Kto usunął forum na Pomorskiej ??
Add Reply
Ateistka- ewolucjonistka
2020-07-30 11:25:13 UTC
PO czy PIS ???
u2
2020-07-30 12:00:37 UTC
Post by Ateistka- ewolucjonistka
PO czy PIS ???
właściciel niemiecki, pomimo nazwy Polska Press :

https://pl.wikipedia.org/wiki/Gazeta_Pomorska

https://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Press
brat_olin
2020-07-30 12:38:00 UTC
Post by Ateistka- ewolucjonistka
PO czy PIS ???
https://pl.wikipedia.org/wiki/Gazeta_Pomorska
https://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Press
Ano, to tak jak np. z Polanskim, czy prymasem Polakiem.

Ateistka- ewolucjonistka
Chodzi o pedofilię czy coś innego ??
brat_olin
2020-07-30 12:55:26 UTC
[...]
Chodzi o to, czyj interes maja na uwadze, pomimo rdzenia od
"Pol" w nazwisku.

Z***@hotmail.com
2020-07-30 13:51:13 UTC
On Thu, 30 Jul 2020 05:38:00 -0700 (PDT), brat_olin
Post by Ateistka- ewolucjonistka
PO czy PIS ???
https://pl.wikipedia.org/wiki/Gazeta_Pomorska
https://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Press
Ano, to tak jak np. z Polanskim, czy prymasem Polakiem.
100% racji Panie Leszku - polskie obywatelstwo nie czyni czlowieka
Polakiem. W Polsce powinno sie ustalic specjalna komisje ktora bedzie
decydowala czy obywatel polski jest Polakiem czy nie. Ja typuje p.
ju-tluka i p. boukuna na czlonkow tej komisji.
Ateistka- ewolucjonistka
2020-07-30 12:37:48 UTC
Tak myślałam, że PO najpierw bluzgali na PIS a potem tchórze skasowali całe forum... Jestem za Lewicą ale takie praktyki to mnie irytują delikatnie mówiąc .... Peowcy są gorsi od parobków pańszczyźnianych... najpierw konkordat a potem zdziwko, że jest kościelna partia... szkoda gadać.
brat_olin
2020-07-30 12:43:25 UTC
[...]
Witam na sciepie (scp), p. Ateistko! Najstarsza i najlepsza
polska grupa dyskusyjna, nie tylko na usenecie!

Ordynator scp, w miejscu

Ateistka- ewolucjonistka
2020-07-30 12:47:16 UTC
[...]
Witam..;) nie mam wyjścia ale jestem po raz drugi...;D
Ordynator czyli moderator ??
brat_olin
2020-07-30 13:00:46 UTC
Post by brat_olin
Ordynator scp, w miejscu
Witam..;) nie mam wyjścia ale jestem po raz drugi...;D
Ordynator czyli moderator ??
Absolutnie nie, raczej pomocnik dla tych, ktorzy błądzą.
Duszpasterz, rzeklbym, droge wskazujacy. A pisac tu mozna
WSZYSTKO.

Z***@hotmail.com
I prosze nie zapominac p. Ateistko ze scie
fatso
2020-07-30 14:32:30 UTC
Pragne przedstawic: Pan Ateistka pochodzi ze Znina,tego slynnego i pieknego miasta na Palukach,ktore wydalo samego Redaktoru Przekroju(nazwisko zapomnialem). Witam i tu u nas Sierotke skoro germanscy wlasciciele Gazety Pomorskiej nagle,z dnia na dzien,zlikwidowali tamtejsze forum.
Jestem sympatykiem GazPomorskiej od czasu gdy w wieku 18lat zostalem przyjety w Bydgoszczy na Kandydata Partii(PZPR) i onze organ partyjny zamiescil moje zdjecie. Gdy mnie z Partii wyrzucano,w1968r, tojuz o mnie kurwy nie napisali.A szkoda.
Zamkniecie Forum wcale mi nie przeszkadza. Zadanie swe wykonalem:-przypomniec sie w Bydzi ze zyje.Doprowadzac periodycznie tamtejszych kmiotkow i folksdojczow do porywow zawisci pokazujac rozne sreberka i obrazy. Wycofywac stopniowo nagromadzone zloza fotografii na Photobucket i pokazywac je Urbi et Orbi.
Voila!
fatso
2020-07-30 14:33:59 UTC
Aha,chce sie tu pochwalic: w chwili zamkniecia mialem 14.5 tys odslon w temacie Hstoria i Obrazki.
u2
2020-07-30 17:04:51 UTC
Aha,chce sie tu pochwalic: w chwili zamkniecia mialem 14.5 tys odslon w temacie Hstoria i Obrazki.
przekroczyłeś masę krytyczną, aż musieli forum zlikwidować:)))))))))
Ateistka- ewolucjonistka
2020-07-31 10:32:02 UTC
No to teraz wiem kto stoi za usunięciem mojej aktywności i częściowej widoczności na kanale .... Ci peowcy sami proszą się o unicestwienie...
Ateistka- ewolucjonistka
2020-07-31 10:41:14 UTC
Ateistka- ewolucjonistka
2020-07-31 11:09:30 UTC
Dlaczego ja nie mogę odpisywać pojedynczym osobom tylko wszystkim ??
u2
bo to jest grupa dyskusyjna, zwykle userzy mają antyspamowe adresy
Ateistka- ewolucjonistka
aha czyli cenzura ??
u2
2020-07-31 18:22:37 UTC
Post by u2
[...]
bywały grupy moderowane, ale umarły śmiercią naturalną

ściepa. czyli soc.culture.polish jest jednym z nielicznych miejsc, w
którym nie ma żadnej cenzury, jest trochę propagandy i agitki, jest
wirtualne mordobicie, rzucanie mięsem, więc pojawienie się tutaj
prawdziwej kobiety jest fajną odmianą:)
Ateistka- ewolucjonistka
No tak fajnie... ale ja nie lubię pisać do wszystkich kto zrobił w tej grupie takie dziwne ustawienia ??
u2
2020-08-01 19:29:21 UTC
Post by Ateistka- ewolucjonistka
No tak fajnie... ale ja nie lubię pisać do wszystkich kto zrobił w tej grupie takie dziwne ustawienia ??
to się nazywa usenet

https://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet
https://en.wikipedia.org/wiki/Usenet

po polsku grupy dyskusyjne, po angielsku newsgroups, ja wolę angielskie
określenie
narciasz
2020-07-30 14:53:19 UTC
[...]
Zapomniałeś się ryża kurwo przedstawić w pełni: Loading Image...
temu chuju: Loading Image...
Ateistka- ewolucjonistka
2020-07-30 14:32:43 UTC
Rozumiem..
Ateistka- ewolucjonistka
2020-08-01 16:10:35 UTC
Panie Fatso pan nie zna mojego narzeczonego ze Żnina ciekawe nawet ??
fatso
Nie wszystkich pamietam z ktorymi w krzaki chodzilem.
u2
z chłopcami również chodziłeś ?:)
Ateistka- ewolucjonistka
Pan Fatso lepiej go zna ode mnie... tego całego Pijotrusia...:))
u2
2020-08-02 10:45:49 UTC
[...]
byłem onegdaj w Żninie, położone między dwoma ładnymi jeziorami,
muzeum, kolejka wąskotorowa do Biskupina i Wenecji, na jeziorze z tego
co pamiętam były mistrzostwa Polski motorowodniaków, ale ich nie
oglądałem, bo nie było czasu
Ateistka- ewolucjonistka
oglądałem, bo nie było czasu
Jakub A. Krzewicki
2020-08-03 00:17:00 UTC
kolejka wąskotorowa do Biskupina i Wenecji
A diabła weneckiego ty jutek też widział? Tam podobno w ruinach zamku taki straszy...
u2
2020-08-03 06:40:17 UTC
wystarczą mi diabły ubeckie na ściepie:))))))))))))
Ateistka- ewolucjonistka
2020-08-03 11:35:38 UTC
W XXI wieku Diabeł gdzieś znikł ??
u2
Rokita jest w Krakowie
Jakub A. Krzewicki
2020-08-03 19:46:40 UTC
Post by u2
Post by Jakub A. Krzewicki
Post by u2
kolejka wąskotorowa do Biskupina i Wenecji
A diabła weneckiego ty jutek też widział? Tam podobno w ruinach zamku taki straszy...
wystarczą mi diabły ubeckie na ściepie:))))))))))))
W XXI wieku Diabeł gdzieś znikł ??
No ja robię zakupy w Lewiatanie. Jak dzisiaj dostałem od siedzącej za ladą Tani kartę stałego klienta to pytałem ją, czy trzeba podpisać z Lewiatanem jakiś cyrograf... Okazało się na szczęście, że wystarczy tylko podać numer telefonu, żeby dostać SMS do rejestracji.