Polska 23 marzec: Sklepy pełne ludzie zdyscyplinowani.
Add Reply
Zexon
2020-03-23 22:40:28 UTC

2020-03-23 22:43:23 UTC
Post by Zexon
http://youtu.be/r7cXcUR5Ujo
dy sc pl in a

Przychodzisz zawsze do mnie
gdy zapada zmrok
zapalasz rzekę tęczy
i przerywasz noc
zapalasz rzekę tęczy
i przerywasz noc.

Nie pytasz nigdy o nic
a jednak wiesz co chcę:
przepłynąć poprzez tęczę
na jej nieznany drugi brzeg
przepłynąć poprzez tęczę
na jej nieznany drugi brzeg.

Zobaczyć słońce w nocy
zobaczyć latem śnieg
królika trzymać w dłoniach
i głaskać dłonią jego sierść
królika trzymać w dłoniach
i głaskać dłonią jego sierść.
boukun
2020-03-23 23:28:24 UTC
Użytkownik "Zexon" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
http://youtu.be/r7cXcUR5Ujo

-------------------------------

Nigdzie na świecie nie ma takiej drożyzny jak w Polsce. Ceny produktów i
towarów w Polsce w trakcie tej pandemii szybują niebotycznie w górę, wolna
amerykanka. Euro dzisiaj notowało najwyższy od 2005 roku stan 4,6370 zł.

boukun
Zexon
2020-03-23 23:42:20 UTC
[...]
Nie na temat, wszystko, aby dowalić Polsce, wyjątkowo wredny antypolski
folksdojcz boukun.
boukun
2020-03-24 00:19:07 UTC
[...]

A oczywiście, że na temat, obsesyjnie chwalisz Polskę, zresztą widać po
kanałach jakie oglądasz, że jesteś nawiedzony pisowiec. Polska to ja!

Polska (Bo.l. a. .n. d. .a.) to B.ó.g. a ty boukuń to maluśki qrdupel
Zexon
2020-03-24 00:59:42 UTC
Post by Zexon
[...]
Zawsze możesz zrobić zakupy w tym sklepie, tu inflacji nie ma.

u2
2020-03-24 01:01:37 UTC
Post by Zexon
Post by Zexon
[...]
http://youtu.be/5dk4Yc16ElI
tyle czerni jest w moich snach, tyle zła

Nie zazdroszczę łodzi żagla, kiedy wiatr
gna po morzach ją dalekich, gna przez świat,
nie zazdroszczę ptakom skrzydeł, rybom płetw,
bo najbardziej ponad wszystko pragnę mieć,
pragnę mieć, pragnę mieć
sny kolorowe, pomaluj moje sny

chcę zamieszkać w kolorowym mieście snu,
w kolorowym rwać ogrodzie bukiet bzu
dla dziewczyny kolorowej, która w pieśń
wszystkie barwy i odcienie umie wpleść,
ja chcę śnić, ja chcę śnić
sny kolorowe, pomaluj moje sny

tak jak gdybym tego mało miał za dnia,
tyle czerni w moich snach jest, tyle zła,
daj mi proszę chociaż w nocy barwny sen
niech mi we śnie będzie jaśniej, niż jest w dzień
daj mi dziś, daj mi dziś
boukun
2020-03-24 12:33:37 UTC
Post by Zexon
[...]

Chyba idziemy na rekord. Jestem ciekaw, czy to prawda:

https://wpolityce.pl/polityka/492548-tlok-w-komunikacji-miejskiej-to-samo-w-gdansku-zdjecia

boukun
http://youtu.be/5dk4Yc16ElI
Zexon
2020-03-24 18:43:27 UTC
[...]
I co z tego folksdojczu, że masz te Deutsche-euro skoro hitlerowskie
sklepy puste?
Niemiecki sklep

boukun
2020-03-25 11:54:50 UTC
[...]
http://youtu.be/RjwKPNqnTdc

---------------------------------

Sam jesteś hitlerowiec, to widać, słychać i czuć. Wczoraj byłem w Bad
Homburg w Rewe, zrobiłem sobie zakupy na przyjazd do domu, w przypadku,
gdybym musiał przebyć w kraju kwarantannę. Sklep był pełny, Pólki pełne,
regały też, niczego nie brakowało.

bouku
Russet Bulba
2020-03-24 19:49:13 UTC
To chyba miasta rzadzone przez PIS?
Konopny
2020-03-24 18:29:18 UTC
Post by boukun
Euro dzisiaj notowało najwyższy od 2005 roku stan 4,6370 zł.
boukun
picu picu baju baju
17.02.2009 4,9pln
boukun
2020-03-25 12:13:20 UTC
Post by boukun
Euro dzisiaj notowało najwyższy od 2005 roku stan 4,6370 zł.
boukun
picu picu baju baju
17.02.2009 4,9pln

Faktycznie coś takiego było, patrzę na szczegółowy wykres z krótkiego
okresu.

https://www.onvista.de/devisen/Euro-Zloty-Zlotykurs-EUR-PLN

Ciekawostka, jeszcze 25 lipca 2008 roku kurs wynosił 3,200, ktoś nieźle się
obłowił na spekulacji złotówką.