Zydzi dyskutuja,,,
Add Reply
Z***@hotmail.com
2021-05-02 15:55:23 UTC

PS. Rebecca Newberger Goldstein jest zona Steven'a Pinker

zalek
Russet Bulba
2021-05-02 18:05:56 UTC
Post by Z***@hotmail.com
http://youtu.be/DfY-DRsE86s
PS. Rebecca Newberger Goldstein jest zona Steven'a Pinker
zalek
Dziekuje, panie Zalku. Prawdopodobnie i niepodobnie do wielu, ogladne i wyslucham z przyjemnoscia i ciekawoscia. A swoja droga powinien pan byc zaznajomionym z ponizsza prelekcja przez Pinkera, mezem Rebeki. Jezeli jeszcze nie, to ogladnac warto:

u2
2021-05-02 19:47:26 UTC
Post by Russet Bulba
http://youtu.be/DfY-DRsE86s
http://youtu.be/1GexZF5VIMU
nieco krótsze nagranie, ale również nie chce mi się słuchać:)
Russet Bulba
2021-05-03 00:24:49 UTC
Post by Russet Bulba
http://youtu.be/DfY-DRsE86s
Tez Zydzi dyskutuja. Bez nagrywania :-)))
u2
2021-05-03 07:11:21 UTC
Post by Russet Bulba
Post by u2
Post by Russet Bulba
http://youtu.be/DfY-DRsE86s
to niech sobie dyskutują, co mi do tego ?:)
Russet Bulba
2021-05-03 11:29:09 UTC
Post by Russet Bulba
Post by u2
Post by Russet Bulba
http://youtu.be/DfY-DRsE86s
Wydyskutowali, ze sa madrzejsi od Ciebie. Jezeli czujesz sie wykolegowany przez Zydow, to jest to niechybna prawda :-)).
u2
2021-05-03 14:37:02 UTC
no i co im z tego, że za takich się uważają ?
Russet Bulba
2021-05-03 16:40:50 UTC
Inni tez ich za takich uwazaja.
u2
no co z tego, że inni tak uważają ?
Russet Bulba
Moze byc prawda a i zapewne jest. Nie ma sie co zbyt bardzo wysilac. Dziedziczne. Trzeba zatem sobie znalezc wlasna dzialke.
u2
2021-05-04 15:46:46 UTC
Post by Russet Bulba
Moze byc prawda a i zapewne jest. Nie ma sie co zbyt bardzo wysilac. Dziedziczne. Trzeba zatem sobie znalezc wlasna dzialke.
dilujesz ?