to tu pasuje
Add Reply
atla...@orcon.net.nz
2021-04-01 23:40:08 UTC
Były wiceprezes firmy Pfizer w AFLDS:
„Jest całkiem możliwe, że te szczepionki
są używane do wyludniania na dużą skalę”.

https://bit.ly/3dm3wAE

Exclusive: Former Pfizer VP to AFLDS:
‘Entirely possible this will be used for massive-scale depopulation’
Tuesday, March 30, 2021 3:51

https://www.naturalnews.com/2021-03-31-pfizer-vp-vaccines-massive-scale-depopulation.html

https://beforeitsnews.com/health/2021/03/exclusive-former-pfizer-vp-to-aflds-entirely-possible-this-will-be-used-for-massive-scale-

depopulation-3038654.html

https://bit.ly/3ftPP5f

po francusku :

https://bit.ly/3sHeTJz

L’ex vice-président de Pfizer à l’AFLDS :
» Il est tout à fait possible que ces vaccins
soient utilisés pour une dépopulation à grande échelle « .

https://cogiito.com/a-la-une/lex-vice-president-de-pfizer-a-laflds-il-est-tout-a-fait-possible-que-ces-vaccins-soient-utilises-pour-une-

depopulation-a-grande-echelle/

(o: przy okazji :o)

★ EndGame Alex Jones francais

i po tym - na kaca (o; mentalnego ;o)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Odtrutka

(o: koliber :o)
https://bit.ly/2Xi8og8
Chiara (o: jasna :o)

Lux Feminae ( w ) pięknie spoczywa

relaks ( po pracy )

Trio Mandili Polish-Georgian folk

Jenyne Butterfly

Art Way

tak (o; cierpliwie ;o) doczekałem
videoTelefonu , z naszych wysp
moja zKochana mnie uspokaja
żadna roślinka nie zWiędnie
w naszym rajskim ogrodzie
bez zakłóceń aklimatyzacja ( i )
ketch naszej parki nierozłącznej
już zwodowany ( bez problemów )
w przyszłym tygodniu będą gotowi
z rodzicami Nastolatki teraz testują
się dopasują i ( wciągną kotwicę )
na Polinezję najpierw do Eeva
najłatwiej - bezpiecznie , itd
(o: poRadzą sobie beze mnie :o)
ona też , już jest pewna , siebie
(o: przedtem upewniała się :o)
że *wyląduje* przy wyspach
na wodzie , samaDzielnie
(o; powiedziała że L-65 jest dla kobiet ;o)
http://www.seabearaircraft.com/aircraft/
spytała o parowiec jej sexZastępczyni
odPowiedziała że ciężko mnie oderwać
więc rozkochuje - wykochany zjem obiad
łatwiej wracam (o; do siebie ;o) na kolacje
sąsiedzi nam pomagają ( z wzajemnością )
wszyscy wiedzą co ( i jak ) trzeba zRobić
bez tłumaczenia się uczą na przykładzie
Gordon ma dla nich wiatraki itp , itd .
codziennie *widać* że jest fajniej
chcą (o: się naUczyć latać :o)
ze mną też sobie poSkładać
https://www.searey.com/

tu Eeva z Winnie i Ansley dołączyły
się do videokonferencji wciągają mnie
w całości , więc wysyłam ten brudnopis
(o: tłustymi paluchami :o) przy kolacji .
narc...@gmail.com
2021-04-01 23:51:46 UTC
te, chuju! Uczęszczałeś na kursa wykładane przez dozenta Klęczaka - on ci to:
na temat "Spiskowych Teorii" na University Oj Umeå.
Czy po prostu srasz mózgiem?
atla...@orcon.net.nz
2021-04-02 12:50:43 UTC
Post by ***@gmail.com
https://bit.ly/3dm3wAE
Post by ***@gmail.com
Post by ***@orcon.net.nz
Tuesday, March 30, 2021 3:51
https://www.naturalnews.com/2021-03-31-pfizer-vp-vaccines-massive-scale-depopulation.html
przez te kilkadziesiąt lat w Kanadzie * żyłeś * w ( polskim ) ghetto ?
w niewoli u parchów nie nauczyłeś się ( czytać ) po angielsku ?
Post by ***@gmail.com
https://images89.fotosik.pl/291/ff600c73075313fa.png
na temat "Spiskowych Teorii" na University Oj Umeå.
Czy po prostu srasz mózgiem?
dzięk za to wyróżnienie i
nie szkodzi że ja ( do mnie )
nie pasuje do twojej szufladki
ani innych bezmózgich , nawet
dziecko wie że nie każdy chce
wi(e)dzieć że * król * jest nagi
to prowadzi do moralnej zgody
na zastany porządek polityczny
prymat tłumu wobec jednostek
lecz prawda jest całością , tu
łatwiej ją zobaczyć w collage :
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kola%C5%BC
( cudze ) myśli zbierać * poSklejać * skróty myślowe
zSyntetyzować kontrasty - kontra - controversial - versus
różnić się ( pięknie ) to nie " tym gorzej dla faktów "

„ zawsze wydaje się, że coś jest niemożliwe,
dopóki nie zostanie to zrobione ” - Nelson Mandela

vs ?

„ twoi najbardziej niezadowoleni klienci
są najlepszym źródłem do nauki ” – Bill Gates

vs ?

„ jeżeli myślisz, że jesteś zbyt mały, by coś zmienić,
spróbuj zasnąć z komarem latającym nad uchem ” - Dalajlama XI

vs ?

„ jeśli nie zbudujesz swojego marzenia,
ktoś inny cię zatrudni, abyś mu zbudował jego ” – Tony Gaskins

itd .

ja nie mam czasu ( tu ) * dyskutować *
zaPisuję tu ( sobie ) dla syna , i jego kumpli
na Aotearoa , też moja żona wciąż się upiera
na moje ( tu ) brudnoPisanie po polsku , tylko
tu ( na chwilę ) przestawiam się na polski , i
później się męczą żeby to * rozszyfrować *
być bliżej mnie poCzuć , itp . . . tęsknią . . .
(o; kontrast , do was - moje przeciwieństwo ;o)
koniec przerwy śniadaniowej , i ( do ) tego tematu
nie wrócę (o; srać mózgiem dla miliarda much ? ;o)
więc EOT : do sitka . ______________________
Zygmunt Yörgensen
2021-04-02 22:58:01 UTC
Post by ***@orcon.net.nz
[...]