Pierdyknelo, a baba suszyla majtki!
silvio balconetti
2018-07-11 16:07:33 UTC
https://twitter.com/tvpiKorea/status/1013834911772565505

https://twitter.com/tvpiKorea/status/1016793855440637952

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
które ssałeś" (Szczecin).
Milf Hunter Dąs
2018-07-11 16:29:32 UTC
Post by silvio balconetti
https://twitter.com/tvpiKorea/status/1013834911772565505
Nic nowego, usańce przed pierwszą udaną misją też rozjebali ileś tam
prototypów.
Post by silvio balconetti
https://twitter.com/tvpiKorea/status/1016793855440637952
Majty używki są do kupienia u japońców.
https://mazzi.wordpress.com/2007/09/21/japonskie-majteczki-w-kropeczki/

Balkonowiec niby taki światowy...
narciasz
2018-07-11 16:46:01 UTC
Post by silvio balconetti
https://twitter.com/tvpiKorea/status/1013834911772565505
https://twitter.com/tvpiKorea/status/1016793855440637952
Wodan akbar!
W niedzielę, na porannej mszy o 6-tej, niezbyt świeżo wyglądający ksiądz zwrócił się, nie znoszącym sprzeciwu głosem do wiernych:
- Na początek proszę wszystkie parafianki o założenie nogi na nogę!
Po kilkusekundowej konsternacji w kościele słychać szu...szu...- odgłos posłusznie wykonywanego polecenia. Ksiądz odczekał aż zapanuje kompletna cisza i wtedy odezwał się zadowolony:
- Po tym, jak zamknięte zostały wszystkie wrota do piekła, proszę o otwarcie książeczek do nabożeństwa i zaśpiewanie kolędy "Śliczna Panienka Jezusa zrodziła"!
John_Smith
2018-07-12 02:45:26 UTC
Post by silvio balconetti
https://twitter.com/tvpiKorea/status/1013834911772565505
https://twitter.com/tvpiKorea/status/1016793855440637952
To ja nie wiem, jakies ty kolezanki w Polsce mial...?

ps: