Swiat sie smieje
2021-01-30 11:34:07 UTC
Царь Путин Отравитель замечательный человек.
Он врьёт и не краснеет.

Byl taki film sowiecki, zrobiony w krainie sczesliwosci. Muzyke do filmu skomponowal Isaac Dunajewskij, bywalec charkowskiej rezydencji przy ulicy Rymarskiej No 1. Sto lat temu przygrywal na fortepianie pozniejszemu rotmistrzowi WP, mojemu stryjaszkowi-pozniej zadowalal samego Tow. Stalina. Ogladalem ten film-fajny byl.
Ciekawe jaka muzyke dorobia kiedys do komedii o Wowce Putinie.
Bo Rosja juz sie smieje-patrz wyzej. O Mezu Opatrznosciowym Rosji wyraza sie wyzej komentator per KARLIK. Mowi, ze Nawalny upuscil mu w swej denuncjacji w zw z cyganskim palacem nieco krwi. A wiec Karlik jest smiertelny. A wiec tylko czekac a Karlika wepchna do trumny przebiwszy dla pewnosci osinowym kolem i wieko cwiekami zabija.
A. Filip
2021-01-30 11:53:02 UTC
http://youtu.be/I2vQw9UWvd0
[...]
Jelcyn zrobił z Putina swoją "polisę ubezpieczeniową".
Putin nie potrafi powtórzyć (bo jest za pazerny na władze)?

Jak ma być "Bez Putina nie Rosji" to Rosja ma przesrane.
--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
fatso
2021-01-30 12:10:43 UTC
Nawalny w swoim dlugim filmie zemsty tlumaczy, dlaczego Jelcyn zrobil z nikomu nie znanego "szczurka" swoim nastepca.
Dochodzenie do bajecznej fortuny przy pomocy wladzy jest juz tradycja w tym dzikim kraju. Mnie jednak martwi jedno-co pozostanie po Putinie? Cyganski palac z maszynami do gry w srodku i podziemnym lodowiskiem? Madry Zyd Katz-inny moskiewski komentator-przypomina dzieje Krola Bawarii Ludwika. Ludwik byl wariatem i zbankrutowal skarb panstwa. Ale gdy go wyleczona z wariacji smiertelna kapiela w jeziorze to sie okazalo ze Ludwik w sprawie zamkow i palacow nie wariowal. Sluchal sie architektow i stworzyl istne cuda. Bajkowe zamki Ludwika Bawarskiego do dzis przynosza dochody panstwu, stanowia ostoje turystyki w Bawarii.
u2
2021-01-30 13:19:37 UTC
o to się nie martw to zabiorą sobie żydki, które się kręcą wokół cara:)
fatso
2021-01-30 13:26:21 UTC
Dochodzenie do bajecznej fortuny przy pomocy wladzy jest juz tradycja w tym dzikim kraju. Mnie jednak martwi jedno-co pozostanie po Putinie?
o to się nie martw to zabiorą sobie żydki, które się kręcą wokół cara:)
Putin rozumie, ze Zydow lepiej za bardzo nie wkurwiac.
On wie, ze Zydzi mieli dlugo zakaz osiedlania sie w Rosji wlasciwej. Z zemsty za to ze nie moga uczestniczyc w grabieniu bogactw Syberii, Zydzi zrobili carowi i warstwie rzadzacej kuku.
u2
2021-01-30 13:32:29 UTC
[...]
ten japoniec atlanta, czy jakoś mu tam, pisał niedawno, że ruskie żydki
wraz z iranem wymyślili obejście systemu bankowego na świecie SWIFT, ale
to tylko na ich wewnętrzny użytek, dopiero jak bida dopuści iran do
rynku światowego to rosja może zdrowo beknąć, bo to oznacza biliony
baryłek taniej ropy od ajjatollachów:)
Alojzy Gąska
2021-01-30 12:51:27 UTC
Царь Путин Отравитель замечательный человек.
Он врьёт и не краснеет.
http://youtu.be/I2vQw9UWvd0
Bogate szejki też mają pałace.

Teraz mamy kryzys, "ż" i inne bankierki/fundusze lokują kapitał w PL nieruchomości.

10.2020
Świat kupuje nieruchomości w Polsce

08. 2020
Niemiecka spółka zainwestuje w polskie mieszkania na wynajem.

etc. etc.

Tak że jeżeli mowa o putinie,
u2
2021-01-30 13:22:24 UTC
Tak że jeżeli mowa o putinie, on ma ledwo grosiki.
to tak jak za komuny, komuniści nic nie mieli własnego, wszystko było
własnością l*du, jak tak komuinista podpadł to stawał się w najlepszym
wypadku bezdomnym, o ile nie wywieźli w kibitce na sybir:)
narc...@gmail.com
2021-01-30 14:00:24 UTC
[...]
Kraina szczęśliwości:

https://twitter.com/i/status/1353010218146418688
narc...@gmail.com

fatso
2021-01-30 18:50:16 UTC
Wlasnie sie zglosil jakis miliarder, twierdzi ze ta budka to jego. Tylko nie moze wyjasnic,
dlaczego nad budka byl zakaz latania a ochrona wokolo federalna.
Powroce do Isaaka Dunajewskiego. Gral na fortepianie, akompaniowal Wujkowi Wladkowi ktory zapierdalal na wiolonczeli. Calosci przygladala sie dobrotliwie Babcia Rafalska-corka Powstanca Styczniowego i jej maz dr Zygmunt Robak-prywatnie podpulkownik carski i sekretny sowietnik a wiec niezla kanalia. Minely lata i dekady przeszly po tym ziemskim padole. Ja sam odziedziczylem wiolonczele w 1975r w Londynie. Usilowalem grac, trzymalem u siebie w w szpitalu. Na koniec podarowalem coreczce Hrabiego Mendewesza. Pan Hrabia dokupil elegancki futeral i dzis panienka juz prawie 40-letnia dzis, pol Murzynka i pol polska Hrabianka, pogrywa zapewne na tej wiolonczeli jazzowe kawalki.
u2
2021-01-30 18:53:17 UTC
ano, trudno dzisiaj znaleźć dobra partię dla hrabianki:))))))))))))
fatso
2021-01-30 19:05:36 UTC
dzis panienka juz prawie 40-letnia dzis, pol Murzynka i pol polska Hrabianka, pogrywa zapewne na tej wiolonczeli jazzowe kawalki.
ano, trudno dzisiaj znaleźć dobra partię dla hrabianki:))))))))))))
Wszelako wiolonczeli zal. Zly Niemiec ja kopnal w drodze do Murnau, obozu jenieckiego. Pekl dekiel ale dobrze zreperowany zostal na miescie-babcia Rafalska z daleka o to zadbala. Wladek gral w obozowej orkiestrze na wiolonczeli, pozniej robil to samo w emigranckim Londynie. Mialem nawet na dowod fotografie. Janka-pyskata warszawianka-zapewne bardzo pijusa musiala kochac skoro ufundowala mu recznie szyty z brezentu futeral. Ten sie rozpadl juz w moim wlasnym wladaniu.
Trzymalem przez lata zlotego Krugerranda aby wiononczele od Hrabianki odkupic., Niestety, jakos sama ta duza zlota moneta jakos wyszla i z zakupu wyszly nici. Moze Matilda gdy podrosnie odkupi.(na razie juz zgrabnie raczkuje).
narc...@gmail.com
2021-01-30 19:49:05 UTC
Wlasnie sie zglosil jakis miliarder, twierdzi ze ta budka to jego. Tylko nie moze wyjasnic,
dlaczego nad budka byl zakaz latania a ochrona wokolo federalna.
chuj z wielonczelą! Jeśli nie panimajesz ruskowo jazyka, albo nie możesz zdążyć za Nawalnego komentarzem to wszystko opisane po polsku masz tu:
https://palace.navalny.com/
Takiej mafii to nawet Al Capone nie był w stanie stworzyć.
Wowce, koło chuja lata Rosja z narodem. Nawalny słusznie mówi (w końcówce filmu), że złodziej płodzi złodzieja i do dotąd będą kraść dokąd pozwoli im naród.

Wróże Nawalnemu jeszcze miesiąc życia. Odważny gość, ale, lepiej żyć krótko stojąc niż dłużej na kolanach.
u2
2021-01-30 19:50:52 UTC
tak jak ty Pluwak ?:))))))))))))))
fatso
2021-01-30 20:09:42 UTC
Faktycznie, teraz dopiero widac dlaczego Nawalnego truli. Kazdy pies gdy zlapie kosc to jej bedz\ie bronil.
u2
2021-01-30 20:14:42 UTC
Post by ***@gmail.com
Wróże Nawalnemu jeszcze miesiąc życia. Odważny gość, ale, lepiej żyć krótko stojąc niż dłużej na kolanach.
Faktycznie, teraz dopiero widac dlaczego Nawalnego truli. Kazdy pies gdy zlapie kosc to jej bedz\ie bronil.
skończy się wielką wojną światową

podobnie kiedyś Niemcy wysłali Lenia i Trociny do Rosji, a ci wszczęli
rewolucję:)
A. Filip
2021-01-30 20:27:11 UTC
Post by ***@gmail.com
Wróże Nawalnemu jeszcze miesiąc życia. Odważny gość, ale, lepiej żyć
krótko stojąc niż dłużej na kolanach.
Faktycznie, teraz dopiero widac dlaczego Nawalnego truli. Kazdy pies
gdy zlapie kosc to jej bedz\ie bronil.
To ja się spytam inaczej: czy Nawalny jest aż takim zagrożeniem dla
Putina+ by ten ryzykował "kult męczennika"?
Żeby przejmować się "jutrem" trzeba najpierw "jutra" dożyć.
Nawalny *już* aż tak skrócił Putinowi perspektywę planowania?
u2
2021-01-30 20:31:33 UTC
Post by ***@gmail.com
[...]
Wowka dużo mniejsze zagrożenia bezlitośnie likwidował

szykuje się kolejny męczennik, ale Rosja prędzej czy później się
rozpadnie, tako rzecze Killimuszko
u2
2021-01-30 21:32:21 UTC
szykuje się kolejny męczennik, ale Rosja prędzej czy później się
rozpadnie, tako rzecze Killimuszko
A ja sobie ostatnio poczytałem raporcik co tam ruskie mają pod kopułą.
I oni są w rozterce, czy iść na zachód, czy też swoją drogą.
Być miętkim czy twardym wobec zachodu.
durnyś, Bolandę wojenka ominie, cza staranniej wypowiedzi Killimuszki
studiować w tej waszej niemieckiej abwerze:)
Alojzy Gąska
2021-01-30 21:53:42 UTC
durnyś, Bolandę wojenka ominie, cza staranniej wypowiedzi Killimuszki
studiować w tej waszej niemieckiej abwerze:)
Chyba ściemniasz, sam pisałeś o min. 3mln trupa. To ponad 10% luda a pewnikiem
20% dobrego materiału genetycznego. Zostaną same cherlaki.

OT.
2021-01-30 22:13:00 UTC
Post by Alojzy Gąska
Post by u2
[...]
https://img14.dmty.pl//uploads/202101/1611998980_thiovk_600.jpg
no wiesz niemiecki cieciu sałdaty często są niedożywione i
niedojebane:))))))))