Dlaczego trzeba nosić maseczki po zaszczepieniu? Jest pięć powodów
2021-01-31 10:20:07 UTC
Czy po przyjęciu drugiej dawki szczepionki można zrezygnować z noszenia
maseczek? Lekarze ostrzegają i przypominają, że szczepionka nie daje 100
proc. ochrony przed koronawirusem. Wiele wskazuje na to, że nawet jeżeli
sami nie zachorujemy, dalej możemy przenosić wirusa na innych.

https://portal.abczdrowie.pl/dlaczego-trzeba-nosic-maseczki-po-zaszczepieniu-jest-piec-powodow

Ja pierdolę, kiedy się ten cyrk skończy. Placebo ludziom podają i chcę,
by byli odporni na koronawirusa...
t-1
2021-01-31 11:55:34 UTC
Post by boukun
[...]
Jeśli klasyczne placebo to pół biedy.
Tylko dlaczego mówią o technologii genetycznej?
Może WHO zmieniła też definicję placebo?
u2
2021-01-31 12:54:16 UTC
Post by t-1
Jeśli klasyczne placebo to pół biedy.
Tylko dlaczego mówią o technologii genetycznej?
Może WHO zmieniła też definicję placebo?
znaczy nosy będą się im prostować ?:)