Wot Ruskaja bladź
narc...@gmail.com
2021-02-01 01:23:22 UTC
https://ebd.cda.pl/620x395/657593311?autostart=1
andal
2021-02-01 03:06:06 UTC
Post by ***@gmail.com
https://ebd.cda.pl/620x395/657593311?autostart=1
pedzik, to nie kulturnie klac na swych wychowawcow
Hreczecha
2021-02-01 04:45:50 UTC
Doskonale. Dziekuje za namiary.
u2
2021-02-01 06:56:23 UTC
ale ale Nawalony nie wyglądaną jewreja, może prozelita?:))))))))))
narc...@gmail.com
2021-02-01 13:10:37 UTC
Siekielscy powinni zrobić film o kaczym zbuku Kaliksteinie, bo do póki ta kurwa kacza rządzi Pomroczną to filmy o klechach pedofilach chuj dają.
Alojzy Gąska
2021-02-01 15:45:06 UTC
Post by ***@gmail.com
Siekielscy powinni zrobić film o kaczym zbuku Kaliksteinie, bo do póki ta kurwa kacza rządzi Pomroczną to filmy o klechach pedofilach chuj dają.
Za peło niebyło takich filmów, więc jest jakiś postęp. Dopiero prawaki
musiały przyjść do żłoba aby w TV pojawiły się filmy o pedofilach.
Wcześniej lewaki i centraki nie puścili filmu Latkoskiego o pedofilach,
bo na tym filmie podjęli temat twojego ulubionego reżysera.

Poza tym same prawaki mówią że kuracja przeczyszczająca kościołowi
jest raczej wskazana.
t-1
2021-02-01 17:27:57 UTC
Post by Alojzy Gąska
Post by ***@gmail.com
[...]
Jakie prawaki?
To czystej krwi lewaki, tylko na pokaz pobożne w odróżnieniu od
klasycznych bezbożnych.
Post by Alojzy Gąska
Poza tym same prawaki mówią że kuracja przeczyszczająca kościołowi
jest raczej wskazana.
Kuracja jest potrzebna, bo problemem kościoła są agenci lewaków na
stanowiskach.
u2
2021-02-01 18:13:15 UTC
Post by t-1
Post by Alojzy Gąska
Post by ***@gmail.com
[...]
dawno nie było tylu transmisji mszy w TVP, choć nie za bardzo się
orientuję w katolickim obrządku to kazania są na poziomie i chętnie ich
czasami słucham

czy to pobożność na pokaz ? podejrzewam, że jednak nie, chodzili do
kościoła w czasach PRL, chodzą i teraz, z tym że są coraz starsi, a
młodych nie widać
Post by t-1
Post by Alojzy Gąska
Poza tym same prawaki mówią że kuracja przeczyszczająca kościołowi
jest raczej wskazana.
Kuracja jest potrzebna, bo problemem kościoła są agenci lewaków na
stanowiskach.
kościół jest lewicowy w przesłaniu, wręcz komunistyczny, nazwa komunizm
przecież wzięła się od komunii:)

narc...@gmail.com
2021-02-01 13:22:20 UTC
Nawalny przedstawiony do Nobla!