Dlaczego was wkurwiam
2020-07-03 05:19:34 UTC
To wszystko srebro Twoje czy kogo ?? Przyszłam co byś całkiem nie zgłupiał :huh:

Wszystko moje, zawartosc wirtualnego muzeum w photobucket. Pokazywalem od lat na sciepie wiedzac dobrze, ze wzbudze tym polska bezinteresowna zawisc. Niestety, amerykancy sie wycwanili, chca bym im placil za ta przyjemnosc. Wiec spuszczam tutaj, po trochu a was niechaj zaboli watroba. Aha-tej ogromnej tacy na miesa juz nie mam. Sprzedalem bo nie bylo z nia co robic. Za duza do normalnego domu. No i historia jej smutna, punce z 1915r. To rok slynnej Bitwy nad Marna gdzie Niemcy wytlukli bodajze 130 tys Anglikow sami ponoszac minimalne straty. Otoz w Hrabstwie Yorkshire szykowano wesele, ow salver zakupiono na wystawe kielbas i szynek. Gdy przyszla wiadomosc ze wyginely cale wsie mezczyzn co poszli walczyc razem, w oddzialach kolegow(batallions of pals) to tatus zenicha odlozyl tace gdzies do garazu i staral sie zapomniec o wszystkim. I tam ja znalazl miejscowy handlarz po stu latach a ja od niego odkupilem.

http://forum.pomorska.pl/historia-zywa-w-obrazkach-t422430/page-11
Zexon
2020-07-03 05:41:29 UTC
Takie rzeczy można kupić w Chińskich sklepach za parę złotych
fatso
2020-07-03 06:59:42 UTC
to kup i tu pokaz
Zexon
2020-07-03 07:26:19 UTC
Post by Zexon
Takie rzeczy można kupić w Chińskich sklepach za parę złotych
to kup i tu pokaz
bardzo proszę
https://tinyurl.com/yd3mtn33

https://tinyurl.com/y7qlv9dl

https://tinyurl.com/yd4zkwmj
fatso
Kolego-ja na tym zeby zjadlem. Te smieci co tutaj pokazujesz to sa tanie PLATERY. Znaczy sie tloczone blaszki pokryte cienko srebrem. To swiecidelka dla POLAKOW. Ja, Zyd honorowy, mam tylko SOLID SILVER. Znaczy sie po 1$USA za gram zlomu. Wartosci historycznej/artystycznej nie licze.
u2
2020-07-03 08:32:24 UTC
Kolego-ja na tym zeby zjadlem.
zęby lepiej mieć całe i zdrowe, widać że lekarza Robaka należy omijać z
daleka:))))))))))))))
u2
2020-07-03 08:30:23 UTC
Wszystko moje, zawartosc wirtualnego muzeum w photobucket. Pokazywalem od lat na sciepie wiedzac dobrze, ze wzbudze tym polska bezinteresowna zawisc.
bez przesady świński ryju, gdyby te rupiecie miały jakąkolwiek wartość
to byłbyś milionerem, a ty jesteś zwykłym emerytem hodującym kury pod
Lądkiem:)))))))))))))))))))))))))))
fatso
Przeciez zakopuje pod kurnikiem zebys mi sreber nie podpierdolil.
u2
2020-07-03 18:08:23 UTC
Przeciez zakopuje pod kurnikiem zebys mi sreber nie podpierdolil.
tłumaczyłem już na ściepie, że sreberka są niezdrowe
Konopny
2020-07-03 19:48:29 UTC
ze wzbudze tym polska bezinteresowna zawisc.
Nu tak, sposób podobny do narciasza, tyle że czasem bywają
ludkowie którzy znają się na metalach, pokryciach ozdobnych/technicznych
metalami szlachetnymi czy pół szlachetnymi znają i ich wartości.

Czasem jest tak, że coś jest cenne tylko w oczach kolekcjonera,
a czasem jest naprawdę wartościowe. Po mojemu zdecydowanie przeceniasz
wartość swoich sreberek czy złotych dzbanków na których masz
kilka mikrometrów metalu szlachetnego. Pisałem Ci o tym kiedyś,
widocznie nie słuchałeś i wierzysz w co chcesz wierzyć.

Tak czy siak zastawy i rzeźby są ładne i gustowne, takie w sam raz
do gabloty, jest na co popatrzeć. Ale czy wywołasz tym zawiść?

Odpowiem przy okazji jutowi.
Post by fatso
tłumaczyłem już na ściepie, że sreberka są niezdrowe
To nieprawda, już dawno temu dawano dzieciom do ssania srebrne łyzki
(być może i monety) kiedy jeszcze nie znano jego bakteriobójczych właściwości.