CIESZCIE SIE
Add Reply
Maxopka
2020-03-22 16:45:15 UTC
Hrabia sciepowy-Robak stolcowy was rozweselil

Maxopka,czas juz na ciebe-coronavirus czeka.
Co do przyjecia twoich pobratymcow w Polsce to tez juz czas wracac do domu.
Nadchodzi wielka recesja w Europie,tysiace Polakow straca prace i wroca do domu.
Jak myslisz,komu da prace polski pracodawca-rezunom czy swoim? Poszli Won stad!

gienio maxopka
u2
2020-03-22 17:54:38 UTC
Post by Maxopka
[...]
bez przesady Gienek, Killimuszko twój ziomal ze Lwowa przewidział że
Bolanda jest skazana na sukces:)
Russet Bulba
No ale ma pan slabosc do Hrabiego Robaka, panie Eugeniuszu :-)
Maxopka
2020-03-23 16:00:27 UTC
Post by Maxopka
[...]
Pan Bulba napisal
Post by Maxopka
Post by Russet Bulba
No ale ma pan slabosc do Hrabiego Robaka, panie Eugeniuszu :-)
Nietylko slabosc ale sykofantna gloryfikacje jego sportowej sylwetki, godnej
Adonisa, ktorej zdjecie wisi nawet na scianie mego sracza, bo w mym podeszlym
wieku cierpie na zatwardzenie, i jeden rzut okiem na Hrabiego, jak w bajce
otacza mnie blogosc NIRVANY i niebianskie dzwieki harp i trabek anielskich
z odbytu.
Hrabiemu Czesc i Chwala
gienio
u2
2020-03-23 16:40:27 UTC
Post by Maxopka
Nietylko slabosc ale sykofantna gloryfikacje jego sportowej sylwetki
czyli Gienek donosisz na dr.Figę (who is a joke) jak zwykle

https://pl.wikipedia.org/wiki/Sykofant

Sykofant (z gr. Συκοφάντης , trl. sykophántēs dosł. 'wskazywać figi' od
σῦκον 'figa' i φαίνω 'pokazuję')[1] – zawodowy donosiciel w starożytnych
Atenach.
Maxopka
2020-03-23 21:06:36 UTC
Jutek

Mnie uczono ze sykofant to facet uwielbiajacy swego wodza (sie podchlebia)

Ena muni stone grewno que mia psoli apokato
chiles metania tukane muni katywa kato dekateweno psolares jatise skadfalares
nie mam greckich czcionkow

Jutek isi megalo pustis
u2
2020-03-23 21:18:14 UTC
Post by Maxopka
Jutek isi megalo pustis
oj tam Gienek, na ciężkie czasy się nie nadaję, ja lubię lekko, łatwo i
przyjemnie, nie przeżyłem żywota takiego jak ty i nie zamierzam,
powodzenia Gienek, pamiętaj o mnie w Piekle:)
Maxopka
2020-03-23 22:06:57 UTC
Jutek
tu masz wersje angielska sykofanta;

a person who acts obsequiously toward someone important in order to gain advantage.

Wiec po grecku pozostaniesz jak przewidywalem; Megalo pustis :))))))))

Megalo=wielki
Pustis=zapytaj sie grekow :))))))

, Gamo to apopisu

machurka
u2
2020-03-23 22:10:16 UTC
Post by Maxopka
[...]
a ja banderoski chuju gorę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Przychodzisz zawsze do mnie
gdy zapada zmrok
zapalasz rzekę tęczy
i przerywasz noc
zapalasz rzekę tęczy
i przerywasz noc.

Nie pytasz nigdy o nic
a jednak wiesz co chcę:
przepłynąć poprzez tęczę
na jej nieznany drugi brzeg
przepłynąć poprzez tęczę
na jej nieznany drugi brzeg.

Zobaczyć słońce w nocy
zobaczyć latem śnieg
królika trzymać w dłoniach
i głaskać dłonią jego sierść
Maxopka
2020-03-24 02:22:39 UTC
W dniu 23.03.2020 o 23:06, Maxopka pisze:
Jutek wycipnal
a ja banderoski chuju gorę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A widzisz Jutek, gdy bys nie klamal to bys nie musial skakac
jak zmija na goracej patelni. A bedac ciemniakiem nikt cie
nie zmusi udawac greka. :))))

machurka zakurka buleczki sliweczki kresy i delikatesy