Nie ma feminizmu bez weganizmu
2020-02-12 19:05:01 UTC
"Dziś Światowy Dzień Feministek. Z tej okazji warto przypomnieć, że
powinniśmy więcej mówić o sprawach ważnych dla kobiet i bardziej
uwrażliwiać polityków/czki na zmiany w tym obszarze. Nie ma feminizmu
bez weganizmu!!!" - napisała na Twitterze Spurek.
Ano! A tu minister zdrowia Belgii, tez weganka:
https://twitter.com/tomek49799011/status/1227634442186960901

ale ale dla Maggi de Block to chyba lekarz zabronił spożywania mięska ?
brat_olin
2020-02-12 19:20:25 UTC
[...]
Spozywa weganki feministki jeno?

2020-02-12 19:34:13 UTC
nazwisko Block chyba zobowiązuje ?
j***@gmail.com
2020-04-14 10:39:11 UTC
--- ale ale dla Maggi de Block to chyba lekarz zabronił spożywania mięska ?

Albo ojciec Klimuszko:
https://www.klimuszko.pl/aktualnosci/14/jak-oczyscic-organizm-odpowiedz-to-ziola-oczyszczajace-ojca-klimuszki
u2
2020-04-14 11:41:30 UTC
jemu nie pomogło, za dużo palił
brat_olin
2020-04-13 21:51:51 UTC
[...]
I zna sie na gilach:
https://twitter.com/coolfonpl/status/1249650181286567937

Russet Bulba
No ale rezultaty maja.
Zexon
2020-04-13 22:03:07 UTC
[...]
Również minister zdrowia kanadyjskiej prowincji Quebec wygląda dobrze
odżywiony. Może coś więcej na ten temat niejaki Trela.

https://www.reddit.com/r/AbsoluteUnits/comments/8ud8ow/quebec_health_minister_is_the_absolute_unit_of/
Hreczecha
2020-04-14 01:03:57 UTC
oraz komunizmu
https://telewizjarepublika.pl/zlote-mysli-sylwi-spurek-nie-ma-feminizmu-bez-weganizmu,87140.html
Złote myśli Sylwi Spurek: Nie ma feminizmu bez weganizmu
M.N.
19:19 7 listopada 2019
Dziś Światowy Dzień Feministek. Z tej okazji europarlamentarzystka -
Sylwia Spurek podzieliła się pewnym spostrzeżeniem.
[...]
"Wykluczające i dyskryminacyjne zachowania wobec kobiet, dzieci, osób
starszych i z niepełnosprawnościami mają to samo źródło co przemoc,
wykorzystywanie, obojętność na łamanie praw zwierząt".
https://twitter.com/SylwiaSpurek/status/1192472406230753281
Bez przesady. Moja zona jest weteranka ruchu feministycznego. A dzisiaj na obiad zjdelismy dorsza po wegiersku, tzn. na smalcu i z boczkiem.
u2
2020-04-14 11:40:44 UTC
a ty robisz po godzinach w ALF ?
Hreczecha
2020-04-14 15:43:44 UTC
A to zalezy: Co to jest ALF
u2
2020-04-14 16:05:00 UTC
animal liberation front
Hreczecha
Rozumiem. Ale mysmy tego drosza zjedli, a nie wypuscili na wolnosc.
u2
2020-04-14 16:52:34 UTC
Post by Hreczecha
Post by u2
Post by Hreczecha
Post by u2
Post by Hreczecha
[...]
martwego wypuszczać na wolność ?

j***@gmail.com
2020-04-14 10:08:09 UTC
--- Ano! A tu minister zdrowia Belgii, tez weganka: (...)

Ja też weganin, a na miejscu zwierząt obawiałbym się szczególnie feministek. Dlaczego? Przekonałem się nie raz, że najbardziej nietolerancyjnymi ludźmi są ci, którzy najgłośniej o tolerancji krzyczą.

JB
j***@gmail.com
2020-04-14 10:18:53 UTC
--- Złote myśli Sylwi Spurek: Nie ma feminizmu bez weganizmu

A wiesz ty, czym naprawdę żywi się lewactwo? Otóż lewactwo żywi się debilami takimi jak ty. Tak naprawdę niewiele różnice się od siebie, za to potrzebujecie się nawzajem bardzo!

JB