Co jest w nazwisku Chrapowicz?
2021-04-01 17:39:11 UTC
Krotka odpowiedz-bogactwo duchowe Kresow. Spotykalem owo nazwisko przy roznych okazjach a i teraz wystarczy poguglac i zobaczymy tuziny Chrapowiczow po calym swiecie.
Zaciekawila mnie dzisiejsza lektura szmatlawca Lukaszki. Pieja tam z zachwytu nad wczorajszym filmem o sukcesie ichniego KGB. Zlapali wsrod swoich polskiego agenta, podpulkownika KGB Igora Chrapowicza. Przy okazji cala siec ludzi co okazywali mu pomoc w ucieczce do Polski. Przyjemnie zrozumiec, ze nazwisko Chrapowicz do dzis zobowiazuje. Polskim sluzbom nalezy sie kopniak w dupe-niechaj natychmiast wezma sie do studiowania sukcesow sluzb Dzierzynskiego-Trustu, Borisa Savinkova. I wezma sie na serio za bialoruskich emigrantow w Polsce. Wylapc wsrod nich agentow KGB i co predzej wymienic na dobrego Polaka, Igora Chrapkowskiego, tych co mu pomagali na Bialorusi.
https://www.sb.by/articles/mankurty-po-sledam-filma-ont.html
Sola
2021-04-01 19:44:22 UTC
Krotka odpowiedz-bogactwo duchowe Kresow.
Znałem jednego Chrapowicza, był fornalem z czworaków.