Za godzine przemowienie Borisa Johnsona do narodu
2020-03-23 19:23:53 UTC
Prawdopodobnie za pelna zgoda Opozycji wprowadzi stan wyjatkowy.
u2
2020-03-23 19:37:42 UTC
Prawdopodobnie za pelna zgoda Opozycji wprowadzi stan wyjatkowy.
ano, podobnie komuszek antysemita (czyżby wewnętrzna sprzeczność ?)
Jeremy Corbyn nie namawiał przeciwko Brexit-owi, bo wiedział że dzięki
temu może przejąć władzę:)
Russet Bulba
2020-03-23 20:41:10 UTC
[...]
To jestes fatso uziemiony o ile to czyni jakas roznice:

https://www.bbc.com/news/live/world-52000039
u2
2020-03-23 20:47:13 UTC
ano, Pulpa by wszystkich tylko zabijał, wiadomo Pulp fiction:)
fatso
2020-03-23 21:07:19 UTC
Post by Russet Bulba
To jestes fatso uziemiony o ile to czyni jakas roznice
ano, Pulpa by wszystkich tylko zabijał, wiadomo Pulp fiction:)
Stalo sie. Ale ja jutro zlamie zakaz wychodzenia z domu. Musze odebrac w szpitalu
dzis zaordynowany nowy lek pciwzakrzepowy.Wezme list z soba na wypadek gdyby mnie policja chciala zapudlowac.
u2
2020-03-23 21:14:55 UTC
Post by Russet Bulba
[...]
powodzenia fatso, pamiętaj, jesteś bogiem, tylko nie udawaj boga takiego
z filmie tego co się zabił motorówką, bądź sobą:)
brat_olin
2020-03-23 21:55:21 UTC
Stalo sie. Ale ja jutro zlamie zakaz wychodzenia z domu.
Musze odebrac w szpitalu dzis zaordynowany nowy lek
pciwzakrzepowy.Wezme list z soba na wypadek gdyby mnie
policja chciala zapudlowac.
Jestem zdziwiony, ze Boris nie zarzadzil stanu wyjatkowego
w Londynie. Znaczy wciaz polsrodki. Pewnie sie ocknie za
3-4 dni, ale znow za pozno.

I to:

Paul Joseph ***@PrisonPlanet:
"UK government basically just announced people can’t leave
their house but the borders remain open and flights continue
to land."

Ano, say no to raysism! Podobnie jest zreszta w Canadzie,
gdzie codziennie laduja samoloty z Chin.

Samrtq uestions to stupid answers
u2
2020-03-23 21:59:24 UTC
Jestem zdziwiony, ze Boris nie zarzadzil stanu wyjatkowego
w Londynie. Znaczy wciaz polsrodki. Pewnie sie ocknie za
3-4 dni, ale znow za pozno.
e tam, śmierć to też pewien etap w życiu:)