Aktualizacja
narciasz
2020-03-24 13:07:25 UTC
As of today

World: Coronavirus Cases: 392,440. Deaths: 17,148. Recovered: 103,396.

Poland: Coraonavirus Cases: 799. Deaths: 10. Recovered: 25.

UK: Cases: 6,650. Deaths: 335.

Canada: Cases: 2,091. Deaths: 24.

USA: Cases: 48.582. Deaths: 611.
𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
2020-03-24 13:56:58 UTC
Post by narciasz
[...]
W kraju (landzie) mamy 6.362 przypadkow, 31 trupow, a w regionie 405 i
chyba 2

Wiekszosc na poludniu (ludzie pojechali na narty), a liczne ofiary w
jednym domu starcow.

https://www.facebook.com/ukryteterapie/

Ten ma to w dupie http://lebensraum-burg.de/Wanderfalke/Webcam
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)
narciasz
2020-03-24 14:28:00 UTC
Post by 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
Post by narciasz
[...]
Widziałem wczoraj video w Gazecie-EL-MUNDO jak babcie z dziadkami spierdalali z hiszpańskiego domu starców gdzie staruchy dogorywali na łóżkach w tym domu. Makabra!
Post by 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
https://www.facebook.com/ukryteterapie/
Temu zamknęli dostęp do FB.
A ten, dycha jak pacjent na Omonie w Bergamo, któremu się przyglądałem podczas jego agonii. Horror kurwa Horror!
𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
2020-03-24 15:00:30 UTC
Post by 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
Ten ma to w dupie http://lebensraum-burg.de/Wanderfalke/Webcam
A ten, dycha jak pacjent na Omonie w Bergamo, któremu się przyglądałem podczas jego agonii. Horror kurwa Horror!
Zieba sprzedaje chyba jeszcze swoja witamine C i proponuje jakies
infuzje i kapiele. Pislem gdzies, ze to kretynstwo. 39.5 gradusow to
jest stanowczo za malo! Ale wirusa i inne cholerstwo zabije na pewno
kapiel ponad 60°! Nie trzeba witamin, maseczek, srodkow dezynfekcyjnych,
testow itp. :-)

PS1. Ta kapiel powinna byc odpowiednio dluga, zeby cieplo rozeszlo sie
po cialym ciele.
PS2. Ten dom starcow pod Würzburgiem, gdzie na raz umarlo co najmniej 9
staruszkow, to dopiero 12 marca zamknal drzwi przed wizytatorami! W
naszym zaprzyjaznionym zamykaja wrota jak jeden staruch dostanie sraczki
lub rzygania. Dziwny ten swiat!

Russet Bulba
2020-03-24 15:09:30 UTC
W beczce dziegdziu trzeba sie wykapac. Albo sliwowicy domowego wyrobu napic zdrowo. Moze pojdzie w swiat....
boukun
2020-03-24 15:30:31 UTC
Użytkownik "𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢" napisał w wiadomości grup
Zieba sprzedaje chyba jeszcze swoja witamine C i proponuje jakies
infuzje i kapiele. Pislem gdzies, ze to kretynstwo. 39.5 gradusow to
jest stanowczo za malo!

Nie jest za mało, gorączka to jest naturalna obrona organizmu. Zawsze w
trakcie przeziębienia ze stanem gorączkowym błędem jest zbijać gorączkę
poniżej 40 st. W dzieciństwie sam doświadczyłem, że jak byłem przeziębiony i
miałem stan goączkowy i wziąłem do tego gorącą kąpiel, to szybko z tego
przeziębienia wychodziłem. Calcipiryna, bądź polopiryna S, wit. C, herbatka
gorąca z miodem i cytryną i pod kołdrę się pocić, na drugi dzień organizm
już jest silniejszy.

2020-03-24 17:21:29 UTC
Post by 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
[...]
szkoda ze cie do pieca chlebowego nie wsadzili, bylbys jeszcze zdrowszy

https://www.storytel.com/pl/pl/books/113710-Anielka
Russet Bulba
2020-03-24 17:54:46 UTC
Wystarczy pozyczyc od pana Silvio jego termometr i jest po chorobie. Zostaje lekkie oslabienie :-)))
narciasz
2020-03-24 18:38:42 UTC
Post by 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
[...]
Mam zajęcie na całe popołudnie i wieczór. Wynajdłem serial o Żuławach w którym grają prawdziwi mieszkańcy wioski których może pamiętam? Tu linka:

http://090222.blogspot.com/.../pan-na-zuawach-1-rozterki...
Russet Bulba
2020-03-24 19:15:54 UTC
Nie wchodzi. Lecz z Drewnicy jestes.
𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
2020-03-24 19:26:53 UTC
Post by narciasz
Post by 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
[...]
Zobacz i posluchaj (sa napisy angielskie) jak CIA i BND szpiegowali caly
swiat w Szwajcarii.

narciasz
2020-03-24 20:51:18 UTC
Post by 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
Post by narciasz
Post by 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
[...]
http://youtu.be/VWImO1Qz4Zo
Ogarne to później.
Oglądam swoje Żuławy...
𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
2020-03-24 21:55:24 UTC
Post by narciasz
Post by 𝐒𝐲𝐥𝐯𝐢𝐨 𝐁𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢
Post by narciasz
[...]
Jutro sprobuje, bo mam blocker i jak go wylaczam, to mi sie pokazuje ta
Matka Kurwy! ;-)

andal
2020-03-24 16:52:26 UTC
Post by narciasz
[...]