Zatory na granicach Bialorusi
2021-04-06 07:47:13 UTC
https://www.sb.by/articles/ocheredi-na-granitse-vyezda-iz-belarusi-utrom-6-aprelya-zhdut-bolee-1-750-gruzovikov.html
Czyzby nareszcie sie wzieli za Lukaszke? Od Lotwy po granice na Bugu-wszedzie czekaja. Jesli to wynik akcji protestu Prez.Dudy po aresztowaniu dzialaczy polskich na Bialorusi to moje "burnye aplodismienty" Tak trzymac!
Zexon
2021-04-06 14:30:17 UTC
[...]
A wygląda to tak

--
Jak dodać polską klawiaturę w Windows 10 wersji US w ciągu 3 minut.
https://www.isunshare.com/windows-10/add-keyboard-in-windows-10.html
https://pl.if-koubou.com/articles/how-to/add-keyboard-input-language-to-ubuntu.html
Zygmunt Yörgensen
2021-04-06 16:56:56 UTC
Post by Zexon
Post by fatso
[...]
http://youtu.be/tDwbmQu76MI
Wydaje mi się, czy widać tam PL rejestracje?

Obserwowałem peło i obserwuję pisy. Peło siedziała cicho, a pisy pozornie chciały się
zbliżyć do białorusi że niby tak zatroskani, ostatecznie wyszło co wyszło.
Zachodek chętnie wyrwie białoruś z ruskich łap tak jak wyrwał ukrainę:)

Gdzie to p.fatso ma swój dworek?
fatso
2021-04-06 18:25:15 UTC
Moja baronia jest na cmentaryu w Kustownicy+tyle z niej yostalo.
Ale to napisalem na tym forum ruskich kierowcow, dla ich umoralnienia:

Злобные ляхи так вам начали отомстять за издевательства над поляками в Беларуси. Возвращайте свои фуры ну и едите домой. Скоро полный санитарный кордон заработает. Даже мышь не прослизгнется. Прощай Европа!
Не убирай моего намека так как это прежде сделал. Поляки в мире смотрят вас на соц.културе.по
Piotr
2021-04-07 15:24:32 UTC
Post by Zygmunt Yörgensen
[...]
Nacisnij PiSowskiego Wielobyta i putinowski troll wyjdzie: " Zachodek chętnie wyrwie białoruś z ruskich łap tak jak wyrwał ukrainę".
Lukaszenko robi ten sam argument.

Piotr
====
- Piotr: "A wiec: ostrozniej z ta siekierka, Eugeniuszu!"
- PiSowski Wielobyt ("wielobycik" ?) "Nie znam aż tak bardzo waszej gwary i waszych fumfli : ( Po prostu nie jestem tak stary jak Wy i nie jarzę."
Zygmunt Yörgensen
2021-04-08 15:22:15 UTC
Post by Zygmunt Yörgensen
[...]
Nie widzę tu logiki.
Peło siedziała cicho, nie podburzała białorusinów i nie chciała wyrwać białorusi
z ruskich rąk, peło była pasywna. Nazywam rzeczy po imieniu.

Z punktu widzenia PL wyrwanie białorusi prawdopodobnie jest bardzo opłacalne.
Przeca po rozszerzeniu UE kiedy PL tam weszła, niemce mieli
big big eksport. Ludkowie na YT mówili (nie sprawdzałem) o 100%
wzroście tegoż niemieckiego eksportu.
Piotr
2021-04-08 19:06:47 UTC
Post by Zygmunt Yörgensen
Post by Zygmunt Yörgensen
[...]
w tym ze Wielobyt twierdzi TO SAMO co Lukaszenko chcacy zmobilizowac Putina do utrzymanie go przy wladzy - ze
"Zachodek chętnie wyrwie białoruś z ruskich łap tak jak wyrwał ukrainę", i to samo co Putin uzywa w uzasadnieniu swoich zielonych ludzikow w Donbasie?

Logika prosta jak drut: skoro Wielobyt promuje putinowski narratyw Zachodu probujacego wyrwac Ukraine i Bialorus z naturalnej sfery wplywow Moskwy to znaczy ze Wielobyt albo jest platnym ruskim trollem, albo "uzytecznym idiota" Rosji. Po owocach poznacie ich.
===