Lech Wałęsa (Bolek) bohaterem w Rosji.
Add Reply
Zexon
2020-02-11 07:23:20 UTC

2020-02-11 10:43:06 UTC
2020-02-11 11:04:34 UTC
Post by Zexon
http://youtu.be/AvyJ4-nBq0A
jak puszczasz link to daj krótki opis, nie chce mi się klikać w
podejrzane linki:)
fatso
2020-02-11 11:54:20 UTC
Podalem ten sam link co wyzej, dla twojej wygody glupolu.
u2
2020-02-11 12:31:17 UTC
Post by Zexon
http://youtu.be/AvyJ4-nBq0A
jak puszczasz link to daj krótki opis, nie chce mi się klikać w
podejrzane linki:)
Podalem ten sam link co wyzej, dla twojej wygody glupolu.
ty świński ryju nie podskakuj, masz czas do końca roku, potem baj baj
mordechaj:))))))))))))))
Piotr
2020-02-12 01:36:45 UTC
On Tuesday, February 11, 2020 at 3:53:23 AM UTC-3:30, Zexon wrote:

eet am male piwo - jakim bohaterm byl wsrod antykomunistycznych Polakow:

- "Wot i typowy antywalesista. Piana na oczach, amnezja historyczna."
-"Lechu sie sam obroni przed glupota jego oszczercow."
- "nie ma mitu Kaczynskiego, bo to nie on skakal przez plot."
- "tylko dzieki mitowi Lecha (i legendzie ukrywajacego sie chyba do 1985 r. Bujaka) Polacy nie stracili nadzieji"

"Wlasnie zobaczylem, ze Lechu Walesa i Papiez sa w pierwszej dwudziestce tygodnika Time jako najwieksi liderzy XX wieku. Za dwa lata bedzie wybor jednego jedynego czlowieka, ktory wywarl najwiekszy wplyw - trzymam kciuki za Lecha! Pewnym problemem oczywiscie jest fakt, ze Lechu dzialal w koncowce XX wieku, nastepny wiek przed nim, tak wiec ci co wybieraja moga skoncentrowac sie na jakichs mniejszych figurach jak Churchill czy FDR...
Ten sam problem bedzie oczywiscie, gdy Czlowieka Tysiaclecia wybierac beda
- Lechu siedzi okrakiem na dwoch milleniach!"

- "Lechu ambasador i dyplomata"
- "Lechu! (Re: Stulecie Nobla)"
- "Lechu dyplomata i maz stanu."
- "Lechu - Man of the Century?!"
- "Polak Tysiaclecia"
- "Lechu w Oslo (stulecie Nobla)"
- "George jak Lechu."
-" Lechu w Ameryce."
-" Lechu na Olimpiade!"
-" Lechu na Olimpiadzie."
-" Lechu fetowany na Zachodzie i Wschodzie."
- "Lechu do Georga W."
- "Lechu o tragedii w USA."
- "Lechu jest przeciwny."
- "Lechu na prezydenta of the US of Europe!"

Zgadnij Ptysiu - kto to pisal.... ;-)

===