim ataku na mnie. NIGDY wiecej!
Siejcie sobie sami - i zbierajcie owoce. I przy akompanamencie niezaleznego
dziennikarstwa niemieckich "mediow prywatnych". Jeszcze chyba jakies sie
ostaly w Polsce?

widać ciekawy trójkącik w Kanadzie: banderowiec machurka ramię w ramię z ubekami trele morele i pedzikiem, nie ma co się tam mieszać, sami się pozarzynają siekierami i widłami:)
Piotr
2021-05-01 00:45:05 UTC
Post by Piotr
[...]
NIezupelnie. Przypomnijmy wiec fakty:
https://groups.google.com/g/soc.culture.polish/c/w5luQviZOIU/m/sIfl-A3YAgAJ

Ja odpowiedzialem Maxopce _przed_ Panem, przypominajac podobienstwo miedzy poczuciem humoru Maxopki
i andala, m.in.
=====
da Lancia:
" Czym sie rozni maly zyd o duzego?
- Duzemu wystaja nogi z pieca."

Maxopka:
"Kleczkowskiemu wystawaly by nogi, wiec bylo by niemozliwie zamknac drzwiczki do pieca"
====

Pan wlaczajac sie do tej dyskusji POZNIEJ, juz WIDZIAL w niej moja odpowiedz, wiec wiedzial Pan ze nie potrzebuje obrony, thank you, wiec gdy Pan skrytykowal go za jego fotomontaz - to nie po to by mnie bronic, lecz by odegrac sie na Maxopce za jego prymitywne fotomontaze Pana, i jego posty o Panu - jak ten w ktorym wirtulanie wsadzal Pana do wolynskiego pieca.

Roznica miedzy nami wiec taka, ze JA sie nie stroje w laury: patrzcie jaki to ja szlachetny, bo bronilem swoja wroga,
a jak podle mi za szlachetnosc odplacano. Tak wiec daruje Pan swoje duszyszczypatielnoje opowiesci o swojej szlachetnosci i mojej podlosci.

I nie, prosze Pana, - glupawe fotomontaze Maxopki, ktore kompromituja tylko jej autora, TO NIE TO SAMO
co anonimowa gnida "Zexon" ryjaca po internecie w poszukiwaniu informacji o bliskich oponenta, majac nadzieje ze upoubliczniajac ja zamknie mu usta - na tej samej zasadzie co mafia wysylajaca swiadkowi zdjecie jego dziecka w przedszkolu i gratulujaca mu takiego ladnego dziecka.

I ta kanalia - podziela Panska ideologie - obronca PiSowskiej Polski przed zgnilym moralnie Zachodem, wielbiciel Trumpa, nienawidzacy lewicy i ludzi jak Trudeau. To, ze Pan nie potrafi sie zdobyc na slowo dystansu
wobec tej kanalii - potwierdza wszystko co sadze o Panu.

====
Piotr (Trela)*
-- dla anonimowych kanalii opluwajacych innych zza anonimowych ksywek, i ustawiajacych sie na poziomie ofiar stalinowskich anonimow.
andal
2021-05-01 16:20:31 UTC
Post by Piotr
====
Piotr (Trela)*
-- dla anonimowych kanalii opluwajacych innych zza anonimowych ksywek, i ustawiajacych sie na poziomie ofiar stalinowskich anonimow.
panie Trela, kanalie to ci ktorzy wysylaja ludzi do piachu
ale pan tego nie zauwaza
u2
pedzik już tylu wysłał, że trele morele stracił rachubę ?:)
u2
2021-04-30 13:30:39 UTC
Czy Glos Szczecinski tez wpadl w lapy p. Obajtka?
ano:)

https://pl.wikipedia.org/wiki/G%C5%82os_Szczeci%C5%84ski
Zexon
2021-04-29 21:00:08 UTC
[...]
PKN ORLEN ZANOTOWAŁ 1,88 MLD ZYSKU NETTO W PIERWSZYM KWARTALE 2021.
https://biznes.interia.pl/gieldy/aktualnosci/news-pkn-orlen-zanotowal-1-88-mld-zysku-netto-w-pierwszym-kwartal,nId,5201058
--
Jak dodać polską klawiaturę w Windows 10 wersji US w ciągu 3 minut.
https://www.isunshare.com/windows-10/add-keyboard-in-windows-10.html
https://pl.if-koubou.com/articles/how-to/add-keyboard-input-language-to-ubuntu.html
Piotr
Na gazetach?
Zexon
2021-04-30 00:21:07 UTC
Post by Piotr
Post by Zexon
[...]
Jak to jest możliwe, że tak piękna, delikatna i wrażliwa osoba jak Olga, która nawet potrafi
profesjonalnie składać szkielety może być córką takiego antypolskiego potwora jak Piotr Trela? Ten
potwór nawet nie nauczył swojego dziecka języka Polskiego biedaczka sama uczyła się w ukryciu
dlatego obecnie operuje Polskim w bardzo ograniczonym stopniu (Limited working proficiency)
Piotr Trela:
https://tiny.pl/rsvrm
Piotr
2021-04-30 00:33:21 UTC
Post by Zexon
Post by Piotr
Post by Zexon
[...]
I to ma odpowiadac na pytanie - do jego argumentu - jak?

I co fellow PiSowcy Zexona, jak katolicki profesor z Umea, mysla o taktyce Zexona zapozyczonej

Piotr
Sola
2021-04-30 00:24:56 UTC
Post by Piotr
Post by Zexon
[...]
Jaki dochód przynosi lewacka CBC w Kanadzie?
Czy przypadkiem nie jest dotowana z kieszeni podatników?