Przychodzi do KGB stary Izaak Mojsiejewicz....
mkarwan
2012-10-09 05:08:03 UTC
Przychodzi do KGB stary Izaak Mojsiejewicz i powiada że chce paszport, bo ma
zamiar wyemigrować.
Oficer pyta się go:
- Co się stało?
- Wytrzymaliście Stalina, Chruszczowa, Breżniewa, pierestrojkę i kryzys, a
teraz, gdy nareszcie można odetchnąć, chcecie emigrować na stare lata?
- To z powodu homoseksualizmu.
- Przecież u was z tym wszystko w porządku!
- U mnie w porządku, ale widzę co się dzieje.
- Za Stalina homoseksualistów rozstrzeliwali.
- Za Chruszczowa wsadzali do paki.
- Za Breżniewa - przymusowo leczyli.
- Za Gorbaczowa przestali się nimi zajmować, a potem homoseksualizm zrobił
się modny.
- To ja chcę wyjechać, póki jeszce nie jest obowiązkowy.
Unicorn
2012-10-09 10:15:54 UTC
Post by mkarwan
[...]
W Rosji wszystko mozliwe...-;)))
Ale tez moga byc inne powody do opuszczania Rosji. Mowil o tym Boris
Reitschuster
w swoim wywiadzie publikowanym we wczorajszej GW.

"Rozpad kraju, i to być może z przemocą na gigantyczną skalę, krwią,
wojną domową. Im dłużej będzie trwał putinowski zastój, tym bardziej
przyszłość Rosji może być brutalna i nie do opanowania.

Boris Reitschuster, niemiecki dziennikarz, przez kilkanaście lat był
korespondentem tygodnika "Focus" w Moskwie. Napisał m.in. biografię
Władimira Putina oraz dwie książki z reportażami i szkicami "Ruski
ekstrem. Jak nauczyłem się kochać Rosję" oraz "Ruski ekstrem do
kwadratu", która w tych dniach ukazała się w Polsce. W zeszłym roku
ostatecznie wyjechał z Moskwy."

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,75477,12633141,Rewolucja_w_Rosji__Nie__raczej_zamach_palacowy.html#ixzz28nO43LIR

http://wyborcza.pl/1,75477,12633141,Rewolucja_w_Rosji__Nie__raczej_zamach_palacowy.html
Jakub A. Krzewicki
2012-10-09 11:30:36 UTC
wtorek, 9 października 2012 12:15. carbon entity 'Unicorn'
Post by Unicorn
[...]

Jak powiedział stary góral...
http://lordwinterisle.blogspot.com/
Piotr
Piotr
2012-10-09 19:00:09 UTC
Koniec lat 1960-tych Wlk. Brytania legalizuje homoseksualizm. Powstaje kawal
ze Brytyjczycy zaczna wyjezdzac "zanim stanie sie obowiazkowy".

Po legalizacji homoseksualizmu w Rosji w 1993 ktos adaptuje ten stary dowcip
do rosyjskich warunkow.

Po nastepnych prawie 20 latach rosyjski zart odkrywa Mkarwan, i bedac mkarwanem, wprowadza do tego starego kawalu o homoseksualizmie ...
"Izaaka Mojsiejewicza" i sprzedaje na scp tak jakby to byly swieze
buleczki.

Po ich kawalach poznacie ich ... ;-)

Piotr