Taki c*** pójdę na wybory
1970-01-01 00:00:00 UTC
Teraz poczta zamknięta o 14:00 Do banku trzeba czekać na zewnątrz
w odstępie skoro teraz mam swobody obywatelskie ograniczone to
taki huj pójdę na wybory

----Android NewsGroup Reader----
2020-03-25 14:02:49 UTC
Post by boukun
Teraz poczta zamknięta o 14:00 Do banku trzeba czekać na zewnątrz
w odstępie skoro teraz mam swobody obywatelskie ograniczone to
taki huj pójdę na wybory
To dobrze. Jeden glos na agenture mniej.

j***@japanizer.org
P. boukun to stary miłośnik PiS-targowicy.
boukun
2020-03-25 16:02:04 UTC
Post by boukun
Teraz poczta zamknięta o 14:00 Do banku trzeba czekać na zewnątrz
w odstępie skoro teraz mam swobody obywatelskie ograniczone to
taki huj pójdę na wybory
To dobrze. Jeden glos na agenture mniej.

Ludzie na mieście mówią, że PiS chce po trupach przeprowadzić wybory bo
obawia się, że im wkrótce emeryci będą masowo umierać na zarazę, ich jedyni
wyborcy.

boukun

Jakub A. Krzewicki
2020-03-25 14:27:21 UTC
Post by boukun
Teraz poczta zamknięta o 14:00 Do banku trzeba czekać na zewnątrz
w odstępie
Jak masz zbokun wpłacić na konto, zacznij korzystać z wpłatomatu.
Tylko przysłoń klawiaturę portfelem przy wpisywaniu PIN-u! Złodzieje zaryzykują nawet przy epidemii, taka ich natura.