Tu bardziej szczegółowo o Wowce
narc...@gmail.com
2021-01-30 17:17:09 UTC
https://palace.navalny.com/
A. Filip
2021-01-30 17:48:21 UTC
Post by ***@gmail.com
https://palace.navalny.com/
.com (commercial)?
--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.
narc...@gmail.com
2021-01-30 18:10:03 UTC
Materiał nie jest dla psychicznie upośledzonych - jak ty - idioto!
Post by A. Filip
Post by ***@gmail.com
https://palace.navalny.com/
.com (commercial)?
A. Filip
2021-01-30 18:34:12 UTC
Post by ***@gmail.com
Post by A. Filip
Post by ***@gmail.com
https://palace.navalny.com/
.com (commercial)?
Materiał nie jest dla psychicznie upośledzonych - jak ty - idioto!
Jest dla tak upośledzonych jak ty?