Co tam panie w ruskiej trujni u nas sie dzieje?
2018-03-11 11:14:44 UTC
Slysze w radiowej szczekaczce wlasnie w wiadmosciach z poczciwego miasta katedralnego Salisbury, ze znaleziono tam juz kilka zrodelek ruskiego trucia a obywatelom zaleca sie myc talerze. Zapewne by je wylizujac nie lykneli przypadkiem nieco Sarinu, Tabunu, Somanu lub innego VX nerwo-paralizatora.
Cos mi sie widzi, ze tam dzialala wieksza trujnia.
Car kotoryj nie ubivaet-eto nie car'! tak mowi Iwan Grozny w filmie swego imienia a wokolo tancuja wesolo oprycznicy, znaczy sie zawodowi carscy mordercy.
Ciekawe jest jednosekundowe wideo nagrane przypadkowo na miescie. Szpieg emeryt idzie po miescie, trzymajac corke za reke. Przed chwila zjedli sobie obiadek w knajpie i ktos im zrobil zdjecie. Mija ich szybko jakas kobieta, trzymajac w reku biala torbe. Rzekoma kobieta nic nie robi zlego, nie odwraca sie ku nim, nie psika gazem. Moja teoria-to jest zabojca, szybki mezczyzna co wzial juz anti-dotum, zastrzyk atropiny. Psika neurotoksyna z torby, nie otwierajac jej wcale.Po chwili szpieg i corka siadaja sobie na lawce bo zrobilo sie im niedobrze.I zaczynaja umierac.
fatso
2018-03-11 19:01:10 UTC
Moja teza o assassin'ie z biala torba w reku chyba przegrywa z faktami.
czulymi metodami wykryto zrodlo skazenia w knajpie wloskiej i w lokalnym pubie, gdzie byla tego dnia feralna para ruskich. Jest wezwanie do lokalnych obywateli miasta co sie tam pozywiali by zaraz umyli swoja odziez w pralce. A jak ktos wiecej zdechnie to sie ma meldowac w pore.
Pytanie: czy to okrutny Car-Putin truje czy raczej ktos kto ma na oku wybory prezydenckie w Rosji za tydzien, chce wplynac na ich wynik?