Coronavirus w Kanadzie
Add Reply
Russet Bulba
2020-05-22 03:36:08 UTC
Quebec stanowi 22% populacji Kanady lecz 56% wszystkich zachorowan i az 62% zwiazanych z koronawirusem zgonow.
j***@japanizer.org
2020-05-22 04:11:15 UTC
Post by Russet Bulba
Quebec stanowi 22% populacji Kanady lecz 56% wszystkich zachorowan i az 62% zwiazanych z koronawirusem zgonow.
P. Bulba zdziwiony, że wirus najłatwiej przenosi się z osoby na osobę tam, gdzie gęstość zaludnienia jest wysoka?

A patrząc na obecne dane, deaths / 1M pop - czy Trump planuje wysłać kogoś przynajmniej do Kanady, by dowiedzieć się, jak prawidłowo radzić sobie z epidemią? Może do Meksyku?

USA 291
Canada 163
Germany 99
Austria 70
Mexico 51
Japan 6
Zexon
2020-05-22 05:36:43 UTC
Post by j***@japanizer.org
Post by Russet Bulba
[...]
Kanada radzi sobie bardzo słabo z epidemią i na pewno nie jest wzorem do
naśladowania.
https://www.worldometers.info/coronavirus/
deaths / 1M pop
Canada 163
Poland 26

Biorąc pod uwagę to, że w Kanadzie jest znacznie mniejsze zagęszczenie
ludności stawia komunistyczne władze w Kanadzie w bardzo złym świetle.
andal
2020-05-22 15:30:51 UTC
Post by Zexon
Post by j***@japanizer.org
Post by Russet Bulba
[...]
nadto smiertelnosc wsrod zakazonych w Kanadzie jest poltora raza wieksza
niz w USA
u2
2020-05-22 15:38:01 UTC
Post by andal
Post by Zexon
[...]
ale ale to Kanada ma drugie miejsce na świecie pod względem powierzchni,
to zobowiązuje
andal
i niemal cala populacja skupiona w Toronto/Montreal/Vancouver
Russet Bulba
2020-05-22 10:48:36 UTC
Bernie jezdzil do Kanady aby sie zapoznac z wyzszoscia komunizmu nad kapitalizmem a Szwecja byla jego idealem. Tj cale zycie wysokie podatki a potem wczesnie w piach. No ale on bedac niemal 80 lat o sobie MUSIAL myslec inaczej. Jak ta banda-awangarda zwana pozniej nomenklatura.

Ale w przypadku Kanady szlo co innego. Dlaczego ta jedna jedyna prowincja ma az tak straszne rezultaty. Ontario wokol Toronto jest bardziej zaludnione jak i Vancouver BC. W racjonalnym swiecie na az tak wielka dysproporcje musi byc logiczna odpowiedz. Jak i na casus Nowego Jorku oraz New Jersey wobec innych stanow. Wymaga to wyjasnienia.
j***@japanizer.org
2020-05-22 11:25:51 UTC
Post by Russet Bulba
Bernie jezdzil do Kanady aby sie zapoznac z wyzszoscia komunizmu nad kapitalizmem a Szwecja byla jego idealem. Tj cale zycie wysokie podatki a potem wczesnie w piach.
Rzeczywiście, w niektórych krajach idzie się wcześnie w piach. Tylko nie tam, gdzie usiłuje przekonać p. Bulba.
Life expectancy:

Canada 80 (M) 84 (F)
Sweden 80.75 (M) 84.24 (F)

USA 76 (M) 81 (F)

I to w zasadzie podsumowuje rozumienie świata p. Bulby - p. Bulba zbierze gówno (kłamstwa), obwinie w świecący papierek (trochę prawdy) - i przekonuje wszystkich, jakie on smaczne cukierki sprzedaje. Taki sposób pistargowicy na życie.
Russet Bulba
2020-05-22 11:33:22 UTC
Panie japa mowimy o Quebecu i co tak zle wplywa na panska cierpliwosc?

A tutaj statystyki nowojorskie:

New York City’s life expectancy at birth in 2017 was 81.2 years, remaining the same since 2016 and increasing by 1.0 year since 2008.
The New York City 2017 life expectancy at birth was 82.4 years among Hispanics, 81.3 years among non-Hispanic whites, and 77.3 years among non-Hispanic blacks. From 2016 to 2017, life expectancy increased 0.1 year among non-Hispanic blacks and non-Hispanic whites, and remained the same among Hispanics.

Tzn przed pandemia.
j***@japanizer.org
2020-05-22 12:08:39 UTC
Post by Russet Bulba
Panie japa mowimy o Quebecu
cyt.

"Bernie jezdzil do Kanady aby sie zapoznac z wyzszoscia komunizmu nad kapitalizmem a Szwecja byla jego idealem."

Szwecja w Quebecu jest? Od kiedy, p. Bulba? Zjadł p. Bulba gówno z własnego papierka i wcale nie smakuje?
Russet Bulba
2020-05-22 12:16:50 UTC
Modele i podejscia podobne, panie japa. A Kanada tylko przez granice. Pan bardzo nie lubial geografii w szkole czy tez trudno przyswajal? No i jak to z Niemcami: zawsze musza w temat wsadzic fekalia. Podobno to utrwalona historycznie pasja kulturowa. Albo i cos wrodzone.
j***@japanizer.org
2020-05-22 12:21:28 UTC
Post by Russet Bulba
Modele i podejscia podobne, panie japa. A Kanada tylko przez granice. Pan bardzo nie lubial geografii w szkole czy tez trudno przyswajal?
Geografię lubiłem, na słownik ortograficzny również się nie obraziłem, p. Bulba.

https://polszczyzna.pl/lubil-czy-lubial/
Russet Bulba
2020-05-22 12:26:31 UTC
Rodzice z poludnia, panie japa.
narciasz
2020-05-22 11:43:06 UTC
te, debilny chuju! Nas, Polaków w kanadzie, bronią modły nawiedzonych jak ty i tfuj Guru - ryża, umejska kurwa. Wiem, że bardzo mnie kochasz kurwo więc nie rzygaj sraczką po ściepie lecz dołącz do sekty i módl się za mnie skurwysynu gorliwiej - o tu:

Ale wiedz debilny chuju, że ja, jak i reszta Kanadyjczyków, ma głęboko w srace to, co ty debilny chuju wymodlisz.

My se radzim bez takich jak ty - debilny chuju:

https://ebd.cda.pl/620x395/5214864e9?autostart=1
narciasz
2020-05-22 11:46:14 UTC
te, debilny chuju! Nas, Polaków w kanadzie, bronią modły nawiedzonych jak ty i tfuj Guru - ryża, umejska kurwa. Wiem, że bardzo mnie kochasz kurwo więc nie rzygaj sraczką po ściepie lecz dołącz do sekty i módl się za mnie skurwysynu gorliwiej - o tu: http://youtu.be/g4QRLINkdv8
Zabył ja dodać, że to widoczek ulicy w Missisauga z wczoraj.
brat_olin
2020-05-24 15:18:32 UTC
Post by narciasz
Post by narciasz
https://ebd.cda.pl/620x395/5214864e9?autostart=1
Zabył ja dodać, że to widoczek ulicy w Missisauga z wczoraj.
Przeciez to z zeszlego roku:

Wyscie kiedys slowo prawdy napisali, pedzik?

Russet Bulba
2020-05-24 15:55:55 UTC
Post by narciasz
Post by narciasz
https://ebd.cda.pl/620x395/5214864e9?autostart=1
Zabył ja dodać, że to widoczek ulicy w Missisauga z wczoraj.
http://youtu.be/tQFtfN3oijo
Wyscie kiedys slowo prawdy napisali, pedzik?
Napisal, napisal. Jak sie pomylil.