Amerykanow tez bija
silvio balconetti
2017-12-06 21:06:49 UTC
W Giżycku pobito amerykańskiego żołnierza, który spędzał wolny czas w
jednym z lokali.

W Giżycku amerykański żołnierz i towarzyszący mu cywilny pracownik
amerykańskiej armii zostali napadnięci. Żołnierz przygodę w jednym z
giżyckich lokali zakończył pobytem w niemieckim szpitalu.

Do zdarzenia doszło w nocy z soboty na niedzielę w jednym z giżyckich
lokali. Amerykański żołnierz i towarzyszący mu cywilny pracownik zostali
napadnięci i pobici. Szczególnie ciężkie obrażenia odniósł wojskowy,
który ze złamaną kością twarzoczaszki wymagał szybkiej hospitalizacji.
Ostatecznie trafił do szpitala w Niemczech.

https://tinyurl.com/ya9nlpey

Pisalem juz przed laty, ze polskie lumpy dadza pare razy w kosc
Amerykancom i sojusznicy sie wypne i odjada do Pribaltiki lub do domu.
Tak sie zakonczy braterstwo broni.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).
u2
2017-12-06 21:14:35 UTC
Post by silvio balconetti
W Giżycku pobito amerykańskiego żołnierza, który spędzał wolny czas w
jednym z lokali.
było

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/gizycko-zolnierze-pobili-policjantow-teraz-chca-ugody/7j3jrhe
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".
A. Filip
2017-12-06 21:20:06 UTC
Post by silvio balconetti
[...]
Ale czy pobili ich za rozmawianie po amerykańsku?! :-)

Ilu amerykańskich żołnierzy (na przepustkach) Niemcy w Niemczech biją?
Był *w mundurze*? "Czujny Antoni" obiecał udowodnić Rosyjski zamach?
Na Okinawie ile razy amerykanie gwałcili nieletnie a baza otwarta?

<cynizm> Jest taki kraj gdzie codziennie Żydów biją. Nazywa się Izrael. </cynizm>
--
A. Filip
u2
2017-12-06 21:26:46 UTC
[...]
byłem niedawno w Giżycku, zwiedziłem Fort Boyen, naprawdę zajebisty:)