Kandydat z dupy wyrwany
narciasz
2020-03-24 11:24:36 UTC
Czytaliśta? Wierzycie w cuda, bo ja nie za bardzo.
Powiedzcie mi jakim to cudem Marek Jakubiak zebrał 100 tysięcy podpisów z hakiem i to w dwa dni, skoro sam w ostatnich wyborach miał problem z przekroczeniem 3 tysięcy głosów od Suwerena?
Jak mu się to udało, skoro ludzie siedzą w chałupach, na ulicach pustki, a nawet jeżeli ktoś wyjdzie, to ostatnią rzeczą jaką skłonny jest zrobić, to złożyć podpis na liście poparcia dla jakiegoś sierściucha? Śmiech kurwa na sali chorych.
Co się takiego stało, że nagle były kołtun-wyciruch, który uwierzył w swój potencjał, zapragnął być prezydentem? Ano nic wielkiego, prosta sprawa. Mówi on coś, co stawia tę sprawę w jednoznacznym świetle:
- „Oni nie są jeszcze zarejestrowanymi kandydatami w wyborach prezydenckich, a już mówią, że rejterują. To jest przede wszystkim niepoważne potraktowanie wyborców. Demokracja ma swoje prawa. Warto byłoby ich przestrzegać. Wszyscy ci, którzy się tak darli „konstytucja, konstytucja”, dzisiaj też powinni tak krzyczeć. Więc wybory muszą się odbyć 10 maja i już!".

Kaczy zbuk zadowolony, znów ktoś go poparł w nagrodę może dać Jakubiakowi potrzymać.

Jak widać kaczy zbuk - nocami - nie tylko ogląda rodeo, ale i wymyśla strategię. Trzeba przyznać, że ładnie i szybko wymyślił Budyniowi polisę ubezpieczeniową.
No bo wyobraźcie sobie, że PiS rzeczywiście doprowadzi, teoretycznie przynajmniej, do wyborów 10 maja. Będą to z założenia wybory niedemokratyczne, niepowszechne, zmanipulowane, będzie to jedno wielkie wyborcze oszustwo. Ostatecznością w takiej sytuacji byłoby solidarne wycofanie się wszystkich kandydatów, co nie jest aż tak niemożliwe. I wtedy co? Ano dupa zimna, bo żeby były wybory musi być minimum dwóch kandydatów. Jeśli nie ma to cały show odbywa się od nowa. A to klops, który spędza sen z oczu kaczemu zbuku lideru pisomafi.
No i stąd wzięła się aidyja z tym sierściuchem-Jakubiakiem. Jak to były trep pośledniego sortu, zawsze gotowy na rozkaz, zwłaszcza za obietnicę jakiegoś awansu. Więc się dogadali.
Teraz, nawet jak wszyscy się wycofają, ów figurant, wystrugany tępym kozikiem z kawałka spróchniałego kołka, zostanie i wybory bez przeszkód mogą się odbyć.
Tłuszcza będzie miał wybór, pomiędzy pożytecznym idiotą, a groteskowym chujem.

W ekspresowe zbieranie podpisów dla kandydata z dupy, całym sercem zaangażowali się różni tacy umyślni ze sztabu kontrkandydata, bo mają doświadczenie i wolne w tej chwili moce przerobowe. Biorąc pod uwagę sytuację, a zwłaszcza ten dojmujący brak Suwerena na ulicach, uruchomili pewnie w trybie alarmowym całkiem dobrze zdaje się funkcjonujący sklep z podPiSami, więc wcale się nie dziwię, że „kandydat” zebrał te sto tysi.
Jakubiak wszedł teraz na grzędę i pieje. „Jestem w ciągu wyborczym od półtora roku. Teraz przekładać te wybory na po wakacjach? Chciałbym, aby one się już odbyły i Polacy zostali odciążeni od tych ciągłych wyborów” - gada.
Jest w ciągu, nie wiem co wciąga, ale daje to kopa i pobudza wyobraźnie - jak widać.

Czy pójdzie na odwyk razem ze swoim kontrkandydatem Budyniem w jednym zakładzie gdzie będą ich leczyć, jednego z nałogu, drugiego z depresji? Zależy jedynie od was.

𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
2020-03-24 13:18:09 UTC
Post by narciasz
[...]
A liczylem na inne rozwiazanie. Wprowadza stan wyjatkowy i zmienia
zasady wyborcze. Nie bedzie zadnych kart do glosowanie, list, podpisow,
bo niebezpieczne, przenosza wirusy. A wiec bedzie prosciej: sejm
zatwierdzi przez aklamacje Adriana na nastepna kadencje.

Ten stan wyjatkowy (byc moze juz wprowadzili, ale nie chce mi sie
szukac, bo jak zobacze te mordy, to zaczne kaszlac i posadza mnie do
kwarantanny) oglosza jako obrona i ochrona narodu, a ten to doceni i
jeszcze im bardziej bedzie ufal i popieral.

Mam nadzieje, ze granic nie otworza, zeby ta zaraza do nas nie wchodzila.

Btw. W niedziele mamy wybory uzupelniajace na burmistrza (rady miejskie
i gminne juz wybrane) i dostalismy papiery do domu. Czarny albo
czerwony, policjant albo socjolog.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)
narciasz
2020-03-24 14:06:07 UTC
Post by 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
Post by narciasz
[...]
Nie mój cyrk nie moje małpy!
Ale, te kaczomafijne małpy dziś, z Polską mogą zrobić co se kaczy zbuk zamarzy, więc i twoja opcja może być zastosowana. Jest o wiele prostrza. Uwidim.

Moja Rzegotka, pozbawiona swojego hobby, a że dupa ją swędzi, pojechała do spożywczaka i nakupiła specjałów za 350 baksów - ryby, grzyby, orzechy, chaułwę, 3 bochenki chleba, dwa worki kartofli, dwie świńskie łopatki + świński półdupek.
Więc wirus chiński, pomór kaczy czy inne kurestwo może nam przez co najmniej 2 miechy na kant dupy skoczyć. O trunki - jakbym się spodziewał jak Matołusz wirusa - już dawno się zatroszczyłem...

Zdrowia i pogody ducha ci Sylvek życzę!
Russet Bulba
2020-03-24 14:55:15 UTC
A gdzie Gas-x na liscie, Edwardzie? Pogon zone jeszcze raz na zakupy, niech doniesie. A i Ty bys sie mogl przewietrzyc. Obstrukcji dostaniesz.
𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
2020-03-24 15:06:24 UTC
Post by narciasz
[...]
Jutro skocze kupic pare drobiazgow - moze do Ruskich po ruskie pierogi,
moze corona extra, jakies owoce, warzywa, inne trunki, w koncu wycieczki
na jakis czas zawieszone. ;-)

Btw. Jesli dochtor Robak jest na linii, to mam pytanie: co robic jak
termometr staje w okolicy < 36°? Jest szansa, ze pojdzie w dol, w strone
temperatury pokojowej? :-)