Biden: You ain't black if you are for Trump
2020-05-22 20:05:43 UTC
Are you black enough, p. Zalku?
https://mobile.twitter.com/RitaPanahi/status/1263820172185366533

2020-05-22 20:46:37 UTC
Are you black enough, p. Zalku?
https://mobile.twitter.com/RitaPanahi/status/1263820172185366533
A to dla naszego p. Jozka z Iowa:
https://mobile.twitter.com/johncardillo/status/1263816200334737408

2020-05-22 21:36:48 UTC
Are you black enough, p. Zalku?
https://mobile.twitter.com/RitaPanahi/status/1263820172185366533
https://mobile.twitter.com/johncardillo/status/1263816200334737408
aby nie wyrwane z kontekstu ?
brat_olin
2020-05-22 22:17:07 UTC
Are you black enough, p. Zalku?
https://mobile.twitter.com/RitaPanahi/status/1263820172185366533
https://mobile.twitter.com/johncardillo/status/1263816200334737408
aby nie wyrwane z kontekstu ?
Nie. Jemu naprawde sie wydaje, ze jest wlascicielem plantacji na Poludniu, i ze w sumie niewolnicy to jego wlasnosc, podobnie jak to bylo u Demokratow z Ku Klux Klanu 150 lat temu.

Hreczecha
2020-05-22 21:44:28 UTC
Biden czesto najpierw zaczyna mowic, a potem sie nad tym zastanawiac. Trump w ogole sie nie zastanawia, bo nic nie wie i niczego sie nigdy nie nauczyl. Pozostaje pytanie, gdzie nalezy szukac podstaw decyzji Trumpa. Sadze, ze na Lubiance. Chciaz wiele tlumacza podreczniki psychopatolgii.
brat_olin
2020-05-22 22:03:21 UTC
Post by Hreczecha
[...]
Aj aj aj, p. Jozku! Znaczy, jak to gadaja w szwedzkiej
TV. Swoja droga dziwne, ze nigdy tego aj aj nie slyszalem
w polskiej ani amerykanskiej TV. Sie kryja?

aby dr. Figa nie projektuje ?
brat_olin
2020-05-22 22:26:39 UTC
Post by Hreczecha
[...]
Ano. Najwidoczniej sabotuje orzeczenie (bipartisan!)
Senatu US, ze tzw. Russian collusion zostalo wyssane z brudnego palucha Baracka i Hillary. Stad ta Lublianka
przed oczyma.

Hreczecha
Senat US czegos takiego nie orzekl. A Mueller pweidzial wprost, ze gdyby byyl przkonany,ze spisku nie bylo, zlozylby odpowiednie oswiadcznie.
u2
2020-05-23 08:36:32 UTC
Post by Hreczecha
Senat US czegos takiego nie orzekl. A Mueller pweidzial wprost, ze gdyby byyl przkonany,ze spisku nie bylo, zlozylby odpowiednie oswiadcznie.
gdyby był spisek, to by Trumpfa pozbawili urzędu po impeachment, to są
proste sprawy, ale nie dla dr. Figi (who is a joke)
Hreczecha
2020-05-23 14:44:00 UTC
Jeszcz raz: Prowdzacy sledztw swiadczyl, ze nfrmacje dotyczace spisku nie wstarcza d teg, aby skierwac sprawe do sadu. Ale odwiadczyl takze, ze gdyby spisku nie bylo, pwiedzial tym wprost. W Senacie wiekszsc maja Republikanie, ktorzy robia to, czego Trump od nich wymaga. To jest, czeczywuscue bardz prste, ale nie dla Pu2.
u2
2020-05-23 16:52:37 UTC
Post by Hreczecha
Post by u2
Post by Hreczecha
[...]
widać, że bardzo się spinasz, niepotrzebnie, niedowład łokcia najlepiej
zwalczać masażem, a nie spiną
Hreczecha
Wykrakales.
u2
durnyś, to jak żyjesz zależy tylko od ciebie
Hreczecha
Nie wiedzialem, ze jestes Stoikiem. tylko, ze w czasach Epitekta i Marka Aureliusza nikt nie zajmowal sie meterologia.
j***@gmail.com
2020-05-24 20:39:46 UTC
durnyś, to jak żyjesz zależy tylko od ciebie
- Nie wiedzialem, ze jestes Stoikiem. tylko, ze w czasach Epitekta i Marka Aureliusza nikt nie zajmowal sie meterologia.

Aaleś mu zasunął mądrości - teraz nie wie co odpowiedzieć i pewnie pójdzie chlać.. Buuu ha-ha!

JB
u2
2020-05-24 20:42:15 UTC
Post by j***@gmail.com
Post by u2
[...]
UB
te ubek to ty piłeś z esbekami, pewnikiem, aby przekazać im tajne
instrukcje operacyjne:)
j***@gmail.com
2020-05-24 21:04:09 UTC
[...]

O szczegóły zapytaj misia Yogi Buuu ha-ha!

JB
u2
podbijam twoje ego ubek, aby twój upadek był boleśniejszy:)
j***@gmail.com
2020-05-25 05:54:10 UTC
[...]

Nu - zlitujcie się ciotka nad moim parszywym ego, bo nie ma dla niego lepszego pokarmu, niż poobijać dupę komuś takiemu jak ty.

JB
u2
2020-05-25 11:43:26 UTC
pompuję twoje wybujałe ego ubek ile się da:)))))))))))))
j***@gmail.com
2020-05-25 13:52:54 UTC
[...]

No to zlitujcie się ciotka nad sobą i zajmijcie się własnym ego.

JB
u2
2020-05-25 14:01:58 UTC
Post by j***@gmail.com
No to zlitujcie się ciotka nad sobą i zajmijcie się własnym ego.
UB
ale ale to ty podpisujesz się własnym nazwiskiem i imieniem, więc będę
pompować twoje ego ubeku:)))))))))))))
j***@gmail.com
2020-05-25 18:20:37 UTC
No to zlitujcie się ciotka nad sobą i zajmijcie się własnym ego.

UB
- ale ale to ty podpisujesz się własnym nazwiskiem i imieniem, więc będę
pompować twoje ego ubeku:)))))))))))))

Nu, ciotka - jak wrócicie na odwyk, to będziecie mieli z kim na te tematy znowu pogadać. A póki co napijcie się zdziebko to wam się zgryzota trochę rozejdzie po kościach..

JB
u2
2020-05-25 18:47:54 UTC
Post by j***@gmail.com
Post by j***@gmail.com
[...]
ale ale to ty mi odpowiadasz, w jakim celu nie wiem, bo moim celem jest
trollowanie was ubeków, nawet podpisujących się jakimś imieniem i
nazwiskiem, choć pewności nie ma, że nie nazywasz się n.p. Lech
Wałęka:))))))))))))))))))))))))))))))
j***@gmail.com
2020-05-25 20:04:07 UTC
[...]

Boś głupi..

--- , bo moim celem jest
trollowanie was ubeków, nawet podpisujących się jakimś imieniem i
nazwiskiem, choć pewności nie ma, że nie nazywasz się n.p. Lech
Wałęka:))))))))))))))))))))))))))))))

Nu, ciotka.. Przekręcacie nazwiska i sami już nie wiecie czego chcecie. Chyba wam te grupowe psychoterapie więcej zaszkodziły niż pomogły. Nie wracajcie już na odwyk - napijmy się.

JB
u2
2020-05-25 20:06:42 UTC
durnyś ubek, Wałęka to znany bloger
j***@gmail.com
2020-05-25 20:27:52 UTC

Wszystkich tutaj przekrecasz, więc sam durnia nie udawaj.
u2
2020-05-25 20:38:07 UTC
nie ściemniaj ubek, nie znasz Wałęki ?:)))))))))))))))))))))
j***@gmail.com
2020-05-25 22:19:42 UTC
Wszystkich tutaj przekrecasz
-- nie ściemniaj ubek, nie znasz Wałęki ?:)))))))))))))))))))))

Dobranoc!

u2
2020-05-24 20:43:02 UTC
Post by Hreczecha
Nie wiedzialem, ze jestes Stoikiem. tylko, ze w czasach Epitekta i Marka Aureliusza nikt nie zajmowal sie meterologia.
ani stoikiem, ani cynikiem, ani nikim innym, jestem sobą, cokolwiek
miałoby to oznaczać:)
j***@gmail.com
2020-05-24 20:56:41 UTC
[...]

Czyli debilem grupowym.. Buuuu ha-ha!

JB
u2
nie musisz się przedstawiać ubek, wiadomo kim jesteś:)
j***@gmail.com
2020-05-25 06:02:06 UTC
[...]

A nie wpadło ci do przepitej głowy, że mnie zupełnie lata, co o mnie myśli ktoś taki jak ty?

JB
u2
2020-05-25 11:44:10 UTC
skoro ty ubek tak myślisz to wystarczy:))))))))))))))))
j***@gmail.com
2020-05-25 13:49:01 UTC
A nie wpadło ci do przepitej głowy, że mnie zupełnie lata, co o mnie myśli ktoś taki jak ty?

UB
--- skoro ty ubek tak myślisz to wystarczy:))))))))))))))))

To idź do pana Treli - on zbiera różne informacje, to może posłucha ciebie, co ty o mnie myślisz :-DD

JB
u2
2020-05-25 14:02:46 UTC
to ty się tak przedstawiasz ubeku, to wystarczy:))))))))))))))))))))
j***@gmail.com
2020-05-25 17:48:15 UTC
[...]

Ja się tu przedstawiam własnym imieniem i nazwiskiem, a podpisuję się swoimi inicjałami. A ty anonimowa szmato przekręcasz moje inicjały na UB i mówisz, że ja się tak przedstawiam. Swoim sąsiadom też tak piszesz na drzwiach, czy tylko sikasz im na wycieraczkę debilu?

JB
u2
2020-05-25 18:20:11 UTC
jak podasz swój adres i numer konta to uwierzę:)))))))))))))))))
j***@gmail.com
2020-05-25 18:24:03 UTC

A numer buta ci nie wystarczy?
u2
nie:)))))))))))))))))))))))
andal
czy Ty wiesz co to jest loyalnosc ?
Hreczecha
W polityce?
Z***@hotmail.com
2020-05-23 01:35:30 UTC
On Fri, 22 May 2020 15:26:39 -0700 (PDT), brat_olin
Post by Hreczecha
[...]
Oczywiscie ze wyssane z brudnego palucha Baracka i Hillary. Trump mial
100% racji gdy powiedzial ze wierzy oficerowi KGB a nie CIA/FBI - co
nie ma zadnego zwiazku
u2
2020-05-23 08:38:24 UTC
Post by Z***@hotmail.com
Oczywiscie ze wyssane z brudnego palucha Baracka i Hillary. Trump mial
100% racji gdy powiedzial ze wierzy oficerowi KGB a nie CIA/FBI
ale ale, zalek zdaje się nie pamiętać, że wtedy szefem FBI był gostek,
który po wizycie Muzeum Holokostu w Waszyngtonie oskarżył Bolandę o
mordowanie żydów
j***@gmail.com
2020-05-23 09:24:51 UTC
- Oczywiscie ze wyssane z brudnego palucha Baracka i Hillary. Trump mial 100% racji gdy powiedzial ze wierzy oficerowi KGB a nie CIA/FBI (...)

Doprawdy trudno odgadnąć, co autor miał na myśli, ale zostańmy przy tym panie Zalek, że ktoś taki jak pan zgadza się w 100% z prezydentem Trumpem, co już powinno wystarczyć każdemu :-D

Pozdrowienia!
JB
u2
tak prikazali dr. Fidze jego kamraci z Lublianki ?
Hreczecha
Ciekawe. Nigdy w zyciu nie ogladalem szwedzkiej telewiziji.
Z***@hotmail.com
2020-05-22 23:39:43 UTC
On Fri, 22 May 2020 14:44:28 -0700 (PDT), Hreczecha
Post by Hreczecha
[...]
Biden i Trump to najlepsi przedstawiciele Ameryki wybrani w
demokratycznych wyborach.
Biden reprezentuje tych ktorzy uwazaja ze kto glosuje na Trumpa nie
jest czarny, a Trump reprezentuje tych co wierza ze Meksyko zaplacilo
za graniczny mur, Koronawirus znikl w kwietniu oraz ze FBI/CIA klamia
a oficer KGB mowi prawde.
Gdybym nie mieszkal w USA uwazalnym to za doskonala komedie.

zale
j***@gmail.com
2020-05-23 08:31:30 UTC
-- Trump w ogole sie nie zastanawia, bo nic nie wie i niczego sie nigdy nie nauczyl. Pozostaje pytanie, gdzie nalezy szukac podstaw decyzji Trumpa. Sadze, ze na Lubiance. (...)

Jeżeli tak, to dlaczego Łubianka miałaby rujnować życie komuś takiemu jak Putin. Myślę tu o decyzji uruchomienia amerykańskich złóż ropy i gazu w Arktyce. Przed Trumpem blokowali to rozmaici ekologowie z pewnością opłacani przez towarzysza Putina.

JB