Eurokonfident-analfabeta Ewa Kopaczowa
2020-07-21 22:22:31 UTC
https://twitter.com/tylko_prawda_/status/1285644862826717185

2020-07-21 22:25:56 UTC
https://twitter.com/tylko_prawda_/status/1285644862826717185
ano, dr Ewa chce przekazać fundusze bezpośrednio samorządom, a nie
rządom, co na to rządy ?:)
Wnikliwy obserwator
2020-07-23 16:21:55 UTC
ano, dr Ewa chce przekazać fundusze bezpośrednio samorządom, a nie
rządom, co na to rządy ?:)
Rząd na to - Oki. Pod warunkiem że samorządy zapłacą składkę
członkowską do łuni.

Aj waj!
Russet Bulba
2020-07-21 22:48:54 UTC
To ta specjalistka od kamieniowania dinozaurow?
brat_olin
2020-07-21 22:56:14 UTC
Post by Russet Bulba
To ta specjalistka od kamieniowania dinozaurow?
Ta sama. Ciekawe, ze nasz p. Piotr nowofunlandzki jej kibicowal,
a ona fundamentalistka pelna geba:

Kopacz:
"Przypomnę trochę strasznie dawne czasy. Wtedy,
kiedy dinozaury jeszcze były, a ludzie nie mieli strzelb
i nowoczesnej broni, która pozwoliłaby ich zabić.
Wie Pani co robili? Rzucali kamieniami w tego dinozaura..."

Video relacja: https://twitter.com/Piotr_Lis_/status/1090896414304026624

Russet Bulba
2020-07-21 23:02:36 UTC
Wzruszyla mnie bardzo swoja intelektualna naiwnoscia. Bardzo swiezy umysl.
brat_olin
2020-07-21 23:19:33 UTC
Post by Russet Bulba
Wzruszyla mnie bardzo swoja intelektualna naiwnoscia.
Bardzo swiezy umysl.
Ano, ale ona zawsze taka byla:
https://twitter.com/PanKrzysztof_/status/1145803686595239938
I to byl polski premier (razem z Bronkiem robiacym za
prezydenta)

2020-07-22 05:54:35 UTC
ktoś musiał przejąc schedę po Donku ? więc nie mógł być to nikt wybitny ?:)
j***@gmail.com
2020-07-24 06:17:35 UTC
- Wzruszyla mnie bardzo swoja intelektualna naiwnoscia. Bardzo swiezy umysl.

No cóż panie Andrzeju.. Pani doktor od kamienia łupanego zna historię ewolucji na ziemi (wicie - najpierw Pan Bóg stworzył dinozaury, a potem Adam i Ewa rzucali w nie kamieniami:))

JB
Piotr
2020-07-22 00:52:54 UTC
Post by Russet Bulba
To ta specjalistka od kamieniowania dinozaurow?
Ta sama. Ciekawe, ze nasz p. Piotr nowofunlandzki jej kibicowal,
Put your money where your mouth is - p. Kleczkowski szwedzki da cytat
na to moje "kibicowanie". Tak jak ja potrafie podac na jego:

"Ten antybushowski halas, ktory slysze i w przekaziorach i na Usenecie jako zywo przypomina mi slynne "No Nukes" demonstracje i antyreaganizm pro-sowieckiej lewicy w latach 1980-tych."
Leszek Andrzej Kleczkowski - broniac polityki zagranicznej George W.

- "Buuuuuuuush jr.!" "Warto bylo dozyc tej chwili wielkiej", "Wam tez sie Bush jr. do d*py zabierze"
Leszek Andrzej Kleczkowski

- " P.S. W pracy tyle roboty, a ja swietuje :-)"
Leszek Andrzej Kleczkowski

- "Panie Piotrze, to tylko dla Pana surprise! Bush trzyma sie PRYNCYPIOW"
Leszek Andrzej Kleczkowski

- " na kolana przed Dubya i o wybaczenie prosic!"
Leszek Andrzej Kleczkowski

- "Wot i typowy antywalesista. Piana na oczach, amnezja historyczna, a i duze dlugopisy mu sie nie podobaja. Prosze wykupic zapas Prozacu, by byl pod reka"
Leszek Andrzej Kleczkowski

"Wlasnie zobaczylem, ze Lechu Walesa i Papiez sa w pierwszej dwudziestce tygodnika Time jako najwieksi liderzy XX wieku. [...] Trzymam kciuki za Lecha! Pewnym problemem oczywiscie jest fakt, ze Lechu dzialal w koncowce XX wieku, nastepny wiek przed nim, tak wiec ci co wybieraja moga skoncentrowac sie na jakichs mniejszych figurach [sic - PT] jak Churchill czy FDR...
Ten sam problem bedzie oczywiscie, gdy Czlowieka Tysiaclecia wybierac beda - Lechu siedzi okrakiem na dwoch milleniach!"
Leszek Andrzej Kleczkowski

- "Lechu ambasador i dyplomata"
- "Lechu! (Re: Stulecie Nobla)"
- "Lechu dyplomata i maz stanu."
- "Lechu - Man of the Century?!"
- "Polak Tysiaclecia"
- "Lechu w Oslo (stulecie Nobla)"
- "George jak Lechu."
-" Lechu w Ameryce."
-" Lechu na Olimpiade!"
-" Lechu na Olimpiadzie."
-" Lechu fetowany na Zachodzie i Wschodzie."
- "Lechu do Georga W."
- "Lechu o tragedii w USA."
- "Lechu jest przeciwny."
- "Lechu na prezydenta of the US of Europe!"
Leszek Andrzej Kleczkowski

Widzi? _To_ jest "kibicowanie".

Co Panu w zyciu nie poszlo, ze czuje Pan ze musi dowartosciowywac sie _takimi _ twierdzaniami???

Ktore, dzieki Google, beda polaczone z Panskim nazwiskiem na tak dlugo jak bedzie Internet? Jesli wiec ktos, np Panskie wnuki beda chcialy sie dowiedziec sie jakim czlowiekiem byl dziadzio Bratolin, watpie by czytaly dawno przestarzale wtedy publikacje o endospermie jeczmnienia - raczej sprawdza to co Dziadzio mial do powiedzenia od siebie, na social media.

Tyle z nas pozostanie co o nas beda pamietac... O Panu - cytaty jak te powyzej albo jak te z watku Bulby Tarasa: "Famous Quotations":
https://groups.google.com/forum/#!msg/soc.culture.polish/qt3vgxyvyTA/uX661RJpAgAJ Z wiernymi Bulbami jak ta - po co komu wrogow ?

===
Piotr
Russet Bulba
2020-07-22 01:14:10 UTC
Ma pan wielkie oczekiwania, panie Piotrze. Moga pozostac niespelnione.
u2
2020-07-22 05:56:48 UTC
Post by Russet Bulba
Ma pan wielkie oczekiwania, panie Piotrze. Moga pozostac niespelnione.
ewidentnie niespełniony naukowiec, zazdroszczący dla smarta osiągnieć
naukowych, nasyła na niego tego buraka pedzika, widać że aby zamknął
japę, to musi umrzeć:)))))))))))))))
Piotr
2020-07-23 03:25:34 UTC
Post by Russet Bulba
Ma pan wielkie oczekiwania, panie Piotrze.
oczekiwania, ze Leszek Andrzej Kleczkowski, potomek lisowczyka, bedzie mial balls, aby albo podac cytaty na dowod swoich twierdzen o mnie, albo uczciwie przyznac sie do mistifikacji? ;-) Pan wybaczy, ale w to juz nawet jego wierna Bulba nie wierzy: nazywa to "wielkimi oczekiwaniami" ktore "moga pozostac niespelnione".

Sprawa jest prosta - jego K. nie poda cytatu, raz, bo taki nie istnieje i dwa, bo probowal juz kiedys i musial ratowac sie ucieczka. Obecny tekst Kleczkowskiego jest bowiem ... autoplagiatem, zerznietym slowo w slowo z watku w 2019. Ja, w ordonzineiu od niego, stoje za swoim slowem, wiec oto dowod:

--- bratolin, ten watek, 21 lipca 2020: -----
[...]

------
Poltora roku wczesniej (31 stycznia, 2019), TEN SAM bratolin :

[...]

==== https://groups.google.com/forum/#!msg/soc.culture.polish/I_rNsRNUiUM/t4WLEPWfFgAJ

A wiec Mistrzu naszej Bulby nawet sie NIE SILI sie na oryginalnosc - ZERZNAL z siebie SLOWO W SLOWO, liczac, ze wszyscy maja taka skleroze jak jego Bulba (patrz zalacznik). A tu klapa, nie wszyscy, zauwazywszy ze Kleczkowski probuje dorabiac mi gebe w watku w ktorym mnie nie bylo, wydalo mi sie, ze to deja vu. Dzieki, Google !

Piotr Trela

====
Bulba: - "He, he. Przeczytane chyba w Toronto Star"
PT: - "Nie, na sciepie. Autor: "Andrew Strak"
Bulba: - "Niech mi pan juz takich zaslug nie przypisuje." i "czyli pan Piotr znow sie 'pomylil' a teraz troluje"
Google: ten zmyslony Andrew Strak:
On Saturday, April 6, 1996 at 4:30:00 AM UTC-3:30, Andrew Strak wrote:
https://groups.google.com/forum/?hl=en#!original/soc.culture.polish/g7U3ADeorz0/nnJiuQiTHXEJ
So much for Bulbiane: "znow sie 'pomylil' a teraz troluje""
=====
u2
2020-07-23 08:10:45 UTC
Piotr Trela
japę, to musi umrzeć:)))))))))))))))
Russet Bulba
2020-07-23 11:28:39 UTC
Tutaj te panskie nadzieje, panie Piotrze, na pamiec pokolen:

Mysle, ze nieco plonne. Przeciez juz pana z dzialalnosci gazetkowej nie pamietaja. Nie chcial pan przejsc do potomnosci wkladajac tyle wiary i swoj wysilek?
j***@gmail.com
2020-07-24 07:54:28 UTC
- Obecny tekst Kleczkowskiego jest bowiem ... autoplagiatem, zerznietym slowo w slowo z watku w 2019.

Tutaj ważne pytanie do pana Kleczkowskiego: Czy pan zbył majątkowe prawa autorskie do swoich wypowiedzi z roku 2019? Bo jeżeli pan to zrobił, to może pan mieć dzisiaj problemy prawne poza niekwestionowanym faktem, że postępuje pan nieetycznie:
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Autoplagiat

Siostro Ratchet - pigułki dla pana Piotra! ;-)

JB
Piotr
2020-07-26 23:38:49 UTC
Post by j***@gmail.com
- Obecny tekst Kleczkowskiego jest bowiem ... autoplagiatem, zerznietym slowo w slowo z watku w 2019.
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Autoplagiat
Siostro Ratchet - pigułki dla pana Piotra! ;-)
Tja, Pierwszy Intelelekt prawactwa na scp, podpisujacy otwarte listy "prof. dr hab." - a wiec pracujacy w zawodzie w ktorym plagiat jest jednym z najbardziej dyskredytujacych czynow, zostal przylapany na autoplagiacie i zeby bylo lepiej, na autoplagiacie KLAMSTW o oponencie, ktorych to klamstw NIE POTRAFIL udowodnic cytatatem ANI za pierwszym ANI za drugim razem ("klamstwo powtorzone wystarczajaco czesto stanie sie prawda"?)

Widzac to pan Jacek Bialy ... radosnie gaworzy cos o prawach autorskich, tak jak by o te aspekty prwane chodzilo, po czym podusmowuje zamawiajac "pigulki" ... dla mnie?

Siostro Ratchet, jesli to pigulki, ktore dostaje pan Bialy, to na Boga, prosze o inne!

====
2020-07-27 07:42:26 UTC
widać że trele morele nadaje z wariatkowa:))))))))))))))))
j***@gmail.com
2020-07-28 10:18:40 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]

Rzecz w tym, że obiektywnie nikt tu przez nikogo nie 'został przyłapany'. Pan sam tworzy problem, który chce rozwiązywać poprzez obnażanie, oskarżanie, 'przyłapywanie' i tak dalej, co jest rzeczą charakterystyczną dla sowieckiej umysłowoścì. Bardzo możliwe, że w młodym wieku był pan traktowany w sposób podobny (lub nawet gorszy), co rodzi pragnienie odreagowania na osobach trzecich.

- i zeby bylo lepiej, na autoplagiacie KLAMSTW o oponencie, ktorych to klamstw NIE POTRAFIL udowodnic cytatatem  ANI za pierwszym ANI za drugim razem ("klamstwo powtorzone wystarczajaco czesto stanie sie prawda"?)

Problem kłamstwa to jest inna rzecz. Mógłbym się tutaj wgłębić w temat, czy i gdzie użytkownik 'brat olin' napisał nieprawdę, albo zaprzecza samemu sobie. No ale znając pana panie Piotrze trudno mi pańskie oskarżenia traktować poważnie, dlatego nie widzę powodów, dla których miałbym podążać ich śladem.

- Widzac to pan Jacek Bialy ... radosnie gaworzy cos o prawach autorskich, tak jak by o te aspekty prwane chodzilo,  po czym podusmowuje zamawiajac "pigulki" ... dla mnie?

Nu - radośnie, gdyż pozwoliłem sobie zadrwić z pańskich obsesji. Jak do tej pory nie wyjaśnił pan, o czym mają świadczyć cytowane przez pana wypowiedzi, które nazywa pan "kibicowaniem"? Pański dalszy komentarz brzmi jak jakieś poważne oskarżenie, wię warto by było, aby pan chociaż sobie samemu wyjaśnił, o co panu chodzi?

--
Pozdrowienia!
JB
u2
2020-07-28 10:40:45 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]
chodzi o kompleks trele morele wobec smarta, który się pogłębia z
biegiem lat, bo już trele morele w wieku emerytalnym, a osiągnięć trele
morele ani widu ani słychu:)
Piotr
2020-07-29 02:30:15 UTC
Post by j***@gmail.com
Rzecz w tym, że obiektywnie nikt tu przez nikogo nie 'został przyłapany'.
Na nieszczescie dla Bialego jest Google, wiec nie trzeba polegac na jego zapewnieniach, a mozna samemu zobaczyc dowod na autoplagiat, ktory nasz Bialy wycial:

=== https://groups.google.com/forum/?hl=en#!msg/soc.culture.polish/pt6YBYVwzQg/BmYIeozXCgAJ ====
Post by j***@gmail.com
[...]
========

Czyli wg zapewnien J. Bialego:
"obiektywnie nikt tu przez nikogo nie 'został przyłapany'"

Panska siostra Ratchet bylaby dumna z postepow jej prymusa^*

Piotr

===
^*Prymus, bo informuje do siostry oddzialowej na innych "pacjentow":
" Siostro Ratchet - pigułki dla pana Piotra!"
pacjent Bialy
======
j***@gmail.com
2020-07-29 10:32:21 UTC
Post by j***@gmail.com
Rzecz w tym, że obiektywnie nikt tu przez nikogo nie 'został przyłapany'.
- Na nieszczescie dla Bialego jest Google

Jakie znowu 'nieszczęście' panie Piotrze? Zapewniam pana, że bardzo lubię wyszukiwarkę Googla, wieć niech pan znowu nie tworzy bytów niepotrzebnych.

Post by j***@gmail.com
[...]
I co z tego? Trela tutaj po tysìąckroć wkleja własne frazy i nikt z tego powodu włosów sobie nie wyrywa, ni szat nad tym nie rozdziera.
Post by j***@gmail.com
[...]

Bo i obiektywnie nie ma tutaj czego łapać. Natomiast subiektywnie Trela ciągle coś tam łapie i poddaje swoim skrupulatnym ocenom. Świadczy to o chorobliwych obsesjach pana Treli, które mogą udzielić się każdemu, kto je potraktuje poważnie.

[...]

Widzi pan jeszcze jakąś siostrę panie Piotrze? Jeśli tak, to proszę się uspokoić i wybaczyć mi ten żart, którym od czasu do czasu staram sie pana nakłonić do tego, aby pan zadbał o swoje zdrowie psychiczne.

JB
Piotr
2020-07-30 03:37:53 UTC
Post by j***@gmail.com
Post by j***@gmail.com
Rzecz w tym, że obiektywnie nikt tu przez nikogo nie 'został przyłapany'.
- Na nieszczescie dla Bialego jest Google
Jakie znowu 'nieszczęście' panie Piotrze?
Takie, ze bez Google moglby Pan pojsc w zaparte. A tak - w Google - czarno na bialym:

"obiektywnie nikt tu przez nikogo nie 'został przyłapany'"
Jacek Bialy, po wycieciu ... mojego przylapania K. na autoplagiacie:

Post by j***@gmail.com
Post by j***@gmail.com
Siostro Ratchet - pigułki dla pana Piotra!
Jacek Bialy
Widzi ?
==
Piotr
j***@gmail.com
2020-08-01 18:15:18 UTC
Post by j***@gmail.com
Rzecz w tym, że obiektywnie nikt tu przez nikogo nie 'został przyłapany'.
  - Na nieszczescie dla Bialego jest Google
Jakie znowu 'nieszczęście' panie Piotrze?
- Takie, ze bez Google moglby Pan pojsc w zaparte.

Trela wierzy, że ja jestem nieszczęśliwy z powodu Google, w którym widzi, że kogoś na czymś przyłapał. Dlaczego ja mam być nieszczęśliwy z powodu pańskich urojeń panie Piotrze?

--------------

Post by j***@gmail.com
[...]

Dokładnie tak - Pan Trela znalazł dwa identyczne wpisy p. Kleczkowskiego i myśli, że to jest materiał do rzucania oskarżeń i wyciągania z nich wniosków personalnych. Równie dobrze można 'przyłapać' Trelę, jak 'plagiatuje' własne tutaj wypowiedzi, tylko po co to robić? Czy z jego powodu warto zamieniać tą grupę w zebranie zetempowskiej jaczejki, albo w jakiś inny przypadek zbiorowego obłędu?

====
Post by j***@gmail.com
[...]
- tak, znow dzieki Google - dalej ja widac  - w odpowiedzi p. Bialego na cytaty wykazujace  p. Kleczkowskiemu autoplagiat:
(...)

No jeśli tak, to niech pan się zgłosi po te pigułki! ;-)))

--
JB

j***@gmail.com
2020-07-24 07:17:05 UTC
Post by Russet Bulba
[...]

To znaczy, że pan Piotr nigdy nie popierał premier Kopacz ani nigdy nie popierał rządu, ktory ta kreatura utworzyła pod koniec drugiej platformianej kadencji w Sejmie? Ciekawe, na kogo (by) pan Trela głosował po zakończeniu spektaklu miedzynarodowej kompromitacji, jakim było roczne urzędowanie Ewy Kopacz w fotelu polskiego premiera.

JB
j***@gmail.com
2020-07-24 07:33:49 UTC
[...]

To brzmi jak poważne oskarżenie na jakimś zetempowskim zebraniu. Czy pan Piotr mógłby bliżej wyjaśnić, o czym to mają świadczyć przytaczane przezeń powyżej cytaty? Na moj chłopski rozum nie świadczą one o niczym szczególnym, lecz być może istnieje jakiś wyższy szczebel mądrości dialektycznej, z którego można odkrywać rzeczy na nowo?

JB
Wnikliwy obserwator
2020-07-23 16:26:29 UTC
Video relacja: https://twitter.com/Piotr_Lis_/status/1090896414304026624
W sumie oglądałem, jeden z lepszych kawałków pełoskiej myśli nowoczesnej.
Teraz obejrzałem drugi raz i widzę że rzucali miesiąc ... dwa:)

Może miała na myśli mamuty? Ja to taki miętki jestem, próbuję
wytłumaczyć wpadki i co autor miał na myśli.
j***@gmail.com
2020-07-24 06:51:40 UTC
Post by j***@gmail.com
[...]

Skoro żeś taki miętki, to uważaj na nich dobry człowieku. Jeden z pisowskich ministrów zamiast san Cristobal, powiedział 'san Escobar' i lemingi dostały od tego orgazmu for ever (jeden tutaj do dziś taką ksywkę nosi).

JB
j***@gmail.com
2020-07-24 07:02:03 UTC
Post by j***@gmail.com
Video relacja: https://twitter.com/Piotr_Lis_/status/1090896414304026624
- W sumie oglądałem, jeden z lepszych kawałków pełoskiej myśli nowoczesnej.

Nie mylić z polską myślą .nowośmieszną (patrz Rysio Petru:)

- Teraz obejrzałem drugi raz i widzę że rzucali miesiąc ... dwa:)
Może miała na myśli mamuty?

Szkoda że tak nie powiedziała - wyszłoby mniej śmiesznie, ale prostacka 'elokwencja' leżałaby na wierzchu.

JB
j***@gmail.com
2020-07-24 06:09:04 UTC
[...]

Buuuuuu ha-ha-ha! Za peerelu to się nazywało 'yntelygencja pracujonca', a dzisiaj nie wiadomo, jak to nazwać. Kopaczka to kwintesencja prostactwa, jakie się kryje za fasadowością PO. Był jeszcze taki klip, jak tą pokrakę frau Kanclerin po lotnisku prowadzała (ale tego już nie pokazujcie, bo to naprawdę wstyd).

--
Pozdrowienia!
JB