Niesamowite!
narc...@gmail.com
2021-01-28 01:02:53 UTC
27. stycznia 2021 r. godzina 19, 55
Udało mi się zrobić zdjęcie przelotu Międzynarodowej Stacji Kosmicznej na tle księżyca:
https://tiny.pl/r1bgj
andal
2021-01-28 01:14:22 UTC
27. stycznia 2021 r. godzina 19, 55 Udało mi się zrobić zdjęcie przelotu
https://tiny.pl/r1bgj
jak zwykle kradzione

https://unwire.hk/2017/11/12/spacestationtwoshot/dc/
narc...@gmail.com
2021-01-28 01:18:49 UTC
te, ormowiec! Wiesz może co to jest Stellarium? Ale, pytam świnię o gwiazdy. Skad taki stary zgred może wiedzieć o czymś takim.
andal
pedzik, myli ci sie ze stables
narc...@gmail.com
andal
co tam jeszcze slychac w twym chlewie?
narc...@gmail.com
2021-01-28 12:41:03 UTC
Post by andal
co tam jeszcze slychac w twym chlewie?
dwóch ormowców anali robi u mnie za świniopasów:

2021-01-28 14:52:10 UTC
https://images90.fotosik.pl/462/4474014f8d3036b4.jpg
https://images89.fotosik.pl/463/7e718dd2e0c475e7.jpg
Postarzał się anal w przeciąg tych 10 lat.
andal
2021-01-29 01:54:21 UTC
Post by ***@gmail.com
Post by andal
co tam jeszcze slychac w twym chlewie?
https://images90.fotosik.pl/462/4474014f8d3036b4.jpg
https://images89.fotosik.pl/463/7e718dd2e0c475e7.jpg
pedzik, czytaj ze zrozumieniem albo wroc do szkoly po piniadz,
a teraz kwicz dalej
narc...@gmail.com
2021-01-28 13:21:23 UTC
Post by ***@gmail.com
27. stycznia 2021 r. godzina 19, 55
https://tiny.pl/r1bgj
Mając program "Stellarium" można łatwo sprawdzić czy nie blefuję.

27.01.2021
Międzynarodowa Stacja Kosmiczna nad Toronto:
Leci z zachodu na wschód.
Widoczność - 0,8 mag.
Początek widoczności - 19:46:04 10° W
Górowanie / kulminacja - 19:49:59 17°
Na tle księżyca - 19:54:22 14° I
Koniec / wejście w cień - 19:37:52 17° I

Toronto. Położenie księżyca na niebie:
Środa, 27 Stycznia 2021
Wschód Księżyca: 16:07.
Zachód Księżyca: 07:08.
Alojzy Gąska
2021-01-28 15:09:29 UTC
Post by ***@gmail.com
Post by ***@gmail.com
27. stycznia 2021 r. godzina 19, 55
https://tiny.pl/r1bgj
Mając program "Stellarium" można łatwo sprawdzić czy nie blefuję.
Przeca widać że ukradłeś, jedyna różnica względem oryginału to kontrast.
Nu ale że jesteś po 70 ce bierzemy na Ciebie poprawkę.
narc...@gmail.com
Alojzy Gąska
2021-01-28 20:49:44 UTC
Post by ***@gmail.com
ty, meleszka, masz tu tyle do pierdolenia co Żyd w warszawskim Gettcie w 44.
Toć widać jakie cyrki tu odstawiasz, tylko Pioter z grzeczności uwagi Ci nie zwraca.
Jesteś jak dziecko niepełnosprawne, głupi ale i tak trzeba Cię kochać.
narc...@gmail.com
2021-01-28 23:14:25 UTC
matka, zamiast ci rodzić meleszka, powinna ci zlizać. Niestety, urodziła przygłupa który szuka rodzeństwa pośród ludzi inteligentnych. Spierdalaj pierdolnięty kretynku.
u2
ano, pluwak to takie dziecko specjalnej troski:)))))))))))))))
u2
oryginał dużo lepszy od kradzionego obrazka
t-1
To powiedz, jaki masz sprzęt?
andal
2021-01-29 01:58:05 UTC
[...]