Eddie, co robic? poradz!
2018-03-12 11:26:08 UTC
Widze, ze za plotem nad rzeczka chodzi dwoch facetow z wykrywaczami metalu.
Zblizaja sie do miejsca gdzie zakopalem pod kurnikiem krolewska srebrna waze do zupy. Skryjowka tymczasowa, na okres wakacyjnego wyjazdu do Francji ale sam wiesz, ze najbardziej trwale sa tymczasowe szalasy-palace padaja a zgrzebna chatka na kurzej stopie sobie stoi.
Co wiec mam teraz zrobic? Czy wyjac pistolet Walthera(wiatrowke) i stac na mojej granicy srogo nim wymachujac? A moze zaczac scinac galezie moja szajs-katana od chinczyka czy tez inna szabla? Ale to tylko ostrzeze lowcow skarbow-zapamietaja i przyjda w nocy. Wiec moze raczej powiedziec slodziutko-jak sie juz panowie zmeczycie to prosze do mnie do ogrodka, pogrzebac sie w kurzym gownie. Zgubilem tam onegdaj cenna polska piecozlotowke, moze ja tam mi odnajdziecie?
u2
2018-03-12 11:47:36 UTC
Zgubilem tam onegdaj cenna polska piecozlotowke, moze ja tam mi odnajdziecie?
jak znajdą to ich, takie jest prawo, więc świński ryju siedź cicho w
swoim chlewie i nie podskakuj, bo wyjdą na jaw twoje ciemne sprawki:)

narciasz
2018-03-12 12:07:43 UTC
[...]
Tisze jediesz dalsze budiesz - Robuś. Przedwczesny hałas jest nie wskazany.
Jakiego koloru ryje majom te chuje?
Stań za firanką i obserwuj skurwysynów. Jak by co, melduj rozwój sytuacji,
fatso
2018-03-12 15:11:14 UTC
Swinie rasy bialej, zwislouchej,moze nawet polskiej. Poszukali swoimi maszynkami i chyba juz poszli. Tam niedaleko rzeczka zakreca, lubi tam stac czapla, polowac na zaby. Tam tez szukali wiedzac, ze mogl tam sie polozyc przespac Wiking pijany, objuczony zdobycza. Tysiac lat temu.
u2
2018-03-12 15:25:32 UTC
mogl tam sie polozyc przespac Wiking pijany, objuczony zdobycza. Tysiac lat temu.
e nie ściemniaj, Viking pijany położył się na Białorusi, Brewik
potwierdzi świński ryju:)))))))))))))

narciasz
2018-03-12 18:45:00 UTC
Post by narciasz
[...]
Nuuu i po strachu Robuś.
Nie wlazłeś ty aby w jakieś gówno, bo smród za tobą się wlecze z Suwalszczyzny. Te kurwy średniowieczne tam nadal na mydło - chociażby szare - nie mają?

Co za fetor. Tfu!
u2
2018-03-12 18:47:58 UTC
Post by narciasz
Co za fetor. Tfu!
ano, gwniasz śmierdzi:)

Z***@hotmail.com
2018-03-13 00:00:48 UTC
[...]
Panie Grubasku,

Niech Pan wywiesi takie ostrzezenia:

Zalek
fatso
2018-03-13 09:21:05 UTC
Dobre!
Basia
2018-03-13 10:02:44 UTC
Nie lepiej cos mniej konfrontacyjnego?

Anglosaksonskie zlodziejaszki sa racjonalne,
moga sie szybko domyslec ze czegos tam jednak
probuje strzec skoro taki agresywny.

https://www.ebay.com/itm/Funny-crude-Warning-sticker-Tuesday-night-gay-night-vinyl-or-magnet-choose-day/202233425251?hash=item2f160d2d63:m:myAMxkepsTrsVuGpYiiysmw

https://www.ebay.com/itm/Warning-TATTOOS-MAKE-ME-HORNY-Gay-PRANK-BUMPER-STICKER-Rainbow-3x5-Inch/282865976743?epid=534059684&hash=item41dc2045a7:g:1~AAAOxyKsZRyvJ5

Basia