dla bolka najlepszym duchownym bylby mazgula
2018-03-13 14:16:35 UTC
Były prezydent stracił cierpliwość, czemu dał wyraz w mediach
społecznościowych. Z równowagi wyprowadził go Członek Kolegium Instytutu
Pamięci Narodowej, z którym Wałęsa niejednokrotnie dyskutował na Facebooku
czy Twitterze.

"Pan Cenckiewicz pobrudził mój i mojej rodziny życiorys. Podważył moją
kierowniczą rolę w walce z komunizmem. Dokonywał tego w swoich książkach,
różnych publikacjach i wystąpieniach publicznych na całym świecie, a
szczególnie na terenach kościelnych" - wyliczył były prezydent. Zamieścił
też deklarację.

"Oświadczam publicznie, że 99 proc. negatywnych ocen, osądów i informacji
głoszonych jest zmyślonymi, perfidnymi kłamstwami i pomówieniami. Nie można
tego tak zostawić - napisał Wreszcie, zaproponował "publiczne, otwarte,
telewizyjne spotkanie jeden na jeden [Cenckiewicz-Wałęsa]". Wałęsa chce też,
by dyskusję prowadził ktoś niezależny Proponuje duchownego. Do jego zadań
należeć będzie jedynie pilnowanie czasu i kultury wypowiedzi.

https://wiadomosci.wp.pl/lech-walesa-chce-spotkania-jeden-na-jeden-z-cenckiewiczem-na-prowadzacego-proponuje-duchownego-6229752687351937a

torot
3h temu

dla bolka najlepszym duchownym bylby mazgula

??
3h temu

żeby wybielić zabrakłoby wybielacza w Polsce

wesa
3h temu

pułkownik mazgula nadaje się na duchownego bolka

jarek
13 min. temu

Przekonaj człowieku Pana Boga do siebie albo odwrotnie. To On cie będzie
sądził a ne my. Ja ci wybaczam i przepraszam Polaków ze na ciebie
głosowałem.

??
13 min. temu

No nie, znowu "dzień świra" ?

Polis
14 min. temu

Ograli Pana i rządzili z tylnych siedzeń wszystkich normalnych Pan usuwał a
promował lewą nogę .A Wachowski to niby kto to był Jak otworzą te
zastrzeżone archiwa to się wszystkiego dowiemy my albo nasze dzieci
najlepiej miał Pan od początku mówić jak było i był by spokój wszystko by
Panu wybaczono bo takie były czasy Olechowski przyznał się od razu i był
autorytetem.A Boni dostał od Mikiego w pysk i dopiero się przyznał.
j***@gmail.com
2018-03-13 14:38:00 UTC
Nooo to będzie... Będzie zabawa!

JB