Dr Bartosiak specjalnie do Piotra Treli i brata_olina
Add Reply
Zexon
2021-04-30 20:13:51 UTC
i Olgi też

--
Jak dodać polską klawiaturę w Windows 10 wersji US w ciągu 3 minut.
https://www.isunshare.com/windows-10/add-keyboard-in-windows-10.html
Jak pisać polskie litery? Prawy ALT + litera, ź Prawy ALT + x
Jak dodać polską klawiaturę do Ubuntu
https://pl.if-koubou.com/articles/how-to/add-keyboard-input-language-to-ubuntu.html
u2
2021-04-30 20:19:50 UTC
Post by Zexon
i Olgi też
http://youtu.be/AMDpJcftYzY
a ty już jesteś w Bolanda ?
Zexon
2021-04-30 20:33:38 UTC
Post by Zexon
i Olgi też
http://youtu.be/AMDpJcftYzY
a ty już jesteś w Bolanda ?
Byłem jestem i będę a poza tym ja nie jestem tak wartościowy jak wyżej wymienieni.
u2
2021-05-01 13:49:45 UTC
Post by Zexon
Post by u2
a ty już jesteś w Bolanda ?
Byłem jestem i będę a poza tym ja nie jestem tak wartościowy jak wyżej wymienieni.
e tam , do tej pory Bolanda dawała sobie radę nawet przy ujadaniu antypolskich kundelków:)