To już raczej koniec Łukaszenki
Add Reply
Zexon
2020-08-02 06:55:13 UTC

2020-08-02 07:30:10 UTC
Post by Zexon
http://youtu.be/sVxYobLBDtk
Putin go wymieni? Już wiadomo ma kogo?

W USA Clinton dostała więcej głosów niż Trump a i tak Trump został
_demokratycznie_ prezydentem, nieprawdaż?

Jakieś całkiem realne szanse że Łukaszka teraz odejdzie są. Ja się
nie rwę już deklarować ze to najbardziej prawdopodobny scenariusz
nawet bez cudów już w trakcie głosowania.
--
A. Filip : Pij mleko!!
Zexon
2020-08-02 07:37:09 UTC
Post by Zexon
[...]
Nie prorok, lecz naród Białoruski jak widać na załączonym wideo.
http://youtu.be/sVxYobLBDtk
u2

u2
2020-08-02 10:39:16 UTC