No , nie mówcie ! Jakiś ksiadz ma zarzut molestowania ?
2020-02-11 16:39:58 UTC
Zakonnik z opactwa benedyktynów w Tyńcu usłyszał zarzuty. Artur W. miał
molestować 7-latkę uczęszczającą na prowadzone przez niego lekcje religii.
Duchowny kilka lat temu został odsunięty od posługi duszpasterskiej.

- Oświadczamy, że 6 lutego jeden z mnichów naszego klasztoru został
zatrzymany przez policję na podstawie postanowienia Prokuratury Rejonowej
Kraków-Podgórze. Po przesłuchaniu w dniu 8 lutego został wypuszczony -
poinformował portal tvn24.pl w oświadczeniu rzecznik opactwa benedyktynów w
Tyńcu Grzegorz Hawryłeczko.

Zakonnik Artur W. usłyszał zarzuty przestępstwa z "artykułu 200 paragraf 1
Kodeksu karnego, który mówi o obcowaniu płciowym, dopuszczeniu się innej
czynności seksualnej lub doprowadzeniu do takich czynności małoletniego
poniżej 15. roku życia" - ustalił portal.

Ofiarą miała być 7-latka uczęszczająca na prowadzone przez duchownego lekcje
religii. Sytuację zgłosiła opactwu rodzina obecnie 19-letniej kobiety.
Władze zakonne zawiadomiły prokuraturę. Artur W. miał dopuszczać się
przestępstw w latach 2008-2010.

Zakonnik złożył wyjaśnienia. Nie przyznał się do zarzutów. Ma dozór
policyjny, nie wolno mu wyjechać z kraju i zbliżać się do 19-latki. Kilka
lat temu odsunięto go od pełnienia posługi duszpasterskiej.

https://wiadomosci.wp.pl/zatrzymano-zakonnika-z-opactwa-w-tyncu-mial-molestowac-siedmiolatke-6477512875648641a

latoid.
3 godziny temu

No , nie mówcie ! Jakiś ksiadz ma zarzut molestowania ? A Kongregacja co na
to ? A jego przełoźony jak zwykle ...zdziwiony ? A tym razem to nie
p.Jędraszewski , ktory wyspecjalizował się w NIEDOSTRZEGANIU GRZECHU
PEDOFILII ?

szatan
6 min. temu

Codziennie nowe przypadki. Masakra!!!

Rafał
7 min. temu

i wypuścili, to jakiś żart

Gosc
7 min. temu

Fujjjj patologia w kosciele

Zło w dziewczynce.
13 min. temu

ZAKONNIK z TYŃCA, BISKUP z KRAKOWA TO PEDOFILE. Kardynał DZIWISZ, Arcybiskup
JĘDRASZEWSKI i inni nic podobno o tym nie będą wiedzieć. Minister ZIOBRO na
oskarżyciela wyznaczy doświadczone Prokuratora PIOTROWICZA no i będzie po
sprawie. TO DZIEWCZYNKA JEST ZŁEM, dała ochoczo księdzu "ciumka". Za KSIĘDZA
czy BISKUPA TRZEBA się MODLIĆ o ICH POPRAWĘ.

Prawy
14 min. temu

Zakonnik zatrzymany przez policję, ale biskup to już nie ta liga.
u2
2020-02-11 17:35:42 UTC
szybka akcja rodzinki, może w twojej rodzince są podobne przypadki ?
t-1
2020-02-11 19:33:31 UTC
Post by boukun
[...]
Mnie ksiądz pogłaskał po głowie, jak w latach 50-tych dałem złotówkę na
tacę.
u2
2020-02-11 20:32:25 UTC
Post by t-1
Post by u2
Post by boukun
[...]
ani chybi, miał brudne myśli, na pewno ciebie chciał molestować, zgłoś
to do proroków, nie będą mogli odmówić wszczecia, takie czasy

btw kiedyś w ubiegłym wieku pocałowałem w rękę kobietę na zachodzie, na
szczęście towarzystwo uznało to za dobry żart i się gremialnie
roześmiało, dopiero potem zrozumiałem, że tam femina rządzi i mogłem być
oskarżony o molestowanie:)