U pana Boguslawa
Add Reply
Russet Bulba
2020-03-20 21:07:34 UTC
Switzerland introduces fines for gatherings of more than 5 people
20/03/2020 BY LE NEWS LEAVE A COMMENT

Switzerland’s federal government announced today that all gatherings in public spaces, including unplanned ones, are now banned. Public spaces include parks, squares and streets.

People gathering in groups of fewer than 5 must stay at least 2 metres apart. The police have been given authority to issue fines of CHF 100 per person to anyone flouting the rules.

In addition, cantons can close parks if people fail to respect the rules.

On 20 March 2020, Switzerland, had close to 5,000 recorded cases of Coronavirus infection, however the real number is estimated to be far higher and rising.
u2
2020-03-20 21:17:33 UTC
to tak jak w Suwałkach, ludzie są zdyscyplinowani, ale lepiej unikać kolejek
Piotr
2020-03-22 13:03:07 UTC
On Friday, March 20, 2020 at 6:37:36 PM UTC-2:30, Russet Bulba wrote:

Cudze chwalicie swego nie znacie? Nasz Anonim z Seattle troszczy sie o kolejny kraj swojego oponenta, a o swoim kraju i swoim stanie - raczej dyskretny MIMO ze pochodzi ze stanu ktory zapoczatkowal kariere wirusa w Ameryce Poln - pacjent zero na kontynencie - Washington State, pierwsze 9 smierci - Washington State.

I na tym sie nie skonczylo - obecnie, wg https://www.doh.wa.gov/emergencies/coronavirus

1793 zarazonych, 94 zmarlo. I wirus nie zostal tylko tam gdzie sie pojawil - rozprzestrzenil sie juz na 27 counties. Whau ... Najwyrazniej obecnosc "milionow ludzi" w poblizu ognisk epidemii nie chroni przez zarazaniem!
Who knew???

" Przez co mam sie zarazic? Przez drony?"
" Miedzy mna a [ogniskiem epidemii] mieszka kilka milionow. Jak do tej pory zdrowych."
Pierwszy Autorytet Epidemiologii Scp
===
2020-03-22 13:30:18 UTC
Post by Piotr
Cudze chwalicie swego nie znacie? Nasz Anonim z Seattle troszczy sie o kolejny kraj swojego oponenta
e tam, wiadomo że krewniak Piotra Treli, słynny aktor Jerzy Trela zagrał
w filmie "Ida" Polaka, który zabił żyda i przejął jego majątek, sęk
drzewniany w tym że Jerzy Trela to z pochodzenia żyd:)))))))))))))
Russet Bulba
2020-03-22 13:55:21 UTC
99.9779220779220779220779220779221% zdrowych. I atakuje glownie baby. Te przwdziwe, bez penisow. Jak z tym na Memorialu? Jeszcze nie wiadomo?
Piotr
2020-03-22 15:03:01 UTC
Post by Russet Bulba
99.9779220779220779220779220779221% zdrowych. I atakuje glownie baby. Te przwdziwe, bez penisow.
Stad na podanej mu webpage: Women: 50% of infections
Post by Russet Bulba
[...]
Pandemia sredemia jakby powiedzial Panski Mistrz. Lekarze-srekarze?

===
Piotr
Russet Bulba
2020-03-22 15:56:54 UTC
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
99.9779220779220779220779220779221% zdrowych. I atakuje glownie baby. Te przwdziwe, bez penisow.
Stad na podanej mu webpage: Women: 50% of infections
Pan Piotr niedowidzi, a jest jak ponizej:

Deaths by Gender

Sex at Birth Percent of Cases Percent of Deaths

Female 50% 56%
Male 45% 35%
Unknown 6% 9%
Piotr
Russet Bulba
2020-03-22 16:06:57 UTC
Post by Russet Bulba
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
[...]
No i gdzie to powiedzialem, panie Piotrze?

Im wieksza gestosc zaludnienia - tym mniejsza szansa zarazenia sie

Nie moze sie pan nawet na moment rozstac ze 'sluzbowymi' nozyczkami marki Gerlach? :-)))
Piotr
2020-03-22 16:27:03 UTC
Post by Russet Bulba
Post by Russet Bulba
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
[...]
Tam gdzie Pan
a) rechotal: " Przez co mam sie zarazic? Przez drony?"
i dodawal:
b) " Miedzy mna a [ogniskiem epidemii] mieszka kilka milionow. Jak do tej pory zdrowych." ?

CO INNEGO chcial Pan tym wyrazic?
Post by Russet Bulba
Nie moze sie pan nawet na moment rozstac ze 'sluzbowymi' nozyczkami marki Gerlach? :-)))
Pan insynuuje _innym_ ubeckie manipulacje cytatami? _Pan_ ???? Na ale na taka hucpe jest jedno antidotum - fakty, np.:
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/bj3Y0sadM4w/legZJ9pwAAAJ
Russet Bulba
Wiec gdzie to powiedzialem, co mi pan ktorys raz juz przypisuje. Pan jest falszerzem i manipulatorem wypowiedziami innych osob, panie Piotrze. To oczywiste.
u2
2020-03-22 18:09:22 UTC
Post by Russet Bulba
Post by Piotr
[...]
od lat wiadomo, że trele morele nie umie cytować, posługuje się cytatami
wyrwanymi z d*py:))))))))))))
Piotr
2020-03-22 16:14:12 UTC
Post by Russet Bulba
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
[...]
Rzeczywiscie, panie Strak, tylko niedowidzacy nie widza w powyzszych
zarazaja sie "glownie baby" (c) A. StraK, a wiec 70(?)-letniemu facetowi - nic a nic nie grozi.

Zwlaszcza, ze te same statystyki pokazuja, ze wirus jest juz 26 counties, a wiec zupelnie, ale to zupelnie nie rozprzestania sie - bo wg A. Straka in wiecej ludzi mieszka w danym miejscu tym ... mniejsza szansa zarazenia:

" Przez co mam sie zarazic? Przez drony?"
" Miedzy mna a [ogniskiem epidemii] mieszka kilka milionow. Jak do tej pory zdrowych."
Andrzej Strak

Oby tylko nie napisali tego na Panskim epitafium.

Piotr
Russet Bulba
Znow brak odpowiedzi na proste i klarowne pytanie, panie Piotrze? A wiec kto dominuje wsrod przypadkow jak i smierci w Washington State? To jedno, no i gdzie odpowiedz na drugie? Ma pan 100% sukcesu w niezdolnosci i uchylaniu sie od pytan. Rzadko w przyrodzie to sie zdarza. W sposob naturalny, oczywiscie :-))
Piotr
2020-03-22 16:53:55 UTC
Post by Russet Bulba
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
[...]
Moze ten "brak odpwoiedzi proste i klarowne pytanie" z tego powodu ze ... pomieszaly sie Panu posty ? Co o tyle dziwne ze akurtat tutaj nie wycial Pan
Post by Russet Bulba
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
Deaths by Gender
Sex at Birth Percent of Cases Percent of Deaths
Female 50% 56%
Male 45% 35%
Unknown 6% 9%
GDZIE PAN w tym widzi to swoje "proste i klarowne pytanie" za brak odpwoiedz na ktore mnie Pan tutaj poucza:

[...]

Czyli probuje mnie Pan dyskredytowac:
"- Znow brak odpowiedzi na proste i klarowne pytanie, panie Piotrze?"
- "Ma pan 100% sukcesu w niezdolnosci i uchylaniu sie od pytan.
-" Rzadko w przyrodzie to sie zdarza. W sposob naturalny, oczywiscie :-))"

bo nie odpowiedzialem na "proste i klarowne pytanie", ktore sie Panu tylko ... wydaje ze Pan zadal? Slyszal Pan o starczej demencji? Prosze nie liczyc moich postow daignozujacych panskie symptomy, bo o tych Pan juz pewnie zapomnial....

I co chcial Pan wyrazic swoim ostatnim zdaniem? Czy to samo co insynuuje mi pisaniem o moich rzekomo "sluzbowych " nozyczkach do manipulowania cytatami?

=====
Piotr
Russet Bulba
2020-03-22 17:25:50 UTC
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
Post by Russet Bulba
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
[...]
Juz pan zapomnial, panie Piotrze? Jak ponizej:

Piotr
2020-03-22 21:51:06 UTC
Post by Russet Bulba
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
Post by Russet Bulba
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
[...]
NIE TEN post i NIE TO pytanie, panie Strak. Skoro nie jest Pan w stanie zrozumiec nawet postow ktore Pan cytuje - podam Panu wszystko w punktach:

1. A. Strak pewien siebie, ze on bezpieczny, bo w jego stanie:
"99.9779220779220779220779220779221% zdrowych. I [wirus] atakuje glownie baby"

2. ja: "Women: 50% of infections. Czyli w jezyku eskpertow od wszystkiego "glownie baby"

3. A. Strak:
"Pan Piotr niedowidzi, a jest jak ponizej:
Deaths by Gender
Sex at Birth Percent of Cases Percent of Deaths Female 50% 56%
Male 45% 35%
Unknown 6% 9%
====koniec jego postu ==============

4. Ja: "Rzeczywiscie, panie Strak, tylko niedowidzacy nie widza w powyzszych ze
zarazaja sie "glownie baby" (c) A. StraK, a wiec 70(?)-letniemu facetowi - nic a nic nie grozi."

5. Bulba - CYTUJAC pp. 3 i 4 odpowiedz zarzuca mi:
[...]

6. Ja wskazuje, ze w dyskutownym jego poscie NIE BYLO ZADNEGO pytania, a wiec pan Andrzej Strak oparl swoje proby dykredytowania mnie na .... skutkach wlasnej demencji

7. Pan Strak ... dalej nic nie rozumie i pewien siebie peroruje:

"Juz pan zapomnial, panie Piotrze? Jak ponizej:
No i gdzie to powiedzialem, panie Piotrze?
"Im wieksza gestosc zaludnienia - tym mniejsza szansa zarazenia sie"

A wiec jeszcze bardziej pokielbasilo po glowie - nie tylko ze w p. 3 nie bylo zadnego pytania, to na dodatek jego pytanie p. 7 jest INNYM pytaniem niz to ktore podawal w p. 5" ...

By wiec podsumowac
- pan Strak nie pamieta co gdzie pisal KILKANASCIE minut wczesniej,
- nie potrafi nawet PRZECZYTAC wlasnych cytatow, zeby zorientowac do czego sie Pan odnosi,
- nie potrafi zrozumiec wyjansien, ze probuje dyskredytowac oponenta w oparciu o wlasne pomieszanie postow
- i miedzy dwoma postami ... zmienia wersje o czym to mialo byc to pytanie ktorego w oryginale nie w ogole bylo.

Jesli wiec, panie Strak, nie potrafi sie Pan przyznac do bledu NAWET W TAK oczywistej, bo weryfikowalnej cytatami sprawie, to jaki sens rozmowy z Panem ?

Wczesniej myslalem, ze to co Pan pisze to glownie wynik Panskiej dramatycznej zmiany osobowosci, ktorej doznal Pan kilka lat temu w oparciu o ktre Panski nowy mentor oglosil Pana sw. Pawlem wytyczajacym scp

Teraz jednak robi Pan tak glupie "niewymyszone" bledy, ze rozmowa z Panem przestaje byc zabawna - to tak jakby ogrywac w szachy wioskowego glupka.

Smutne, bo kiedys byl jednym z bardziej wartosciowych autorow scp. Ale liczy sie nie jak zaczynalismy, a jak konczymy.

====
Piotr Trela
Russet Bulba
2020-03-23 00:56:59 UTC
Widze, ze w tym niepowaznym zyciu jestem z jakis wzgledow panu niezbedny. Obiecalem, iz szczypac nie bede ale naprowadzic zawsze moge. No wiec jak to jest z ta przypisana mi przez pana wypowiedzia, ktorej nie moze pan w zadnym z moich postow odnalezc? Prosze i nalegam juz od pewnego czasu lecz pan Piotr gluchy i nieczuly jak pien debowy. Moze tym razem moja aplikacja dotrze? :-))
Piotr
2020-03-23 16:04:54 UTC
Post by Russet Bulba
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
[...]
4. Ja: "Rzeczywiscie, panie Strak, tylko niedowidzacy nie widza w powyzszych ze zarazaja sie "glownie baby" (c) A. StraK, a wiec 70(?)-letniemu facetowi - nic a nic nie grozi."
[...]
i to jest Panska odpowiedz na dowiedzenie Panu ze opulwal mnie w opraciu o SWOJE pomieszaniu postow i pytan? Dxziekuje za potwierdzenie mojej diagnozy Pana:

[...]

I to byloby wszystko jesli chodzi o Pana.

=====
Piotr Trela
u2
2020-03-23 16:42:19 UTC
nu paczaj, trele morele gra w szachy, a w co gra Pulpa ?:))))))))
Konopny
2020-03-22 19:22:11 UTC
Post by Piotr
Stad na podanej mu webpage: Women: 50% of infections
cyt.
Co z pozostałymi 70 płciami?
Russet Bulba
2020-03-22 19:39:07 UTC
Sami nie wiedza. I tu najwiekszy problem w takim ciezkim czasie. Nieboszczy z penisem, nie gada a moze byc kobieta. Makabryczne lecz najwidocznie bardzo istotne.
𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
2020-03-22 14:15:25 UTC
Post by Piotr
[...]
Nie z nami takie numery, mozna skomentowac takie zawolania bulbowe. Ma
nadzieje, ze np. Bogus mu odpowie. Czasem poswieci czas na wysluchanie
DW z nadzieja, ze ktos sie odezwie. Poczyta tez o Szwajcarii. Wiedzy
nigdy za malo. Taki mini uniwersytet trzeciego wieku?
Kolega coroner tez milczy, wiec brak odniesien do Holandii
(Niderlandow). Wspomni cos (z akompaniamentem trolli "Aleksandra" i
"zexona" tudziez tow. trollina) o Kanadzie, to liczy na odpowiedzi
Piotra lub Edka. Itd. itd.
Ogolnie to takie "podpuchy" guzik kogo poza podpuszczajacymi (trollin,
jutek, bulba i in.) obchodza. Moze lecza ich ego? Moze zaspokajaja
jakies potrzeby (np. sadomaso)? Psychologicznie ciekawe, ale do czasu,
bo szybko nudzi...
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)
Russet Bulba
2020-03-22 14:20:27 UTC
Pan Piotr niezawodnie odpowie. Uderz w s stol albo pusc cos na sciepe a nozyce marki Gerlach zawsze sie odezwa.
Russet Bulba
2020-03-22 14:24:15 UTC
Mam wiesci ze Szwajcarii od znajomych. Maja w Szwajcarii doskonale polaczenie kolejowe z Mediolanem i pociagami tego wirusa podobno zwozili.
Piotr
2020-03-22 15:10:55 UTC
Post by Russet Bulba
Pan Piotr niezawodnie odpowie.
przypomniec perelki rasowego i dzenderowego IQ Andrzeja Straka? Cala przyjmenosc po mojej stronie:

Pierwszy Epidemiolog Scp o zarazaniu sie:

* Im wieksza gestosc zaludnienia - tym mniejsza szansa zarazenia sie:

" Przez co mam sie zarazic? Przez drony?"
" Miedzy mna a [ogniskiem epidemii] mieszka kilka milionow. Jak do tej pory zdrowych."

pan Andrzej Strak
teraz: wirus " atakuje glownie baby" *

* odpwoiedz A. Straka na podanie mu statystyk ze stanu Washington, gdzie kobiety stanowia 50% zarazonych

Tyle po nas zostanie ile beda o nas pamietali. Pan Andrzej Strak! ;-)

===
Piotr Trela
𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
2020-03-22 15:28:58 UTC
Post by Piotr
Post by Russet Bulba
[...]
Dorzuce do tych madrych news:
Podobno Chiny wychodza juz z kryzysu, a w kazdym razie tak twierdzi
kierownictwo i spoleczenstwo przyjmuje. Teraz zaczyna sie szukanie
winnych i czolowi funkcjonariusze pokazuja palcem na USA.

u2
2020-03-22 18:10:52 UTC
Post by 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
Podobno Chiny wychodza juz z kryzysu, a w kazdym razie tak twierdzi
kierownictwo i spoleczenstwo przyjmuje. Teraz zaczyna sie szukanie
winnych i czolowi funkcjonariusze pokazuja palcem na USA.
wiadomo złodziej najgłośniej krzyczy łapaj złodzieja:))))))))))