Mi mama mówiła, że mogła nas lepiej potopić w kiblu
2020-02-12 14:49:20 UTC
Wykonano sekcję zwłok dwójki niemowląt, które znaleziono martwe w mieszkaniu
w Bydgoszczy. Jak się dowiedzieliśmy, najbardziej prawdopodobną przyczyną
śmierci dzieci było utopienie. Prokuratura potwierdza także wstrząsające
doniesienia.

Bydgoszcz. Do tragedii doszło w poniedziałek w jednym z mieszkań przy ul.
Kanałowej. Mimo trwającej ponad dwie godziny reanimacji, nie udało się
uratować dwójki niemowląt. Dzieci miały dwa miesiące. W mieszkaniu była
także ich matka. Została przewieziona do szpitala w stanie bezpośredniego
zagrożenia życia. Z nieoficjalnych informacji wynika, że miała zażyć leki.
Prawdopodobnie chciała popełnić samobójstwo. Kobieta miała być też pod
opieką psychiatry. Miała cierpieć na depresję poporodową.

https://wiadomosci.wp.pl/bydgoszcz-sa-wstepne-wyniki-sekcji-zwlok-blizniat-wstrzasajace-doniesienia-prokuratury-6477862937822849a

Też bliźniak
1 godzinę temu

Mi mama mówiła, że mogła nas lepiej potopić w kiblu.

Moja powtarzała, że mogła nas wyskrobac.
11 min. temu

Mia

usmiech_losu
53 min. temu

nie dziwię się :-/
u2
2020-02-12 15:10:50 UTC
ruchać się chciało, ale już rodzić nie:)
andal
2020-02-12 16:12:21 UTC
Post by boukun
[...]
Też bliźniak 1 godzinę temu
boukun, ile dzieci udusiles w gumie?
u2
2020-02-12 16:17:06 UTC
Post by andal
boukun, ile dzieci udusiles w gumie?
dziecko to najruchliwszy plemnik, który pierwszy dotrze do komórki
jajowej, jak jest guma to nie ma dziecka, no chyba, że gumka felerna:)